Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had hier heel, heel graag bijgeweest want vind BKS misschien wel het mooiste festival van de Benelux. Helaas (voor mij) ben ik het hele weekend op weekend bij de familie van mevrouw Mattman. (En die datum lag erg vroeg vast...). Zal ook vast leuk worden.
Ik had hier heel, heel graag bijgeweest want vind BKS misschien wel het mooiste festival van de Benelux. Helaas (voor mij) ben ik het hele weekend op weekend bij de familie van mevrouw Mattman. (En die datum lag erg vroeg vast...). Zal ook vast leuk worden.
Een familieweekend van de familie van mejuffrouw TeunAjax tijdens BKS leidde ooit bijna tot een relatiebreuk in onze destijds nog prille relatie. Uiteindelijk gooide covid roet in het eten voor beide en sindsdien kondigen we vroegtijdig groots aan dat het BKS-weekend niet bespreekbaar is voor familieweekenden.
Een familieweekend van de familie van mejuffrouw TeunAjax tijdens BKS leidde ooit bijna tot een relatiebreuk in onze destijds nog prille relatie. Uiteindelijk gooide covid roet in het eten voor beide en sindsdien kondigen we vroegtijdig groots aan dat het BKS-weekend niet bespreekbaar is voor familieweekenden.
Hmm, ik was eigenlijk van plan om mijn Bohemians F.C. voetbalshirt aan te trekken waar Fontaines D.C. als sponsor op staat, maar begin nu wel te twijfelen. Wist niet dat voetbalshirts verboden waren. Gezien het warme weer en de voorspelde regen zijn dat namelijk wel fijne shirts om te dragen.
In dat geval heb ik goed nieuws voor je Jelle, want ik droeg dat shirt tijdens de editie van 2022 (waar Fontaines DC was). Ook nog eens goed voor fijne gesprekken! Vorig jaar St. Pauli ook geen probleem.
File voor de ingang voor de bandjes en 5 meter daarna file voor de camping. Zucht. Staan ze met een meetlint ofzo. Opengooien die handel. Het is al heet genoeg.
File voor de ingang voor de bandjes en 5 meter daarna file voor de camping. Zucht. Staan ze met een meetlint ofzo. Opengooien die handel. Het is al heet genoeg.
Waren problemen geloof ik. Volgens mij moet t nu aardig gaan.
Wel irritant dat ze maar 1 minibalie hebben voor New Gen tickets. Veel jongeren zien lopen van vooraan Weekend incl. Campsite die naar New Gen balie werden gestuurd om vervolgens te horen te krijgen dat ze weer achteraan mochten sluiten. Lijkt me dat dat anders kan.