Best Kept Secret 2026

Zowat het volledige stuk boven het campingstrand. De easycamp- en groepsplekken liggen er ook wat middenin.
Ahh, had het iets groter verwacht dan denk ik, ook omdat ik daar maar één douche en wc zag op de plattegrond! Maar iig wel lekker dichtbij het festival terrein.

Ahh, had het iets groter verwacht dan denk ik, ook omdat ik daar maar één douche en wc zag op de plattegrond! Maar iig wel lekker dichtbij het festival terrein.
Het is best nog wel groot, maar zeker niet zo massaal als een Werchter of andere grote majors. Ook niet alle wegjes zijn zichtbaar op de plattegrond. Op een 10 a 15 minuutjes loop je meestal wel van de camping naar het terrein.

Het sanitair zit inderdaad in 1 grote tent met zo'n zestigtal douches. Op zich wel voldoende, maar tijdens de piekuren 's ochtends staat er wel steeds een file. Tenzij je van koude douches houdt. Die zijn merkwaardig genoeg steeds vrij. ;)

Voor mij persoonlijk is het de beste festivalcamping waar ik al geweest ben: lekker in het bos, meer dan genoeg plaats, voldoende schaduw, leuke sfeer (zonder dat het 's nachts te luid wordt), schoon sanitair, vriendelijke vrijwilligers, ... Ook altijd heerlijk wakker worden met een frisse duik in het meer en een stevige ontbijtdeal op het campingstrand terwijl je de soundcheck van de ONE kan zien of wat kunt lachen met de ochtendgymnastiek en het katerknutselen van het animatieteam.

• Leuk
Waarderingen: Davidd

Is ook wel groter. Rondom de comfort camp (die nu weer verplaatst is, was vorig jaar nog direct naast de groepsplekken) kan je ook je tentje neerzetten. Tip om te douchen aldaar is de vaste accommodatie aan de andere kant van het bosje. Koffie en ontbijt "krijg" je bij de Spar nog weer een paar meter verder.

Die laatste plaat van Aldous Harding is zojuist helemaal gevallen bij mij. Perfecte setting in Griekenland op een ligbedje met een blik bier

• Leuk
Waarderingen: timbo
Ik ontdek nu pas Sheyma, zondag 14.00 op The Floor (waarvan ik het programma nooit heel goed bekijk). Deels overlap met Anna van Hausswolf, maar dit klinkt wel erg tof, de tweede helft hiervan wordt met potlood omcirkeld!

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Can you actually swim in the lake? Is it only accessible from the beach at the campsite, or also from other places?

I wonder if I should bring a swimsuit... Isn't the water ice cold? Is the weather usually good enough to swim? And do you even have time for that during the festival?

Op vrijdagavond moet ik de onmogelijke keuze maken tussen De La Soul en Model/Actriz voordat we onze ziel gaan offeren tijdens het concert van Blood Incantation.

• Leuk
Waarderingen: Cornholio
Are there still people going for Etta Marcus, or will I be standing alone in the Casbah later?😄
I'm in the Etta camp over the Aldous camp. I love her material, and I'm also a fan of Sorry and Radio Free Alice, so it works out better in the end.

Too bad about Aldous, but you can't have everything. It is a shame, though, that Etta scrapped "Girls Are God Machines" — that is a real banger that just belongs in the set!

Can you actually swim in the lake? Is it only accessible from the beach at the campsite, or also from other places?

I wonder if I should bring a swimsuit... Isn't the water ice cold? Is the weather usually good enough to swim? And do you even have time for that during the festival?
Yes you can swim, campsite and festival!

Op vrijdagavond moet ik de onmogelijke keuze maken tussen De La Soul en Model/Actriz voordat we onze ziel gaan offeren tijdens het concert van Blood Incantation.
Ik heb De La Soul in 2024 in De Roma gezien en vond er weinig aan, en dat zeg ik als fan van de platen. Vermoed ook dat ze op BKS geen band gaan meehebben maar gewoon een dj.

Voor mij wordt het dus Model/Actriz!

Users who are viewing this thread