In mijn ervaring geraak je echt met heel veel binnen. Zelfs als je met een volle bolderkar komt. Gewoon even zeggen dat de rest van de (grote) groep achter komt en ze laten je probleemloos door. Zeker als je in de drukke vrijdagochtendrij staat. Al kan ik me best wel inbeelden dat je ook pech kan hebben met de persoon die controleert.
Ik zag trouwens dat BKS zelf opnieuw een click&collect lanceert op de camping voor ijskoude sixpacks Hertog Jan, seltzer en pornstar martini. Best handig en 12 euro voor een sixpack bier is ook niet overdreven duur. Scheelt toch weer een pak minder draagwerk over die verdomde brug.
- There will be two pick-up points on the campsite: one at the campsite bar on the beach and one at Secret Fields.
Waar is dit?