Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
WINNAAR GESIGNALEERD
Naar jaarlijkse traditie kent Festileaks awards toe aan festivals voor diverse thema's en ook dit festival ging met een award naar huis. Ben je benieuwd welke? Lees dan het artikel en kom het te weten, net als de andere winnaars en top-5's. Ben je het niet eens of net helemaal wel, praat erover in het forumtopic
Ik zie het helemaal voor me. Beginnen met een cover zoals op Lowlands (peaches and herb - Reunited). De Bospop oudjes trekken naar voren. Waarna From out of Nowhere wordt ingeklapt. Alle Bospop oudjes weggeblazen.
Van mij mag de band nog wel een keer het podium op komen onder de klanken van Also sprach Zarathustra / See See Rider, om er daarna de beuk in te gooien met Collision . In 1997 hun show gezien op Lowlands...briljante opkomst/opener!
Waar ze de paar jaar geleden voor vervangde hebben ook nog iets te goed. Mogen die komen?
Ook op tour volgend jaar zonder Nederlandse datum: Mike + the Mechanics. (Met op drums Nic Collins)
Ik krijg een gevoel dat Moby goed is bevallen dit jaar. En hun socials zijn heel blij met de beste line-up. Ik denk dat ze de line up gaan doorzetten.
En mijn voorgevoel: Prodigy op zaterdag afsluiter. En ervoor bijvoorbeeld een Faith No More. Neem dan bijvoorbeeld afsluiter Evanescence op de vrijdag (met bijvoorbeeld Simple Plan). En een band als Killers op de zondag en je hebt een heel lekker programma.
Benieuwd of ze ook nog met Mötley Crüe of Judas Priest op de proppen komen (beiden twee weken ervoor in Noorwegen). Qua muziek perfect voor een zware Bospopdag, maar om de wei vol te krijgen moet er dan nog wel een sterke naam bovenaan bij lijkt me.
Waar ze de paar jaar geleden voor vervangde hebben ook nog iets te goed. Mogen die komen?
Ook op tour volgend jaar zonder Nederlandse datum: Mike + the Mechanics. (Met op drums Nic Collins)
Ik krijg een gevoel dat Moby goed is bevallen dit jaar. En hun socials zijn heel blij met de beste line-up. Ik denk dat ze de line up gaan doorzetten.
En mijn voorgevoel: Prodigy op zaterdag afsluiter. En ervoor bijvoorbeeld een Faith No More. Neem dan bijvoorbeeld afsluiter Evanescence op de vrijdag (met bijvoorbeeld Simple Plan). En een band als Killers op de zondag en je hebt een heel lekker programma.
Wat een goede opties, sws Mike + The Mechanics. Die waren jaren terug ook al heel leuk (of was dat alleen de zanger?). Patti Smith zeer welkom en Evanescence is ook een leuke optie, al zie ik die zomaar op de Noord van Pinkpop staan. Faith No More niet echt een Bospop band denk ik (als in die mikt op grotere festivals) en The Prodigy kan wel maar hoeft van mij echt niet. Van The Killers was Brandon Flowers solo op pad las ik ergens op het forum, dus die zullen het niet worden denk ik.
Benieuwd of ze ook nog met Mötley Crüe of Judas Priest op de proppen komen (beiden twee weken ervoor in Noorwegen). Qua muziek perfect voor een zware Bospopdag, maar om de wei vol te krijgen moet er dan nog wel een sterke naam bovenaan bij lijkt me.
Een zware Bospopdag...... Het is maar net wat er beschikbaar is. De zondag vond ik in het verleden ook wel eens wat meer blues hebben. Is eigenlijk ook niet meer...
Je zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen. Hij wordt genoemd als headliner voor Colours of Ostrava (die komen morgen) en staat natuurlijk al op het Phillgoodfestival in Bulgarije. Met andere woorden, hij schakelt een tandje terug qua festivals op het vaste land in Europa. Tenminste dat vermoeden heb ik. Bospop doet qua capaciteit niet onder voor die andere 2.
Je zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen. Hij wordt genoemd als headliner voor Colours of Ostrava (die komen morgen) en staat natuurlijk al op het Phillgoodfestival in Bulgarije. Met andere woorden, hij schakelt een tandje terug qua festivals op het vaste land in Europa. Tenminste dat vermoeden heb ik. Bospop doet qua capaciteit niet onder voor die andere 2.
Dat zou ook wel gaaf zijn hoor. Denk dat hij ook perfect pas bij de nieuwe richting van het festival. Als je zag hoeveel jeugd aanwezig was bij zijn Johan Cruijff shows, erg passend.
Phillgood heeft vorig jaar ook al een headliner met Bospop gedeeld. Ben zelf niet zo’n Robbie Williams fan, maar objectief gezien is het gewoon een uitstekende headliner.
Geen idee wat ik hiervan moet denken maar er spelen veel leden in van coverband Britt Floyd en Waters is de bedenker van het geheel. Amerika is net aangekondigd met een gapend gat voor Europa in de zomer.