Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik weet niet of het al bekend was maar ik zag op de site dat de verkoop 10 december start, dus het eerste pakket namen zal wel snel gedropt worden.
Ook de ticketprijzen zijn al bekend:
Dagkaarten € 87,50
Weekendkaarten (3 dgn) € 197,50
2-dgn zie ik er niet bij staan
Camping € 40
Camper € 60
Overal komt nog €5 servicekn bij
Vouchers voor consumptiebonnen zijn ook vooraf te koop, € 3 per consumptie (dat valt me nog mee)
En er geldt nog steeds 10+1 ticket gratis!
Zou die 2 dgn kaarten niet meer kunnen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En Journey geef ik wel een goede kans met hun 50 th anniversary tour, nu voorlopig tot mei in Amerika.
Foreigner tourt door Amerika in juli. Vallen dus af.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Van hieruit misschien nog wat....
 

Bijlagen

  • image.png.ef9f52a08e2adb697a85ab05e874d0ba.png
    image.png.ef9f52a08e2adb697a85ab05e874d0ba.png
    520,5 KB · Weergaven: 33

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Ik weet niet of het al bekend was maar ik zag op de site dat de verkoop 10 december start, dus het eerste pakket namen zal wel snel gedropt worden.
Ook de ticketprijzen zijn al bekend:
Dagkaarten € 87,50
Weekendkaarten (3 dgn) € 197,50
2-dgn zie ik er niet bij staan
Camping € 40
Camper € 60
Overal komt nog €5 servicekn bij
Vouchers voor consumptiebonnen zijn ook vooraf te koop, € 3 per consumptie (dat valt me nog mee)
En er geldt nog steeds 10+1 ticket gratis!
ik vind 40, eigenlijk 45 euri voor de camping (pp) ook wel veel geld.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Nu je het zegt, dat is inderdaad niet bepaald goedkoop. Maakt een 3-dagenkaart + camping toch meteen al bijna 250 euro...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
En dan komt parkeren er ook nog bij...
Is aardig aan de prijs als je dit bijv. vergelijkt met de €275 van Pinkpop... Hopelijk staat er veel moois tegenover!
Het voordeel van Bospop is dan wel dat je geen optreden hoeft te missen omdat er niks tegelijk speelt en er geen keuzestress is zoals bij de meeste andere festivals 😉
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De kansen stijgen voor Scorpions. Hun tour is uitgebreid naar eind juni en daar zit als laatste datum nu een festival bij......
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Scorpions, Joe Bonamassa, Blondie, SImply Red dus kanshebbers op basis van hun huidige tourschema's. Benieuwd wanneer we iets horen, ik verwacht begin december de eerste namen. Vorig jaar kwamen ze zelfs in de laatste week van november al.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Scorpions, Joe Bonamassa, Blondie, SImply Red dus kanshebbers op basis van hun huidige tourschema's. Benieuwd wanneer we iets horen, ik verwacht begin december de eerste namen. Vorig jaar kwamen ze zelfs in de laatste week van november al.
Ik verwacht dat ze in de week van verkoop komen met hun eerste namen. Bospop lijkt me niet het festival dat deze week namen dropt en over 1,5 week net voor de verkoop start nog een keer.... Zijn ze niet gewoon in ieder geval. Donderdag is de dag van CAS dus dan zoiezo al niet. Zal dus wel ergens volgende week zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Pet Shop Boys vallen af door hun tourschema.
Ook nog geen datum voor Flogging Molly in Nederland als ik me niet vergis maar verschijnen wel her en der op affiches van de festivals....
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Simply Red tour weer aangevuld. Zouden nog kunnen maar enkel op de vrijdag voordat ze naar Duitsland gaan. Spelen vaker 3 keer achter elkaar dus zeker niet onmogelijk...
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Heeft iemand al eens stilgestaan bij de combinatie Manic Street Preachers én Suede? Touren momenteel samen door Amerika.
 
  • Winning
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Had gehoopt/gerekend op Bywater Call (staan begin februari in Bosuil, samen met Robert Jonn & the Wreck), maar die staan tijdens het Bospop weekend op een festival in Amerika.
Staan in augustus wel weer in Europa en RJ in september in de Melkweg, dus zie ze wel weer samen touren. Overigens zijn het alleen de twee zangers en niet heel Bywater Call die er in februari bij zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1 en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
1e datum voor Ali op 8 juli in the UK. Dat vergroot de kansen niet echt voor Bospop...
Nu ook 9 juli. Geen Ali Campell. Ook geen Roger Hodgson. Is niet op tour. We kunnen langzaam aan beginnen strepen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar ook weer wat toevoegen. Niet iets waar ik warm voor loop.
Eros Ramazotti heeft deze week Europese data toegevoegd voor komende zomer.
8 juli is nog vrij…….
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Nu ook 9 juli. Geen Ali Campell. Ook geen Roger Hodgson. Is niet op tour. We kunnen langzaam aan beginnen strepen.
Oké, dan kunnen we die afstrepen. Al zou het aankondigen van Roger Hodgson ook op een later moment nog kunnen natuurlijk.

En ook Paolo Nutini kunnen we met de aankondiging voor DTRH wel afschrijven, voor zover dat ooit echt een optie is geweest.

Maar ook weer wat toevoegen. Niet iets waar ik warm voor loop.
Eros Ramazotti heeft deze week Europese data toegevoegd voor komende zomer.
8 juli is nog vrij…….
Daar zou ik me niet zo druk om maken. Hij speelt in de tour nergens twee data achter elkaar (behalve in Rome) en op 8 juli spelen zou dan 3 dagen op een rij betekenen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
47
37
Maar ook weer wat toevoegen. Niet iets waar ik warm voor loop.
Eros Ramazotti heeft deze week Europese data toegevoegd voor komende zomer.
8 juli is nog vrij…….
Kun je volgens mij ook afstrepen, 7e in Duitsland, 9e in Zwitserland; zie hem tussendoor niet richting Weert komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken