Best Kept Secret 2026

Eens wat mogelijke Belgische namen droppen: Ramkot, Equal Idiots, Dressed like boys, Triggerfinger, Sons, Psychonaut, Brutus, Meltheads, ...
Of de Compact Disk Dummies die zoals Brihang de Secret komen slopen.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Niet omver geblazen, wel goede aanvulling op wat we al hadden. We zitten nu op een naam of 50, dus hierna nog een drop met liveacts?

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Eens wat mogelijke Belgische namen droppen: Ramkot, Equal Idiots, Dressed like boys, Triggerfinger, Sons, Psychonaut, Brutus, Meltheads, ...
Of de Compact Disk Dummies die zoals Brihang de Secret komen slopen.
Wat heeft België toch eigenlijk een bak aan talentvolle jonge (en oude) artiesten!
Zouden wat mij betreft bijna allemaal mogen doorkomen. Alleen Ramkot heb ik nu 2x gezien en vond dat toch een beetje tegenvallen.

Een beetje flauwe opmerking natuurlijk, maar ik heb het over de laatste aankondigingen en de reacties daarop.
Ahh oke, ik moet eerlijk zeggen dat ik het festival niet heel erg volg, maar ik zou dus heel blij worden van artiesten als the XX, the Cure & Moby,

• Leuk
Waarderingen: swami
And there’s more good news: Day tickets for BKS26 go on sale next week — Thursday, 27 November at 11:00! Join us on 12, 13, or 14 June if you can’t make it for the full weekend.

• Leuk
Waarderingen: noid
an sich zijn alle dagen best al mooi gevuld als je de dagprogramma's bekijkt

Users who are viewing this thread