Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha geweldig, maar als ik helemaal mijn ding zal doen dan zijn ze zo failliet waarschijnlijk en komt er niemand opdagen.
Nouja ik blijf voorstander van samenwerkingen met andere festivals. Als je hoort dat een Draaimolen in problemen is, ik denk dat die prima iets op BKS kan hosten. Een Roadburn stage zou ook tof zijn en voor variatie zorgen, dan mag zelfs St. Paul blijven staan als je het mij vraagt.
Ik was best fan van Maurits maar als hij iets heeft gedaan wat zo niet door de beugel kan dat het blijkbaar zo'n Worst Kept Secret is dat Sophie Straat er met voor en achternaam iets over durft te zeggen dan zal er wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn, gok ik. Ben benieuwd wat het effect is op de volgende edities. Ik vind het wel spannend, hier zullen ze niet op voorbereid zijn.
Ik was best fan van Maurits maar als hij iets heeft gedaan wat zo niet door de beugel kan dat het blijkbaar zo'n Worst Kept Secret is dat Sophie Straat er met voor en achternaam iets over durft te zeggen dan zal er wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn, gok ik. Ben benieuwd wat het effect is op de volgende edities. Ik vind het wel spannend, hier zullen ze niet op voorbereid zijn.
Ik denk dat het in de praktijk heel weinig uitmaakt. Ik bedoel, het festival heeft corona overleefd en er is naast Maurits natuurlijk een compleet team die boekingen regelt. Alleen altijd sneu als je op deze manier afscheid moet nemen van een festivaldirecteur (even los van wat Maurits wel of niet op zijn kerfstok heeft).
Begint wel beetje pijnlijk te worden zo. Ik denk dat het niet gezellig zal zijn op kantoor bij de BKS crew deze maandag. Communicatie is ook niet geweldig, maar goed dit zijn super lastige dingen natuurlijk ook.
Na zes jaar houdt Maurits Westerik het voor gezien als directeur van Best Kept Secret in Hilvarenbeek. Hij laat bij zijn afscheid optekenen dat het festival ‘prachtig op de kaart’ staat.
www.bd.nl
Dit klinkt dan toch wel weer heel anders. Ik ben benieuwd of BKS zelf nog met een statement gaat komen.