Nice, zeker ook omdat LL, PP en BKS drie compleet verschillende festivals zijn. Benieuwd naar welke dan het beste bevalt.Ja dat klopt helemaal! We zijn al naar Paaspop geweest en gaan misschien ook nog Dauwpop![]()
![]()
We proberen in ieder geval elk jaar een nieuw festival aan te sluiten, maar dat hangt natuurlijk wel van de line up af.
Ik heb morgen de marathon van Düsseldorf op het programma staan. Dan is dit ook best wel te doenNiet de eerste keer dat ik me afvraag waar je het uithoudingsvermogen vandaan haalt om dit allemaal te doen in drie dagen; respect![]()
mocht je kaarten hebben voor bcnr kan je ze daar zienMadra Salach ga ik echt nog een keer ergens anders proberen te zien. Die gaan een grote worden.
What the hell? Jazeker, wat een fijn bericht zo voor het slapengaanmocht je kaarten hebben voor bcnr kan je ze daar zien![]()
Ik heb heel veel in de Casbah gepland het hele weekend. Maar is de Casbah te vergelijken met de x-ray op LL? Want dat vind ik echt een verschrikkelijke stage. Klein, als het druk is kan je van buiten niks zien, laag podium en slecht geluidEn de Casbah gaat toch lang niet groot genoeg zijn voor MG? Neig wel naar Blood Incantation, dat is gewoon een hele toffe boeking.
Helaas vier keer ja. Klein verschil is dat er een klein en iets verhoogd terras is naast de Casbah zodat je van buiten nog iets kan zien. Het ziet er zeer sfeervol uit allemaal, een jaren tachtig punkhol in de CBGB stijl maar het is geen fijn podium.Ik heb heel veel in de Casbah gepland het hele weekend. Maar is de Casbah te vergelijken met de x-ray op LL? Want dat vind ik echt een verschrikkelijke stage. Klein, als het druk is kan je van buiten niks zien, laag podium en slecht geluid
Ja de beelden van de Casbah zien er altijd wel vet uit. Maar ik heb op de vrijdag al 4 a 5 acts in de Casbah staan. Dus ben benieuwd.Helaas vier keer ja. Klein verschil is dat er een klein en iets verhoogd terras is naast de Casbah zodat je van buiten nog iets kan zien. Het ziet er zeer sfeervol uit allemaal, een jaren tachtig punkhol in de CBGB stijl maar het is geen fijn podium.
Dat podium van de Casbah is niet meer zo laag als vroeger natuurlijk. Het is meestal goed gevuld daar, maar sinds de vergroting van 2 jaar geleden, heb ik het nooit als "onverantwoord druk" ervaren. Wat vroeger wel eens gebeurde. Alleen kunnen ze de ruimte tussen de barrière echt wel wat verkleinen. En voor het beste geluid moet je daar inderdaad wel niet altijd zijn.Ik heb heel veel in de Casbah gepland het hele weekend. Maar is de Casbah te vergelijken met de x-ray op LL? Want dat vind ik echt een verschrikkelijke stage. Klein, als het druk is kan je van buiten niks zien, laag podium en slecht geluid
Zaterdag ga je maar naar twee acts?Vandaag nog eens wat beter naar het schema gekeken en het gaat er als volgt uit zien:
Vrijdag: Leoniden - De La Soul - Jack White
Zaterdag: Hiqpy - Grote Geelstaart
Zondag: Achipat Pakwan - Dressed Like Boys - DYGL - Sophie Straat -Getdown Services - Yard Act/C'est Qui - Joey Valence&Brae - Gorillaz
Buiten de zondag slechts 2 per dag die ik echt wil zien, maar ga me wel vermaken op de het terrein
Dat zijn wel officiële podia dus daar heb ik meer begrip voor dan bij andere plekken als b.v. horeca maar idd wat zou het mooi zijn als ze daar ook rekening mee zouden houden.Wat toch wel weer vervelend is in deze timetable is dat er tijdens Nick Cave zowel een rave/jungle-set is op the Floor en dat er ook op dat Not Nothing een dj-set staat. Weer een hoop geluid dus tijdens de rustige delen van Cave.