Best Kept Secret 2025

Klopt , is ook niet te handhaven. Maar het gaat natuurlijk wel gewoon om een symbool van een politiek standpunt en activisme wat ze met die huisregel proberen te voorkomen.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat die regel vooral voortkomt uit de wens te voorkomen dat er ruzies ontstaan tussen verschillende (voetbal)supportersgroepen. Dat politiek activisme is er daarna gewoon aan toegevoegd omdat daar natuurlijk in bredere zin wel iets voor te zeggen valt.

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat die regel vooral voortkomt uit de wens te voorkomen dat er ruzies ontstaan tussen verschillende (voetbal)supportersgroepen. Dat politiek activisme is er daarna gewoon aan toegevoegd omdat daar natuurlijk in bredere zin wel iets voor te zeggen valt.
Je wilt gewoon niet dat er straks een tweede oproep komt met mensen met blauwe shirtjes natuurlijk. Dus in dat kader is dit eigenlijk niet wat je wil in principe. En tegen een rood shirtje is vast niks tegen te doen, maar zo'n actie natuurlijk wel. Maar dan begeef je ook weer op glad ijs. Ik denk dat de BKS organisatie het liefst zo min mogelijk zijn vingers brand aan dit soort zaken.

IMG_4918.jpeg
Het wordt niet beter. Nu twee dagen onweer en ook op zondag regen. Zaterdag 10 mm regen…

Even ellis d geluisterd. Klinkt wel leuk. Aardige vervanger van Rocket.
Ik hoopte op een vervanger die in dezelfde buurt als Rocket woont. Ellis D is valt mij in dat opzicht wat tegen. Prima bandje voor BKS maar niet mijn smaak. Ik zet Marco B's 'Lager Lager' nog maar ff op om de smaak weg te spoelen.

• Leuk
Waarderingen: wil
De wisseling van TVOTR is een grote hulp op een stressvolle zaterdag...

Vrijdag: Divorce (wensdenken...) > Wu Lyf (/The Vices, een bittere clash op een magere dag) > Nilüfer Yanya > Cassandra Jenkins > Horsegirl > Snapped Ankles > Kabeaushé

Zaterdag: Khana Bierbood > Lucy Dacus >The Streets > Amenra(/King Hannah, lelijkste clash inderdaad!) > TV on the Radio > Soulwax(/Pigs x7) > Caribou

Zondag: Elephant > Waxahatchee > The Thing > (de Rest van) Big Special > Wilco > Deftones > Michael Kiwanuka > Yin Yin

Ik vind dat BKS nogal stil is over het feit dat de vakbonden van NS personeel willen staken maandag. Heeft iedereen hier al vervangend vervoer? Ik zou eerst met de trein gaan maar kan nu gelukkig meerijden.

Heeft iemand ervaring met op en neer rijden na elke dag ipv op de camping verblijven? Kan dit gewoon met één parkeerticket? Ik begin er steeds minder voor te voelen om te kamperen met onweer en hoosbuien op komst..

Heeft iemand ervaring met op en neer rijden na elke dag ipv op de camping verblijven? Kan dit gewoon met één parkeerticket? Ik begin er steeds minder voor te voelen om te kamperen met onweer en hoosbuien op komst..
Ja, kan ongelimiteerd met hetzelfde parkingticket,

Ja heb dit altijd gedaan, je kan gewoon met hetzelfde in- en uit rijden. Nooit problemen mee gehad.

Weersvoorspelling is alles behalve stabiel. De regen op zondag staat voor de nacht van zaterdag op zondag. Weer op zaterdag zal erg afhankelijk zijn van vraag of/waar er onweersbuien gaan ontstaan.
Precies dit. Valt me alleen wel op dat ze voor de zaterdag langere tijd regen doorgeven. Hoop dat dat is omdat ze nog niet precies weten hoe laat die regen gaat vallen en dat het kortere buien gaan zijn...

Vraagje: wij kunnen onze weekend tickets pas vrijdag 13e downloaden. Iemand ervaring mee dat dit goed Komt /of al wel tickets heeft kunnen downloaden? (Lijkt me een beetje laat, om dit vrij te geven op de dag dat het festival start)
Ik denk dat de organisatie van BKS je er graag bij heeft en dat ze de zaken zo regelen dat je ook kunt komen. Ik zou me niet zo druk maken.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en Greyhound
Weersvoorspelling is alles behalve stabiel. De regen op zondag staat voor de nacht van zaterdag op zondag. Weer op zaterdag zal erg afhankelijk zijn van vraag of/waar er onweersbuien gaan ontstaan.
Ik zal het optimistisch opschrijven: Zaterdag is er 50% kans op een flinke bui. Even het stof wegspoelen.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Ik vind dat BKS nogal stil is over het feit dat de vakbonden van NS personeel willen staken maandag. Heeft iedereen hier al vervangend vervoer? Ik zou eerst met de trein gaan maar kan nu gelukkig meerijden.
Was voor mij ook een hoofdbreker. Overwoog om op zondagavond al terug te gaan, maar gelukkig wil m'n pa me maandagochtend terug rijden. Ik vind het ook verrassend dat de organisatie er niks over zegt. Ze zouden in ieder geval bezoekers moeten informeren, zodat iedereen op de hoogte is. Ik kan me voorstellen dat buitenlandse bezoekers niet op de hoogte zijn van de recente stakingen.

Users who are viewing this thread