Ik vind de Secret een prima podium voor Merol. Mula op Two vind ik wel jammer met Indiaantje z'n argumenten: Op diezelfde spots hebben vroeger acts als Portishead, Beach House, PJ Harvey
Maar nee, die stonden niet op the Secret maar in de Two, wel op datzelfde tijdstip.
Maar nee, die stonden niet op the Secret maar in de Two, wel op datzelfde tijdstip.