Concertaankondigingen

Onder de noemer Live at Philips Stadium organiseert de This is Live Group uit Schijndel – bekend van festivals als Paaspop en Wish Outdoor – de komende vijf jaar verschillende concerten en evenementen in het Eindhovense stadion.

Een grote internationale artiest voor 2026 is inmiddels al geboekt, maar wie dat is kan Joop Sorée van de This is Live Group nog niet zeggen. „Dat klinkt misschien flauw, maar dat heeft te maken met het moment waarop de artiest in kwestie de eigen wereldtoernee aankondigt. Maar neem maar van mij aan dat het zeker een aansprekende naam is die zeer groot is in Amerika.”

Je moet wat als je Guus niet hebt.

Hallo Foo Fighters...

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr
Onder de noemer Live at Philips Stadium organiseert de This is Live Group uit Schijndel – bekend van festivals als Paaspop en Wish Outdoor – de komende vijf jaar verschillende concerten en evenementen in het Eindhovense stadion.

Een grote internationale artiest voor 2026 is inmiddels al geboekt, maar wie dat is kan Joop Sorée van de This is Live Group nog niet zeggen. „Dat klinkt misschien flauw, maar dat heeft te maken met het moment waarop de artiest in kwestie de eigen wereldtoernee aankondigt. Maar neem maar van mij aan dat het zeker een aansprekende naam is die zeer groot is in Amerika.”

Ben benieuwd wat ze daar dan geboekt hebben.

Ik denk dat ik meer mensen ken die naar Luke Combs willen als 90% van de artiesten die de Ziggo uitverkopen

71 euro is wel echt belachelijk veel voor een dj-set 😱
Volgens mij doet Fred tegenwoordig meer dan alleen een DJ-set. Ik zag recente live optredens waar er ook een drummer op het podium stond, daarnaast speelt ie zelf ook live piano en heeft ie nog geregeld gast zangers/zangeressen.

Volgens mij doet Fred tegenwoordig meer dan alleen een DJ-set. Ik zag recente live optredens waar er ook een drummer op het podium stond, daarnaast speelt ie zelf ook live piano en heeft ie nog geregeld gast zangers/zangeressen.
Deze tour (10 weeks) zijn wel gewoon DJ sets

Skunk Anansie in Klokgebouw tijdens BRIDGE Guitar Festival Eindhoven
Skunk Anansie komt naar Eindhoven, ter gelegenheid van het BRIDGE Guitar Festival Eindhoven 2026. De rockband vormt daarmee één van de headliners van BRIDGE Guitar Festival Eindhoven. Van woensdag 27 tot zondag 31 mei 2026 vindt de vierde editie plaats van het vijfdaagse BRIDGE Guitar Festival Eindhoven. Tijdens het grootste gitaarfestival van de Benelux komen gitaarliefhebbers aan hun trekken met een scala aan concerten op meerdere plekken in de stad en de jaarlijkse Guitar Convention. Eerder werden al concerten van The Aristocrats (30 mei) en klassiek gitarist Plínio Fernandes (31 mei) aangekondigd.

Aaron Dilloway 🇺🇸 @ Vera, Groningen wo 12 nov [noise music, experimental, avant-garde, ...]
Bazart 🇧🇪 @ Ekko, Utrecht (€28,50) do 16 okt '25 [nederpop...]
Cavetown 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€32,80) za 4 apr '26 [bedroom pop...]
Christian Kjellvander 🇸🇪 @ Spot, Groningen (€17,50) wo 18 mrt '26 [swedish pop, singer-songwriter, american...]
Curated by Sherelle @ Melkweg, Amsterdam (€17,50) za 22 nov '25
De Jeugd Van Tegenwoordig 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€45,00) vr 12 dec '25 [nederpop...]
Paradiso, Amsterdam za 13 dec '25
Dirty Sound Magnet 🇨🇭 @ Burgerweeshuis, Deventer (€21,00) zo 5 apr '26 [swiss alternative rock...]
Drukwerk 🇳🇱 @ Mezz, Breda (€29,50) do 30 apr '26 [dutch rock, levenslied, nederpop, voetba...]
Fox Stevenson 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€25,90) zo 19 apr '26 [drum and bass, dubstep, drumstep...]
GUNNA 🇺🇸 @ AFAS, Amsterdam 2026-03-28 [melodic rap...]
Garth. 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) do 5 mrt '26
HOWRAH 🇳🇱 @ Occii, Amsterdam za 15 nov '25 [space rock...]
SUPERSISTER 🇳🇱 @ Paard, Den Haag zo 3 mei '26 [canterbury scene, dutch prog, flute rock...]
Sammy Virji 🇬🇧 @ 013, Tilburg (€32,80) za 21 mrt '26 [bass house, old school bassline...]
Sophie Straat 🇳🇱 @ Rotown, Rotterdam (€21,50) zo 8 mrt '26 [nederpop...]
Supersister 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€30,60) do 7 mei '26 [canterbury scene, dutch prog, flute rock...]
Doornroosje, Nijmegen not sure
TULA @ Effenaar, Eindhoven za 1 nov '25
Tasty Folk @ Effenaar, Eindhoven vr 14 nov '25
Tourist 🇬🇧 @ Melkweg, Amsterdam (€27,60) vr 6 mrt '26 [progressive house, downtempo, vapor soul...]
Trio Mandili 🇬🇪 @ Luxor, Arnhem (€30,00) di 18 nov '25 [traditional music...]
bôa 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) ma 20 apr '26 [pov: indie...]

snel lijsstje vandaag... op naar de oosterpoort via de kroeg! tot morgen allemaal en sorry voor de "foute" meldingen!

Users who are viewing this thread