Concertaankondigingen

Raar dat er geen NL datum bij zit, maar lijkt mij niet dat ze na primavera nog naar BKS gaan.

VVK (loterij) vrijdag 13-12 om 10u.

Edit: volgens AB om 13u.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: gretz
VVK (loterij) vrijdag 13-12 om 10u.

Edit: volgens AB om 13u.

Loterij? Wordt het echt een loterij of spreekwoordelijk?

Balen hoor, ziet er inderdaad een erg beperkte tour uit, hebben we het geluk dat Brussel erbij zit en dan ben ik juist die periode niet in het land 😭 Gelukkig dat ik ze kan zien op Primavera de week nadien want dit had anders heel pijnlijk geweest.

• Leuk
Waarderingen: gretz
Santana is vandaag voor 3 concerten half juni in UK aangekondigd. Toch niet de kleinste zalen met Co op Live en O2. Die zal vast nog wel ergens opduiken in Nederland of België....
Dinsdag 24 Juni in de Ziggodome , laatste concert was juni"18 ( tour 2020 was een van de eerste slachtoffers van Covid ).

• Leuk
Waarderingen: PJ
Eros Ramazzotti staat voor de WORLD TOUR GALA PREMIÈRE van Symphonica in Rosso op 17 oktober 2025 in de Ziggo Dome in Amsterdam, met The European Pop Orchestra en een superband. De kaartverkoop start vrijdag 13 december om 10.00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder kaarten kopen. Meer info via mojo.nl/erosramazzotti
De Italiaanse zanger Eros Ramazzotti is dit jaar de hoofdartiest van Symphonica in Rosso. Hij zal tijdens de exclusieve WORLD TOUR GALA PREMIÈRE een unieke show geven, waarin de singer-songwriter nummers van zijn legendarische repertoire in een orkestrale versie uitvoert.

Users who are viewing this thread