Bospop 2026

Als alles al af kan worden gestreept blijft er ook weinig spannends over voor Bospop om nog te melden.
Pinkpop had hetzelfde 'probleem' maar kwam uiteindelijk toch allemaal goed. Dat kan bij Bospop ook nog gebeuren denk ik. Het wachten is wel gekmakend.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
4 december eerste namen Royal Park: misschien kunnen we dan al één of meerdere door dit forum bedachte Bospop headliners doorstrepen.
Beetje afhankelijk welke datums Royal Park Live is. Zelfde weekend dacht ik? Met een capaciteit van 5000 kunnen hier ook Bospopnamen landen natuurlijk.

• Leuk
Pinkpop had hetzelfde 'probleem' maar kwam uiteindelijk toch allemaal goed. Dat kan bij Bospop ook nog gebeuren denk ik. Het wachten is wel gekmakend.
Blijft een beetje gissen door de opmerking van @Mezzanine dat we bij 1 headliner er volledig naast zitten.
Kan hierdoor dus alle kanten op. Van de heren van ZZ-TOP weten we zeker dat ze nog ergens in Nederland staan. Lenny Kravitz heeft nog steeds een gat van 6 dagen in zijn tourschema. Daar is nog niets bij gekomen. Kan ook dat hij gewoon een weekje rust heeft en daarna z'n tour weer oppakt.
Bryan Adams heeft nog niets nieuws toegevoegd maar komt niet voor 1 concert want meer staan er nog niet..
Ja, roept u maar..... Toverd Bospop nog een headliner uit de hoge hoed????

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Bokirules en graaf1
Staat nog wel op m'n lijstje bands die ik nog een keer gezien wil hebben (kan me van hun passage op Parkpop (1987) weinig meer herinneren); zou gelijkertijd in kunnen houden dat we een soort van rockdag krijgen, ook fijn 🤘 🎸 .

• Leuk
Ik denk dat ze te groot (en dus duur) zijn nog, maar aangezien ze verder overal nog ontbreken in Nederland, ze het weekend nog volledig vrij hebben en er toch werd gezegd dat er nog een jongere headliner is geboekt: zou toch Mumford & Sons ineens op Bospop opduiken?

Alanis Morissette schijnt 4 juli op te treden in the UK. Daar is onze nieuwe headliner!
Vanuit efest verschillende berichten:

Alanis Morissette playing Crystal Palace Park on 4th July 2026. I can't find any posters/anything about the gig tbh, it has just appeared on O2 Priority
---
Yeah I'm on O2 and it's there with a Priority presale from 9 tomorrow morning.

• Wow
Waarderingen: ChrisV
Ik denk dat ze te groot (en dus duur) zijn nog, maar aangezien ze verder overal nog ontbreken in Nederland, ze het weekend nog volledig vrij hebben en er toch werd gezegd dat er nog een jongere headliner is geboekt: zou toch Mumford & Sons ineens op Bospop opduiken?
Zou ik vorig jaar misschien ook van Black Keys gedacht hebben, maar ze stonden toch maar mooi wel op Bospop. Zou één van de verrassingen kunnen zijn.

Zou ik vorig jaar misschien ook van Black Keys gedacht hebben, maar ze stonden toch maar mooi wel op Bospop. Zou één van de verrassingen kunnen zijn.
Dat zou voor mij Alanis Morissette zijn die eigenlijk al jaren in een uitverkochte Ziggo Dome staat tijdens haar tourstops in NL. Even afwachten of die info klopt want kan er weinig verder over vinden.

• Leuk
Waarderingen: graaf1

Users who are viewing this thread