Bospop 2025

Alsof zo’n leak van een, met alle respect, coverband zo erg is voor de marketing en kaartverkoop. Komt op mij een beetje kinderachting en bossy over

• Winning
Waarderingen: BatMutsje
Alsof zo’n leak van een, met alle respect, coverband zo erg is voor de marketing en kaartverkoop. Komt op mij een beetje kinderachting en bossy over
Maar je wilt wel je lek fixen voordat de grotere namen op dezelfde manier d'r uit gaan ;)

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Melissa Etheridge Bonnie Raitt Robert Cray Band en Seasick Steve naar Blues Festival Grolloo. Die kunnen van de lijst af...

Inderdaad, die zullen niet dubbelen op beiden. Nu zijn Melissa Etheridge en Seasick Steve nog niet zo lang geleden ook al geweest, dus dat is niet echt een gemis ook zou je zeggen.

Melissa Etheridge Bonnie Raitt Robert Cray Band en Seasick Steve naar Blues Festival Grolloo. Die kunnen van de lijst af...
In het verleden hebben beide festivals wel enkele namen gedeeld met elkaar in dezelfde jaargang, maar dat waren telkens Nederlandse namen volgens mij (o.a. DeWolff en Mell VF). Dus we kunnen voorzichtig gaan strepen.

Even doem denken hier maar Bryan Adams zou ook nog wel eens op CAS kunnen staan. Die hebben in het verleden daar ook oa Sting en Alanis Morissette gehad buitenom het Nederlands gepeupel.....

Zeker kan dat, net als op North Sea Jazz. Die hebben ook vaker dergelijke namen nog op het affiche staan...

Trouwens, Elbow kunnen we ook afstrepen (voor zover ze op het lijstje stonden). Die staan op Royal Park Live de dag voor Bospop en staan op de zaterdag in Engeland.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ
Rod Stewart staat op Legend slot van Glastonbury. Zou an sich een mooie naam zijn voor de vrijdag maar als hij er na gaat touren is Ziggo Dome misschien logischer.

Even doem denken hier maar Bryan Adams zou ook nog wel eens op CAS kunnen staan. Die hebben in het verleden daar ook oa Sting en Alanis Morissette gehad buitenom het Nederlands gepeupel.....
Dat is geen doemdenken, hoor PJ ;)

Users who are viewing this thread