Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
hier postertje

Image
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Opzet lijkt dus iets anders dan voorgaande jaren? Met meer plaats voor Tributes?
"Nieuw dit jaar is het extra podium in de 24-uurs tent waar op vrijdag o.a. Fiep, Aynsley Lister, Musest en Physical Graffiti optreden, op zaterdag spelen hier Baby Killed the Roses, Black Bottle Riot, Ten Times a Milion en de legendarische Ray Wilson. Zondag is het de beurt aan Made in Purple, The Damn Truth, SRV Undercover en Legends of Springsteen."
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Ja, geil. Niks op aan te merken behalve Rag'n'Bone Man en Di-Rect. Porcupine Tree is gewoon enorm gruwelijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Wow man die zaterdag!! Porcupine Tree EN The White Buffalo op één dag is wel echt te fijn voor woorden. En dan Live en Bush erbij voor wat klassiekers. Gelukkig heb ik vrienden op loopafstand van het terrein wonen 😃
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Toch veel namen waar ik blij van word: Young gun silver fox, PORPUCINE TREE, Live, The White Buffalo, JOE BONAMASSA, SSJ
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Zaterdag inderdaad. Maar wacht even af wat de rest van de festivalzomer nog gaat brengen. Simply Red wil ik eigenlijk ook nog wel keer live zien, maar de rest vind ik niet zo denderend. Al hoewel Clouseua een guilty pleasure is.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vrijdag redelijk prima. Simply Red, the analogues, Clouseau, young gun silver fox en Fiep leuk. Zaterdag geweldig. Porcupine tree!!!!! Live, chic, white buffalo, black bottle riot en Ray Wilson. Zondag beetje mwoah. Joe bonamassa natuurlijk, son mieux en South Side Johnny. Ik ga erover nadenken of alleen zaterdag, weekend of vrijwilliger?

Is er trouwens nog ruimte voor queen?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Damn, ben echt wel hyped door die zaterdag. Een van de Weertse vrienden was ook gelijk enthousiast. 2 van mijn top 5 Spotify artiesten van dit jaar op één dag is niet te missen natuurlijk.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Porcupine Tree had nog niet veel festivals staan. Zieke naam voor Bospop. Al ben ik wel benieuwd hoe dat gaat passen met mensen die natuurlijk geen hits van hun kennen. Gezelligheid is ook key op Bospop.

In ieder geval een leuke zaterdag!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken