Best Kept Secret 2025

Dit klinkt heerlijk allemaal. Ik vind dat er echt veel mooie namen op de line-up staan maar ik ben vooral stikjaloers op de festivalervaring die jullie nu (gaan) hebben. Ik zit in onze tuin en moet nog een paar weken wachten.

Geniet ervan allemaal!! 💪

• Leuk
Waarderingen: daily
Nilüfer tweede hoogtepuntje. Drie nummesr Kaat van Stralen die ik kon meepikken ook top. Wil ik zeker eens een clubshow van zien. Het grote geweld op ONE is inmiddels losgebarsten zo te horen. Eens kijken…

• Leuk
Waarderingen: Jelle en Sjakie de Wit
Iemand nog op zoek naar een combi met camping? Heb er 2 gewonnen maar kan zelf niet.. Te koop aan een win-win prijsje voor jou en mij.

En I know, het is m'n eerste post hier, dus het lijkt wat scammie, maar dat is het niet.

Het is gevoelsmatig een heel stuk rustiger dan vorig jaar, al kan de hitte dat iets vertekenen. Nilufer Yanya eerste hoogtepunt, Glass Beams prima opener op One met deze temperaturen.

• Leuk
Waarderingen: jopkins
Ik lees ook heel graag mee. Zou me 2 dagen best prima kunnen vermaken op het leukste open air festival van NL.
Voor mij wel echt niet te doen qua warmte, dus ik benijd jullie niet.
Jammer dat er geen liveregistratie is.

Laatst bewerkt:
Ik lees ook heel graag mee. Zou me 2 dagen best prima kunnen vermaken op het leukste open air festival van NL.
Voor mij wel echt niet te doen zijn qua warmte, dus ik benijd jullie niet.
Jammer dat er geen liveregistratie is.
Het begint nu wel aangenaam te worden. Zondag wordt sowieso top weer (en de beste line up)

Ik denk dat BKS echt de plank heeft misgeslagen met het programmeren van 'rustigere' indie in de Casbah. Het geluid van de Four en/of Coney Island krijg je op een storende wijze mee. Horsegirl was al futloos, maar dit helpt dan echt niet mee.

Ik denk dat BKS echt de plank heeft misgeslagen met het programmeren van 'rustigere' indie in de Casbah. Het geluid van de Four en/of Coney Island krijg je op een storende wijze mee. Horsegirl was al futloos, maar dit helpt dan echt niet mee.
Inderdaad, het geluid op the floor mag wel een beetje zachter zeg. Erg vervelend was dat.

Horsegirl was op primavera ook saai.

Eerste dag BKS25 zit er voor ons weer bijna op, heerlijke dag, beetje warm maar voldoende blijven drinken, dan is dat geen enkel probleem.
Kwamen om 12.45u aan op P1, 13.15u stonden we bij de bandjescontrole en 13.40u onder de opblaasingang (moesten wachten tot 14.00u).

Eigenlijk smooth sailing all the way maar we hebben dan ook het "geluk" in de buurt te wonen dus rijden zo lekker naar huis, eigen bedje opzoeken. Morgen weer vroeg starten met Remy van Kesteren!

Nu nog even de laatste minuten van L’Impératrice, misschien nog een stukje Eefje de Visser en/of Snapped ankles.

Veel plezier iedereen, let op komende nacht met de buien en hopelijk waait de voorspelde regen ons morgen voorbij!

Dikke party bij dj storm een uurtje geleden trouwens!

Laatst bewerkt:
Horsegirl is toch ook perfecte muziek voor op het Muziekgieterij podium? Lekker lome lo-fi indie.

Brihang was wel even een hoogtepuntje qua sfeer hoor. Hele tent vol Belgen maakte er een prachtig feestje van. Heel tof om mee te maken als NL’er (: Daniela Pes was ook betoverend. Helaas wel veel ‘omgevingsgeluiden’.

Users who are viewing this thread