Bospop 2025

Het terrein is ruimer van opzet zo staat er. Ben ook wel benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Zijn daar berichten over bekend??

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Bokirules
Ze verwachten een record aantal bezoekers maar de aantallen stonden er niet bij

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Goedenavond, even een vraagje voor de mogelijke insiders op het forum… maar ook aan iedereen die het gewoon weet. Is er al een prijsstelling voor de munten oftewel weet iemand wat een biertje gaat kosten🍻🍻😅

• Leuk
Ik denk dat het traditioneel Bospop publiek weekendkaarten heeft. Ik vind het ook moeilijk duiden maar misschien dat de zaterdag meer top 2000 is en dagjesmensen hierdoor trekt?

• Leuk
Waarderingen: remkobak en Bokirules
Ik denk dat het traditioneel Bospop publiek weekendkaarten heeft. Ik vind het ook moeilijk duiden maar misschien dat de zaterdag meer top 2000 is en dagjesmensen hierdoor trekt?
Dat dus, als fanatiek Graspop en Into The Grave bezoeker gaan wij al in lengte van jaren met familie en vrienden naar Bospop. Maakt niet uit wat er speelt…leuk, gemoedelijk en vooral gezellig festival. Relaxed met de camper de festival camping 🚌
Wat mij betreft komen ze met de ‘early bird tickets’ 🤩🎸☀️🍻

• Leuk
Waarderingen: Timmy en remkobak
Denk inderdaad ook dat Bospop door veel mensen uit de buurt wordt gezien als "een leuk dagje uit". En dan is de zaterdag, ongeacht het werkelijke programma, wel het meest geschikt natuurlijk.

De skydeck tickets gaan wel hard.....

• Leuk
Onder het skydeck is een bar, re langs main nog, langs de info stand is de bar (rood/groene tentjes) waar ik sta ingepland en in de nocturna is ook nog n bar.
Staat idd niet duidelijk op de plattegrond.
Volgens mij is de nocturna idd wat opgeschoven, staat nu volgens mij zo ongeveer waar eerst de markt was.
Ha Cootje, dus jij werkt bij de bar naast de info stand :D? Handig om te weten...voor een forum-meeting ;).

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en Joslittel

Users who are viewing this thread