Een gezellig eerste dag Bospop gehad, terwijl de programmering me niet eens heel erg lag. Veel gekletst, rondjes gemaakt, mensen gezien en dat soort dingen. Maar ook zeker een paar leuke optredens gezien.
Parris bleek een tributeband te zijn, ik ben daar eigenlijk wel klaar mee. Wordt nog lastig dit weekend, want Bospop staat er weer vol mee. Ik snap echt niet dat ze dat derde podium gewoon tot tributestage omtoveren en alle tribute acts lekker daar laten staan.
Floor Jansen deed het hartstikke leuk en stond daar gewoon helemaal op haar plek. Niet helemaal mijn ding solo, ik luister toch lieve rnaar Nightwish, maar ik vond het zeker niet verkeerd.
Airbourne Van hartstikke leuk, naar leuk, naar prima, naar het wordt nu wel wat veel van hetzelfde.
Ally Venable haalde alle bluescliches uit de kast en voor het grote gedeelte werkte het wel. Lekkere muziekgenre blijft dat toch ook waneer als je het een beetje kan er eigenlijk ook niet de mis mee ingaat.
Within Temptation was echt geweldig. Eigenlijk meer de headliner voor mij. Ik heb Sharon weleens beter horen zingen, maar ook op een iets mindere dag is dit nog fantastisch. Daarnaast leken ze er ook heel veel plezier in te hebben. Ondanks dat ik nog wat nostalgie nummers op de setlist miste, zoals Angels, een heerlijk uur gehad.
Steel Panther kan ik nog iets ergers vinden dan coverbands? Ja, hier niet geweest uit principe.
Volbeat Dit vond ik ervan uitgebreid