Bospop 2023

Wie zie ik de zaterdag om 13:00 op Bospop (locatie wordt nog doorgegeven)?

  • Ik ga niet naar de zaterdag, ander dagje meeten?

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    18

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

NIEUWE DATUM BOSPOP 2023​

Dat er volgend jaar weer een nieuwe Bospop zal zijn, staat natuurlijk buiten kijf. Zet het weekend van 7, 8 en 9 juli maar alvast met dikke stift in de agenda, want dan zien we jullie heel graag weer terug!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Lionel dit keer?
noted jimmy fallon GIF


goed punt... ik noteer hem idd met potlood alvast
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Duran Duran Lionel Richie en Bryan Adams als headliners lijkt me wel wat........
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Snow Patrol heeft de eerste datum voor Europa zomer 2023 al op hun site staan. Zouden in mijn optiek ook een prima headliner zijn voor Bospop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bärenbeuk

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
En hebben natuurlijk ook wel wat goed te maken na hun afzegging een aantal jaar geleden
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Snow Patrol heeft de eerste datum voor Europa zomer 2023 al op hun site staan. Zouden in mijn optiek ook een prima headliner zijn voor Bospop.
Foutje van de webmaster, die staan deze zondag al op Ronquires.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens de laatste berichten gaat Lionel Ritchie de wereld over in 2022/23. Nog geen Europese data maar hij lijkt me dan niet meer dan logisch voor volgend jaar..
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Volgens de laatste berichten gaat Lionel Ritchie de wereld over in 2022/23. Nog geen Europese data maar hij lijkt me dan niet meer dan logisch voor volgend jaar..
in de gaten houden maar. Volgens mij was het de vorige keer gepland in combinatie met NSJ(?)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Bärenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
Aangezien dit voor mij slechts een kwartier rijden is, zal ik zeker proberen weer minimaal één dag aanwezig te zijn als de programmering mij een beetje aanstaat. Vond afgelopen Juli op de Zaterdag een fijne dag, al was ik het er mee eens dat het oms op een buurt reünie leek bij de eerste rijen van het podium.

Gek om zo'n grote artiesten te zien en twintig minuutjes later in je eigen nestje te liggen hahaha
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik denk persoonlijk dat 2/3 van de bezoekers uit Limburg komt. Sprak zelf iemand van de organisatie bij de ingang die zelf ook aangaf dat Bospop heel veel bezoekers uit de provincie heeft. Dus dat van die buurt reünie kan wel kloppen...
 

Bärenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
Ik denk persoonlijk dat 2/3 van de bezoekers uit Limburg komt. Sprak zelf iemand van de organisatie bij de ingang die zelf ook aangaf dat Bospop heel veel bezoekers uit de provincie heeft. Dus dat van die buurt reünie kan wel kloppen...
Ja hahaha ik ben zelf ook Limburger en is het kenmerkend, maar zeker niet heel gek. Gewoon een beetje raar om te zien gebeuren.

Volgensmij stond er laatst in de krant wat de verdeling qua bezoekers zijn, zal eens kijken of ik dat nog kan vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Reggaeman

Nieuw lid
28 aug 2022
1
0
Hoop weer op een mooi feest in weert.
Ik zou graag ub40 met Ali Campbell en Frank willen zien echt mooi
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Nu Genesis definitief gestopt is heeft Mike Rutherford Mike and the Mechanics weer opgestart. Vooralsnog concerten in april mei in the UK. Lijken me wel een leuke toevoeging voor Bospop. Geen idee of Paul Carrack ook weer mee doet maar ik vermoed van niet.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Nu Genesis definitief gestopt is heeft Mike Rutherford Mike and the Mechanics weer opgestart. Vooralsnog concerten in april mei in the UK. Lijken me wel een leuke toevoeging voor Bospop. Geen idee of Paul Carrack ook weer mee doet maar ik vermoed van niet.
Zéker 'n leuke toevoeging!
Daarbij mogen van mij oa Blondie, Journey, Roger Hodgson, Nathaniel Rateliff en Joan Jett ook wel overkomen.
Als Headliner zou ik Duran Duran, Alanis Morissette of Placebo ook wel gaaf vinden, weet alleen niet of die laatste volk naar Weert zou trekken... Weet trouwens ook niet of deze bands volgend jaar überhaupt touren...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Duran Duran doet ieder jaar wel wat concerten in Europa. Alanis Morissette verwacht ik wel terug op de festivals na haar succesvolle tour door Europa in Arena's naar aanleiding van 25 jaar Jagged Little Pil. Placebo verwacht ik niet op Bospop. Al mag dat van mij ook wel, maar is niet echt de doelgroep waar Bospop het van koet hebben...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken