Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen maandag 18.30 in het stadion. Geen zon meer op het veld prato B. Vond het nog wel te doen. Viel ons alle 3 reuze mee. Gewoon goed water drinken hele dag, biertjes drinken, en goed eten. En vooral genieten. Veel plezier.
Dit vond ik ook wel een beetje teleurstellend. Het was geweldig om 2 avonden San Siro mee te maken, maar van die allerlaatste show had hij toch wel iets speciaals kunnen maken. Dat deed ie niet, behalve een stukje Rocking All Over World na Chimes Of Freedom. Dus in die zin eindigt deze laatste show niet eens in mijn top 10 van 31 shows. Maar het besef dat het (wellicht) de allerlaatste ooit was, hakte er wel diep in de hele avond. Tijdens de combinatie My Hometown + The River heb ik eerlijkgezegd non-stop staan janken als een kleuter. Dusja, het waren 3 fantastische zomers, en wat ga ik dát missen.
Australië is nog slechts een gerucht en veel te ver weg/duur om te gaan... Dus ik ga er vanuit dat dit de laatste keer Bruce + E Street Band voor mij was. Daarnaast is het niet alleen Bruce die gezond en fit moet blijven hè. Ook Max, Roy, Nils, Garry en Stevie. Allemaal 74+.
Ik betwijfel dit zeer. Zie ook mijn vorige post. In 2028 is de hele band 77 jaar of ouder. En veel hangt ook af van Patti's gezondheid. Bruce gaat echt niet touren als zij doodziek thuis ligt.
Dit vond ik ook wel een beetje teleurstellend. Het was geweldig om 2 avonden San Siro mee te maken, maar van die allerlaatste show had hij toch wel iets speciaals kunnen maken. Dat deed ie niet, behalve een stukje Rocking All Over World na Chimes Of Freedom.
Je kan natuurlijk niet voor iemand praten maar als het zo is dat dit echt de laatste was in Europa heeft hij de beslissing al lang en breed genomen en dan is dit hoe hij wil dat het ten einde komt. Hij zit er misschien wel niet echt meer mee. Aan de andere kant, misschien hanteert hij in de toekomst wel een tourschema ala Eric Clapton of Paul McCartney.
Ben zelf wel fan van de Hyde Park London Calling bluray. Staat een mooie selectie aan bijzondere nummers op. Enige is wel dat The River als bonus op de disk staat (en dus niet onderdeel was van het concert zelf), maar dat is wel de allerallermooiste versie (die van Glastonbury).
Ben zelf wel fan van de Hyde Park London Calling bluray. Staat een mooie selectie aan bijzondere nummers op. Enige is wel dat The River als bonus op de disk staat (en dus niet onderdeel was van het concert zelf), maar dat is wel de allerallermooiste versie (die van Glastonbury).
Had die toevallig vandaag op youtube aangezet. Dacht dat iemand die er zelf achter had geplakt, maar dat is dus gewoon echt zo? Dan is die wel heel gaaf ja
Een blij weerzien tussen Courteney Cox (61) en Bruce Springsteen (75). Meer dan vier decennia na de opnames van de videoclip ‘Dancing in the Dark’, liepen de twee elkaar tegen het lijf op het tennistoernooi US Open.