Concertaankondigingen

Bekijk bijlage 22024
En nog 2 TBA's, hopelijk Nederland
Toch gek eigenlijk dat ze die poster dan al online zetten met nog twee TBA's, zo ver van tevoren. Neem even wat maanden de tijd die laatste twee ook te bevestigen en je kan nog steeds je tour ruim een jaar vooraf aankondigen, lijkt me. Maar goed, het moet gek lopen wil een van die TBA's niet naar Nederland gaan, ligt voor beide data op de route tussen de show daarvoor en de show daarna.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Toch gek eigenlijk dat ze die poster dan al online zetten met nog twee TBA's, zo ver van tevoren. Neem even wat maanden de tijd die laatste twee ook te bevestigen en je kan nog steeds je tour ruim een jaar vooraf aankondigen, lijkt me. Maar goed, het moet gek lopen wil een van die TBA's niet naar Nederland gaan, ligt voor beide data op de route tussen de show daarvoor en de show daarna.
Heeft de band nog een show in NL komende wekend/maanden?

Misschien festivals die pas willen aankondigen na hun 2026 editie

Heeft de band nog een show in NL komende wekend/maanden?
Nog niks aangekondigd voor zover ik weet, maar het zou inderdaad kunnen dat er eerst volgende zomer nog een festivalshow komt. Dat moet dan bijna wel Dynamo zijn lijkt me? Enige NL metal festival wat groot genoeg is zoiets af te dwingen? Of zouden ze dat bij iets als Into the Grave of Pitfest ook voor elkaar krijgen? Nouja, we gaan het wel zien volgend jaar 😅

Nog niks aangekondigd voor zover ik weet, maar het zou inderdaad kunnen dat er eerst volgende zomer nog een festivalshow komt. Dat moet dan bijna wel Dynamo zijn lijkt me? Enige NL metal festival wat groot genoeg is zoiets af te dwingen? Of zouden ze dat bij iets als Into the Grave of Pitfest ook voor elkaar krijgen? Nouja, we gaan het wel zien volgend jaar 😅

zijn wel in November/ december natuurlijk, Dynamo valt zover ik weet in Augustus ieder jaar 😅, zou een festival dan echt kunnen afdwingen dat andere nederlandse data niet mogen aangekondigd worden?

Lijkt me bizar, neem aan dat ze volgend jaar ook wel op festivals in de andere landen waarvoor al data zijn aangekondigd zullen spelen. (als ze terug festivals doen, maar kans lijkt me groot)

Ik dacht ook direct aan Eindhoven Metal Meeting. Maar dit festival lijkt me inmiddels te klein voor ze en bovendien zouden ze dan 3 a 4 weken naar voren moeten komen met hun datum. Lijkt me dus een beetje sterk.

Ik zou ook denken aan een festivalshow op één van die TBA's, maar in Nederland hebben we in die week normaal gesproken geen festivals. Helldorado is half november en EMM is half december. Wat natuurlijk wel zou kunnen is dat één van die twee iets verschuift.

Ah ja ik bedoelde dus te zeggen dat die TBA's zouden moeten wachten op een andere aankondiging van een festivalshow eerder, niet dat die TBA's zelf een festival zouden worden, want inderdaad, die zijn er normaal niet op die data. Maar goed, ik vind het ook vreemd en heb geen verdere antwoorden dan dit 😅

zijn wel in November/ december natuurlijk, Dynamo valt zover ik weet in Augustus ieder jaar 😅, zou een festival dan echt kunnen afdwingen dat andere nederlandse data niet mogen aangekondigd worden?
Lijkt zelfs een redelijk standaard voorwaarde in zo'n contract. Geen enkel augustus festival gaat een berg geld betalen voor een KF headliner set als iedereen al tickets heeft voor een afas show in december

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread