Best Kept Secret 2026

We gaan al jaren met al ons personeel naar Best Kept Secret", vertelt bedrijfsleider Sam de Zwart. "We zagen dat het Skatecafé er stond, en we hadden allemaal zoiets van: misschien moeten wij dit volgend jaar maar gewoon gaan doen."

Dus i.p.v. je jaarlijkse personeel uitje / feestje moet je nu ineens gaan werken als personeel. Lekker dan. :ROFLMAO:
Lijkt mij een hele eer en een mooie ervaring.

Lijkt mij een hele eer en een mooie ervaring.
Misschien zoeken ze nog mensen.
Ik ga liever genieten van Jack White, Nick Cave, Ethel Cain etc. dan de hele dag achter de tap staan en of glazen af te wassen.
Maar ik ben geen horeca tijger dus ik kan het natuurlijk mis hebben en wil echt iedereen dit veel liever.

Ik ga liever genieten van Jack White, Nick Cave, Ethel Cain etc. dan de hele dag achter de tap staan en of glazen af te wassen.
Maar ik ben geen horeca tijger dus ik kan het natuurlijk mis hebben en wil echt iedereen dit veel liever.
Dat ga ik niet doen, maar ik weet uit ervaring als vrijwilliger op ITGWO hoe ontzettend leuk het is om bij te dragen aan het succes van een festival en tegelijkertijd ook te genieten van de vrije tijd die je ook hebt. Waarschijnlijk mijn beste festivalervaring ooit.

Ben de afgelopen paar jaar bar-vrijwilliger geweest bij Roadburn, echt fantastisch. Maar twee diensten om voor de rest van het weekend gratis naar binnen te gaan en die diensten heb ik nog makkelijk om de voor mij interessante artiesten heen kunnen plannen (dit zal voor een festival als BKS wel wat moeilijker zijn natuurlijk)

• Leuk
Waarderingen: Jelle en yeaghi
Heb het wel eens op Lowlands gedaan (vrijwilligen), ook daar was het heel leuk. Naast gratis entree, wat munten en zelfs een luchpakket op de werkdag was het ook nog eens heel leuk om te doen. En dan was de enige dienst die ik moest werken ook nog eens op vrijdag om 16:00 afgelopen waardoor nog bijna het hele festival voor me lag.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Dat ga ik niet doen, maar ik weet uit ervaring als vrijwilliger op ITGWO hoe ontzettend leuk het is om bij te dragen aan het succes van een festival en tegelijkertijd ook te genieten van de vrije tijd die je ook hebt. Waarschijnlijk mijn beste festivalervaring ooit.
Ik kan uit ervaring als vrijwilliger op BKS (wel bijna tien jaar geleden inmiddels) zeggen dat dat ook zeker de moeite waard was. Vrolijk mensen begroeten en van een bandje voorzien bij de ingang en de tweede dag het avondeten van Beck en z'n crew bij elkaar mogen zoeken tussen de foodtrucks, ik vond het echt een mooie ervaring.

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Helaas de beslissing genomen mijn kaartje te gaan verkopen voor de vrijdag. Na het kopen is precies dat weekend een ander hobbyding gepland en als ik om 2 uur thuis ben en om 7 uur weer op moet ga ik dat weekend niet goed trekken.

Om 22.01 om precies te zijn. Maar wel met een mooie nagloeiende lucht.
Die overgang naar de duisternis creëert echt een geweldige atmosfeer vind ik.
Dat maakte bijvoorbeeld de set van Aphex Twin echt nog dat tikkeltje meer legendarisch.
Beginnen met zachte ambient & relaxerende elektronische muziek met het laatste restje zonneschijn, om dan steeds hardere en intensere muziek te spelen terwijl het donker wordt. Krijg nog steeds kippenvel als ik er aan terugdenk.

Een tijd geleden, rondom NL - Japan in de Casbah, werd hier de vraag gesteld hoe Zwarte Cross om zou gaan met de WK-finale.

Daar staat nu in het blokkenschema, op de main, tussen Suzan & Freek en Rowwen Heze een halfuurtje van de WK-finale Nederland - Curacao 😂

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: VanillaBoy en elo
Een tijd geleden, rondom NL - Japan in de Casbah, werd hier de vraag gesteld hoe Zwarte Cross om zou gaan met de WK-finale.

Daar staat nu in het blokkenschema, op de main, tussen Suzan & Freek en Rowwen Heze een halfuurtje van de WK-finale Nederland - Curacao 😂
Met natuurlijk Nederland - Marokko & Turkije - Curacao als halve finales. Kan meteen het hele land afgebroken worden.

Zoals velen al hebben aangegeven een beetje zenuwachtig te zijn voor het nachtprogramma, was vorig jaar eigenlijk mijn enige domper. Begrijp dat er in dit forum veel gangers zijn die dat niet zo erg vinden, maar ben benieuwd hoe de andere knaldrangers hier tegenaan kijken? Vorig jaar Antal viel me errug tegen en de Niet Niks eindigde veel te vroeg.

Hopelijk nu een Not Nothing waar 1. meer mensen in passen, 2. wat langer doorgaat en 3. iets harder mag. Enig idee hoe dat eruit gaat zien, aangezien er ook talks worden gehouden? Hoe kijken andere nachtbrakers hiernaar?

Wat zijn de beste nachtacts om mijn knaldrang in te lossen?

Zoals velen al hebben aangegeven een beetje zenuwachtig te zijn voor het nachtprogramma, was vorig jaar eigenlijk mijn enige domper. Begrijp dat er in dit forum veel gangers zijn die dat niet zo erg vinden, maar ben benieuwd hoe de andere knaldrangers hier tegenaan kijken? Vorig jaar Antal viel me errug tegen en de Niet Niks eindigde veel te vroeg.

Hopelijk nu een Not Nothing waar 1. meer mensen in passen, 2. wat langer doorgaat en 3. iets harder mag. Enig idee hoe dat eruit gaat zien, aangezien er ook talks worden gehouden? Hoe kijken andere nachtbrakers hiernaar?

Wat zijn de beste nachtacts om mijn knaldrang in te lossen?
Knaldrangers-alert!

Mijn verwachting zijn mwah, niet zo hoog. Ten opzichte van verleden editie is er volgens mij niet veel veranderd; zelfde aantal nachtpodia, zelfde tijdslots, zelfde geluidssterkte (conform afspraken met de gemeente, ik dacht max 60dB van 01.00 tot 04.00). In het kader van ‘oude wijn in nieuwe zakken’ schaar ik de naar shift The Shore en Not Nothing.

Ik ben zeker benieuwd naar die twee nieuwe podia en de nieuwe The Secret, en er zijn best wel wat leuke namen, maar ik zie niet veel DJs in de nacht waar ik heel benieuwd naar ben. Voor mij maakt dat niet zo uit, ik zwerf tussen de podia en blijf vaak plakken waar de vibes het vetst zijn. Ik kijk vooral uit naar de acts vlak voor de nacht (vooral Another Country $$$$, Dame Area, Marie Davidson, Ineffect, Tim Reaper), wat erna komt is een bonus.

Aan welke kant van het (electronische) dance spectrum bevind jij je?

Knaldrangers-alert!

Mijn verwachting zijn mwah, niet zo hoog. Ten opzichte van verleden editie is er volgens mij niet veel veranderd; zelfde aantal nachtpodia, zelfde tijdslots, zelfde geluidssterkte (conform afspraken met de gemeente, ik dacht max 60dB van 01.00 tot 04.00). In het kader van ‘oude wijn in nieuwe zakken’ schaar ik de naar shift The Shore en Not Nothing.

Ik ben zeker benieuwd naar die twee nieuwe podia en de nieuwe The Secret, en er zijn best wel wat leuke namen, maar ik zie niet veel DJs in de nacht waar ik heel benieuwd naar ben. Voor mij maakt dat niet zo uit, ik zwerf tussen de podia en blijf vaak plakken waar de vibes het vetst zijn. Ik kijk vooral uit naar de acts vlak voor de nacht (vooral Another Country $$$$, Dame Area, Marie Davidson, Ineffect, Tim Reaper), wat erna komt is een bonus.

Aan welke kant van het (electronische) dance spectrum bevind jij je?

Jammer! Maar ook begrijpelijk. Gelukkig ga ik ook naar DTRH, ik heb alleen wat vrienden die nu al lastig over te halen waren om mee te gaan naar BKS.... Vorig jaar na Nia Archives / Lander & Adriaan geen enkele plek vinden waar dezelfde energie is vond ik een flinke domper. Er kan me veel bekoren wat edm betreft, afhankelijk van het moment. Tim Reaper heel veel zin in, zeker als laatste act van het hele festival. Jammer dat de rest van de Jungle / DnB tijdens Nick Cave is.

Heb Lucky Done Gone en Job Jobse een paar keer gezien en die passen zich doorgaans moeiteloos aan aan het publiek. Daarom bang dat ze nu wat tragere comedown-house gaan draaien, ipv de techno/trance-vibe die ik het liefst in de nacht zou vinden. Also: wie verzint het om Job Jobse maar één uurtje te geven??

Snap dat BKS geen festival voor die stijlen is, maar je zou toch vermoedelijk een flink stuk van het publiek blij maken door in ieder geval op één plek nog een beetje tempo erin te houden. Ik ga wel een bordje met 'harder' omhoog houden bij LDG ;-)

Users who are viewing this thread