Bruce Springsteen

Mooi stuk in Time over Bruce.

Met onder andere deze passage:
When I ask whether he will tour with the E Street Band again, he doesn’t hesitate. “Of course!” A solo tour is also a possibility, but nothing is planned. “I just want to keep going,” he tells me. “I want to make records that deal with subjects people haven’t heard me deal with yet.”
Verder is er ook nieuwe muziek in aantocht:
New music of his own is on the way. To continue a conversation with his fans, he says, each album must represent something new.

Bruce Springsteen’s Long Journey Home​

De aanleiding is zeker dieptriest. Maar dát hij het doet en ook gewoon het beestje bij de naam noemt in de lyrics: veel respect. Top!

Net gepost op greasylake.

The latest on the tour: Looks like it will start March 31 in Minneapolis (how about that, tells you what the theme will most likely be).

It will run with limited dates in the United States in April and May and that's it for now.

Many saying an official announcement tomorrow.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Boze Bruce = goede Bruce.

Mocht hij dit doortrekken naar Europa dan moet ik helaas terugkomen van mijn eerdere besluit dat Goffertpark een prachtige laatste keer Bruce was..
Helaas is het toch ook vooral broze Bruce als ik 'm recent soms bezig zie. Benieuwd hoe goed hij die marathonshows blijft trekken. Hopelijk geeft zijn engagement 'm extra energie. Prachtige mens, hoe dan ook. De wereld is beter af mét een Bruce die van zich laat horen.

Net gepost op greasylake.

The latest on the tour: Looks like it will start March 31 in Minneapolis (how about that, tells you what the theme will most likely be).

It will run with limited dates in the United States in April and May and that's it for now.

Many saying an official announcement tomorrow.
20 shows.

March 31 Minneapolis

April 3rd Portland

April 7th + 9th Los Angeles

April 13 San Francisco

April 16 Phoenix

April 20th Newark

April 23 Ft. Lauderdale

April 26 Austin

April 29 Chicago

May 2nd Atlanta

May 5th Elmont, NY

May 8th Philadelphia

May 11th Madison Square Garden

May 14th Brooklyn

May 16th Madison Square Garden

May 19th Pittsburgh

May 22nd Cleveland

May 24th Boston

May 27th DC

(Uiteraard nog steeds gerucht en niet officieel aangekondigd).

Laatst bewerkt:
Helaas is het toch ook vooral broze Bruce als ik 'm recent soms bezig zie. Benieuwd hoe goed hij die marathonshows blijft trekken. Hopelijk geeft zijn engagement 'm extra energie. Prachtige mens, hoe dan ook. De wereld is beter af mét een Bruce die van zich laat horen.
Ik heb hem tijdens de Europese leg heel erg broos gezien (Lille 1 (en vond Manchester 2 ook niet bijzonder sterk)) maar ook heel erg sterk (Lille 2, Gelsenkirchen, Milaan 1/2). Er zaten geloof ik 2 dagen tussen Lille 1 en 2 en het was echt dag en nacht verschil. Na Lille 1 dacht ik dat het gedaan was met de tour eerlijk gezegd.

Over het algemeen was 'ie toch vaker sterk dan broos. Maar de tijd wacht op niemand natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Landgraver en Joslittel
Ik heb hem tijdens de Europese leg heel erg broos gezien (Lille 1 (en vond Manchester 2 ook niet bijzonder sterk)) maar ook heel erg sterk (Lille 2, Gelsenkirchen, Milaan 1/2). Er zaten geloof ik 2 dagen tussen Lille 1 en 2 en het was echt dag en nacht verschil. Na Lille 1 dacht ik dat het gedaan was met de tour eerlijk gezegd.

Over het algemeen was 'ie toch vaker sterk dan broos. Maar de tijd wacht op niemand natuurlijk.
Met een beetje geluk volgend jaar mei juni nog eens door Europa?

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
Haha, ja dat is actie ondernemen. Ik doe nu al een gokje: zou hem zijn langste optreden ooit in Minneapolis proberen verbreken?😅

Users who are viewing this thread