Best Kept Secret 2026

Mooie opties genoeg zou je zeggen. Wel in de categorie die afgelopen jaren lastig haalbaar bleek dus hopelijk valt het niet tegen. Als MBV er bij zit zou dat voor mij de hoofdprijs zijn maar van alle namen verwacht ik die het minste. Van de genoemde headliners word ik het meest blij van Jack White en The XX . Morgen weten we wellicht meer.

• Leuk
Waarderingen: Bubba
Hij bedoelt dat The Cure afvalt voor Piknik i Parken, want dat is in Noorwegen en daar staan ze al op Øya. Veronderstellend dat een aantal festivals, waaronder Primavera Porto, PiP en BKS, dinsdag met dezelfde naam komen, denkt hij dus dat dat niet The Cure zal zijn.
Dat is nog eens detectivewerk, dank!

Florence zal eerst haar show in de Ziggodome willen uitverkopen lijkt mij, dus ook die naam lijkt mij niet waarschijnlijk. Idles kan ik mij ook niet voorstellen eigenlijk. Denk dat ik bij lange na niet de enige ben als ik zeg dat ik wel een tikkeltje Idles moe ben.

Florence zal eerst haar show in de Ziggodome willen uitverkopen lijkt mij, dus ook die naam lijkt mij niet waarschijnlijk. Idles kan ik mij ook niet voorstellen eigenlijk. Denk dat ik bij lange na niet de enige ben als ik zeg dat ik wel een tikkeltje Idles moe ben.
Niks in Nederland gedaan dit jaar toch?

Haar Ziggodome show is al helemaal uitverkocht toch?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Olá a todos! Sou de Portugal e tenho lido o tópico em busca de pistas sobre o lineup do Primavera Porto, só para tirar algumas dúvidas sobre as possibilidades para o anúncio de amanhã. Não será The Cure (eles já estão confirmados para outro festival no Porto), nem Beach House (eles tocaram no Primavera Porto 2025).

I would say that tomorrow's headliner will be a name that is not on the Primavera Barcelona Lineup, since in 2025 this also happened with Porto and BKS (Michael Kiwanuka and Deftones)

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Strandtent
(Not sure why part of my last post was translated to portuguese, sorry!) It won't also be Florence, she is already confirmed for another festival in Portugal

Haar Ziggodome show is al helemaal uitverkocht toch?
Ik keek net even op de website van ziggodome, maar zag het er niet duidelijk staan, pas als je op tickets klikt, zie je dat alles is uitverkocht. Vandaar dus mijn aanname. Dat maakt Florence mogelijk dan, al beweerd @ImpalaPB nu dus weer van niet.

(Not sure why part of my last post was translated to portuguese, sorry!) It won't also be Florence, she is already confirmed for another festival in Portugal
Maar de kans is wel dat Werchter haar morgen aangekondigd. Dat maakt de kans groter.

It's possible that you guys still get Florence at BKS, but she won't be 100% sure on the Primavera Porto one, which means that the name that these 3 festivals are all saving for the first announcement, is a different one

Denk dat het gewoon The Cure gaat worden als je ziet dat ze letterlijk iedere straathoek in Europa deze zomer gaan doen.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread