Bospop 2024

Frankvheugten

Nieuw lid
22 feb 2024
4
8
DI-RECT, RACOON, SON MIEUX EN MEER NAAR BOSPOP
Vandaag maken we het Bospop 2024 programma compleet met de Nederlandse delegatie DI-RECT, Racoon en Son Mieux. Maar ook The Fortunate Sons, Lex Uiting, Mell VF, Smash into Pieces, Boaz en Rival Sons zijn toegevoegd aan ons programma. En daarmee is ons programma voor 2024 rond!
Dus op vrijdag komt John Fogerty nummers van CCR spelen en op zaterdag The Fortunate sons.
Origineel zeg.. :rolleyes:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
DI-RECT, RACOON, SON MIEUX EN MEER NAAR BOSPOP
Vandaag maken we het Bospop 2024 programma compleet met de Nederlandse delegatie DI-RECT, Racoon en Son Mieux. Maar ook The Fortunate Sons, Lex Uiting, Mell VF, Smash into Pieces, Boaz en Rival Sons zijn toegevoegd aan ons programma. En daarmee is ons programma voor 2024 rond!
Dat is matig
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
De eerste worp was voor Bospop begrippen zeer goed te noemen. Heeft bij mij voor te hoge verwachtingen gezorgd voor deze tweede worp. Helaas zitten er in deze worp teveel bands voor op de plaatselijke braderie. Rival Sons vind ik nog een goede toevoeging, DI-Rect en Son Mieux waren te verwachten maar weinig verrassend.
 

johand

Playlistbediener
12 dec 2019
5
0
Wel aardige toevoegingen, geen topbands. Het programma is wel iets opgekalefaterd, maar al met al niet briljant. Maar eens kijken wat we gaan doen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Dus op vrijdag komt John Fogerty nummers van CCR spelen en op zaterdag The Fortunate sons.
Origineel zeg.. :rolleyes:
Inderdaad dit ja. En zoals verwacht wat namen van de afgelaste zondag - line-up van vorig jr
Ik word er verder niet echt enthousiaster van.
Heb me inmiddels weer aangemeld voor vrijwilligerswerk, hopelijk mag ik weer achter de bar plaatsnemen 🤞🏻
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
De eerste worp was voor Bospop begrippen zeer goed te noemen. Heeft bij mij voor te hoge verwachtingen gezorgd voor deze tweede worp. Helaas zitten er in deze worp teveel bands voor op de plaatselijke braderie. Rival Sons vind ik nog een goede toevoeging, DI-Rect en Son Mieux waren te verwachten maar weinig verrassend.
Ik kan er mee leven al is het niet allemaal geweldig. Daar hebben meer festivals last van 😂. Benieuwd naar de indeling....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Blij met Smash into Pieces en Rival Sons (vooral die laatste!). Di-rect en Son Mieux inderdaad enigszins verwacht, maar wat mij betreft mooi dat ze er bij zijn. De rest is wat mager wat mij betreft. Het programma is wat topzwaar op de vrijdag en op zondag is in de breedte redelijk sterk, maar zaterdag is en blijft veruit de minste dag
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Opvallend ook dat op Instagram de enige naam die een fotootje zou moeten hebben ontbreekt: Rival Sons. Voor de rest blijven het toch matige nationale acts.

Als we Lexie al naar Bospop gaan praten...

In ieder geval, zondag zit nog wel het beste in elkaar en daar zou ik me ook wel de hele dag kunnen vermaken. Zaterdag is echt veel te zwak en afgezien van de toenamen (plus Robert Jon & the Wreck en wellicht Julian Sas) is die vrijdag ook niet echt om over naar huis te schrijven.
 
  • Winning
Waarderingen: BatMutsje

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Tja de Nederlandse namen waren te verwachten maar had toch nog gehoopt op wat internationale namen hoewel Rival Sons prima boeking is. Vrijdag is natuurlijk ijzersterk met het trio Heart, Cooper en Fogerty. Rest van de dagen behoorlijk mager helaas… toch maar weer terug naar twee dagen festivals en vrijdag de tribute avond?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
voor de volledigheid
volledige programma Bospop 2024:

Vrijdag 12-07:
John Fogerty, Alice Cooper, Heart, Robert Jon & The Wreck, Helmut Lotti Goes Metal, Mike Farris & Band, Mr. Moto, Julian Sas Band, Made In Purple, Smash into Pieces
Zaterdag 13-07:
Zucchero, James Blunt, Gogol Bordello, Metejoor, The Fortunate Sons, Racoon, Lex Uiting, Mell VF, Boaz, Nevenproject, Coldplace, The Legend of Springsteen, The Waiting, SRV Undercover, Sjako, Harry en de Gebroeëke Zwiêgelkes
Zondag 14-07:
Toto, Christone 'Kingfish' Ingram, The Waterboys, DI-RECT, Son Mieux, Southside Johnny & the Asbury Jukes, DeWolff, King King, Tim Christensen, Leif de Leeuw Band, Rival Sons, The Damn Truth, The Scratch, The Dreadnoughts, Tim Akkerman & the Ivy League, Vido, The Cinelli Brothers

1708598565773.png
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Die worden dalijk nog ingehaald door braderie festivals als ParkCity Live. Geen beste ontwikkeling helaas.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Opvallend ook dat op Instagram de enige naam die een fotootje zou moeten hebben ontbreekt: Rival Sons. Voor de rest blijven het toch matige nationale acts.

Als we Lexie al naar Bospop gaan praten...

In ieder geval, zondag zit nog wel het beste in elkaar en daar zou ik me ook wel de hele dag kunnen vermaken. Zaterdag is echt veel te zwak en afgezien van de toenamen (plus Robert Jon & the Wreck en wellicht Julian Sas) is die vrijdag ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Die zaterdag is idd heel zwak. Zondag in de breedte kan ik mee inkomen, maar het spettert echt nergens vind ik. Naar mijn gevoel hebben alle namen al meerdere keren op Bospop en andere festivals gestaan afgelopen jaren? Die vrijdag vind ik wel sterk. Juist door die 3 topnamen. John Fogerty (oke, ook niet heel lang geleden) maar vooral Alice Cooper en Heart zijn een sterkere bovenkant dan normaal mijn inziens. Aangevuld met goede blues, een leuke maar nog niet uitgebluste "gimmick" act, een jonge rock act en wat oudere namen. Prima in balans juist.
 

stanley

Playlistbediener
13 feb 2013
16
18
Die zaterdag is idd heel zwak. Zondag in de breedte kan ik mee inkomen, maar het spettert echt nergens vind ik. Naar mijn gevoel hebben alle namen al meerdere keren op Bospop en andere festivals gestaan afgelopen jaren? Die vrijdag vind ik wel sterk. Juist door die 3 topnamen. John Fogerty (oke, ook niet heel lang geleden) maar vooral Alice Cooper en Heart zijn een sterkere bovenkant dan normaal mijn inziens. Aangevuld met goede blues, een leuke maar nog niet uitgebluste "gimmick" act, een jonge rock act en wat oudere namen. Prima in balans juist.
Goed verwoord!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Misschien inderdaad niet zo slecht idee om 1 dag te houden met coverbands en de andere 2 gewoon een sterk programma neer te zetten. Misschien is 3 dagen toch te veel van het goede.....?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Die worden dalijk nog ingehaald door braderie festivals als ParkCity Live. Geen beste ontwikkeling helaas.
da's wel een heel negatieve beoordeling imo...

ik vind het een Bospop lineup zoals je die zou kunnen verwachten.
daarnaast qua aanvulling, was toch niet echt nog grote namen te verwachten, de grootste namen waren al reeds aangekondigd.
als ze die zaterdag net wat spannendere namen hadden gehad ipv Zucchero en James Blunt had die zaterdag misschien iets aantrekkelijker uit kunnen zien.
al is het wel dat Zucchero die cancel van afgelopen jaar komt goed maken. James Blunt komt op mij een beetje misplaatst over op Bospop.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
609
311
Ik denk vooral dat de vrijdag wat duurder is uitgevallen, waardoor ze op zaterdag en zondag op de subheadliners hebben moeten beknibbelen. Daardoor lijkt dat, ook aan de bovenkant, wat mager. Maar zondag is in de breedte wel erg goed hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: Rincewind

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wanneer zouden ze met de indeling komen, iemand een idee??
die kan toch niet heel spannend worden?
die is normaal wel vrij overzichtelijk.

maar, ben wel met je eens, ik zou graag willen weten welke acts mainstage en welke tent staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken