Concertaankondigingen

Fortune Child + Type 1 @ De Bosuil, Weert (€20,00) do 10 dec '26
Holly-Ann Ep Release @ Paard, Den Haag do 3 sep '26
J.C. Thomaz and the Missing Slippers + Yummy + Anemone | Garage Mayhem @ Phoenix, Breda (€7,50) vr 14 aug '26
John Corabi & Friends @ De Bosuil, Weert (€25,00) di 1 dec '26
Neptune 🇺🇸 @ Occii, Amsterdam za 19 dec '26
Queensrÿche 🇺🇸 @ 013, Tilburg (€44,80) ma 7 dec '26 [album rock, glam metal, hard rock, metal...]
Really Good Time 🇮🇪 @ Rotown, Rotterdam (€16,00) do 29 okt '26
Steve 'n' Seagulls @ De Bosuil, Weert (€25,00) zo 20 dec '26
The Haunted Youth 🇧🇪 @ Doornroosje, Nijmegen (€34,50) wo 17 mrt 27 [shoegaze, indie, psychedelic, dream pop...]
Effenaar, Eindhoven wo 10 mrt '27
Paard, Den Haag za 13 mrt '27
Spot, Groningen ma 15 mrt '27
The Hillbilly Moonshiners @ De Bosuil, Weert (€20,00) za 12 dec '26 [bluegrass...]
Wavelength @ Nobel, Leiden (€7,90) wo 16 sep '26

maandag, lijstje, zware dag... nog 3 dagen tot vakantie! tot woensdag

Ik ga voor Paard. Nog net wat kleiner, en op een zaterdag.
Hier ook! Samen met de oud huisgenoot de show in Paradiso inhalen die dankzij de ns gesneuveld is. Vind het overigens vrij bijzonder dat ze in de kleine zaal staan. Lijkt me dat die de grote zaal minimaal goed vol gaan krijgen

Hier ook! Samen met de oud huisgenoot de show in Paradiso inhalen die dankzij de ns gesneuveld is. Vind het overigens vrij bijzonder dat ze in de kleine zaal staan. Lijkt me dat die de grote zaal minimaal goed vol gaan krijgen
Ik zag het! Is dat niet een foutje op de site??

Bruno Mars en Anderson Paak houden nog een afterparty in de Jimmy Woo in Amsterdam op zondag 5 juli. Tickets beginnen vanaf 249€, koekoek
Verrassend wel.

• Haha
Waarderingen: AngieH en Joslittel
Verrassend wel.
Zag het langskomen, club appearances zijn altijd weggegooid geld, maar met de hoogte van die prijs is het nog wat pijnlijker

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Yes, gewoon in de Grolsch Zaal dus. Blijf het toch altijd wel een fijne venue vinden, Paard.

Bizar te bedenken dat Pearl Jam er ooit stond, het jaar nadat Ten uitkwam. Radiohead en U2 ook overigens, aan het begin van hun carrière. 😲

Na de pandemie zijn ze ook echt een stuk beter gaan programmeren, kom er nu toch echt wel wat vaker. Voor de pandemie stond er voor mijn gevoel nooit iets boeiends.

Toch wel lekker want vanuit Rotterdam ben je er zo. En het aanbod in Rotterdam.... Tsja, blijft matig in vergelijking met voornamelijk Amsterdam en Utrecht.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Het concert van enter shikari in vorst van 10 november is verplaatst naar de AB op 9 november. Ook geen idee waarom die oorspronkelijk in vorst waten gezet...

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread