Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vergeet niet dat Bospop er niet vies van is om headliners er kort achter elkaar neer te zetten. In sommige gevallen zat er bij bepaalde acts maar 2 of 3 jaar tussen. Of nog erger zoals ze ooit eens deden bij ZZ Top. Die stonden er 2 keer achter elkaar. Maar als bv een Simple Minds, Toto, John Fogerty en Madness weer in het plaatje passen zie ik ze die zomaar weer boeken. Ook al stonden die er in de edities net voor corona...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Geen headliner of zoiets, maar ik zie dat Airbourne weer in de buurt is (28 juni in Tilburg, 9 juli in Frankrijk met nog niets tussen die twee data), dus dat lijkt mij ook een optie om terug te komen naar Weert...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ook geen headliner maar Texas heeft een eerst festival staan voor augustus in the UK. Stonden jaren geleden al eens op Bospop. Vorig jaar gingen ze naar Amsterdam en Groningen en stonden ze tijdens Bospop op Rock Zottegem in België...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Ik heb deze Duitse festivals inmiddels even opgezocht, en het lijken allemaal meer zomerse concertreeksen in lokale stadions dan weekend festivals zoals we ze hier op het forum bespreken. Net als dat Engelse Castle Bowl gebeuren. Dus het lijkt erop dat ze zoeken naar plekken waar ze gewoon de avond voor zichzelf krijgen en hun hele 3 uur durende show kunnen doen? Lijkt er vooralsnog niet op dat ze een echte festivaltour gaan doen. Maar dat kan veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ik heb deze Duitse festivals inmiddels even opgezocht, en het lijken allemaal meer zomerse concertreeksen in lokale stadions dan weekend festivals zoals we ze hier op het forum bespreken. Net als dat Engelse Castle Bowl gebeuren. Dus het lijkt erop dat ze zoeken naar plekken waar ze gewoon de avond voor zichzelf krijgen en hun hele 3 uur durende show kunnen doen? Lijkt er vooralsnog niet op dat ze een echte festivaltour gaan doen. Maar dat kan veranderen.
Ja, dat dacht ik op basis van de locaties. Hopelijk toch nog een paar kleinere festivals ertussen, zoals Bospop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Eerste datum 2023. Wachten op meer.
 

Bijlagen

  • image.thumb.png.df5f3d23d75b689df3d8beb8d825a502.png
    image.thumb.png.df5f3d23d75b689df3d8beb8d825a502.png
    345,4 KB · Weergaven: 14

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Eerste datum 2023. Wachten op meer.
Ze hebben nu al 5 stadion shows gepland va 29 apr tm 7 mei, dus ik heb goede hoop ze in juli in Weert te zien ☺️

Van Pinkpop mag Nathaniel Ratelif &... wel doorkomen...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Van Pinkpop zou nog wel meer door mogen komen, maar doorgaans delen Bospop en Pinkpop niet echt namen
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik ben benieuwd waar Bospop mee komt maar verwacht eigenlijk toch zeker Joe Bonamassa omdat die gewoon net na Bospop in Duitsland zit. Ook hou ik sterk rekening met Blondie.
Ik denk dat binnen 2 weken de eerste namen wel binnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Joe Bonamassa lijkt mij inderdaad ook wel een sterke mogelijkheid.

Verder zie ik Bonnie Tyler en Chris Norman ook op datzelfde festival in Duitsland staan waar Joe Bonamassa staat maar dan net voor Bospop. Vooral die eerste lijkt mij nog wel eens een mogelijkheid om op Bospop op te duiken (al is het niet mijn cup of tea)

En ik heb zo'n voorgevoel met de UK data dat Iggy Pop ook wel een goede kanshebber is om weer op Bospop te verschijnen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik weet niet of het al bekend was maar ik zag op de site dat de verkoop 10 december start, dus het eerste pakket namen zal wel snel gedropt worden.
Ook de ticketprijzen zijn al bekend:
Dagkaarten € 87,50
Weekendkaarten (3 dgn) € 197,50
2-dgn zie ik er niet bij staan
Camping € 40
Camper € 60
Overal komt nog €5 servicekn bij
Vouchers voor consumptiebonnen zijn ook vooraf te koop, € 3 per consumptie (dat valt me nog mee)
En er geldt nog steeds 10+1 ticket gratis!
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Dat is inderdaad wel goede en nieuwe info.

Een verhoging van de prijzen in lijn met de andere festivals (jammer genoeg). Moet wel zeggen dat de dagkaarten in vergelijk redelijk betaalbaar blijven.

En dat zal inderdaad wel betekenen dat we in de week van 10 december de eerste namen mogen verwachten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken