Best Kept Secret 2025

Ken eigenlijk niemand van de lijst, maar hopelijk staat er daar 's nachts wel iets dansbaar & geen indie, disco, soul of downtempo house.
Anders zal mijn avond (net zoals vorig jaar) elke keer stoppen om 1u. Wat mis ik de hardere nachtelijke elektronische acts van een aantal jaren geleden...
Eens, en dat is tot dusver dus echt nog verder te zoeken... Maar het is inmiddels opgenomen in de timetable, en daar staat nog steeds "more stages/areas to be announced" dus wie weet dat we nog geluk hebben met een klein donker hoekje waar we dit nog kunnen vinden.

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre
Ik ben wel blij met de Coney Island namen. Hoef ik een keer niet vanuit Tilburg naar Amsterdam om die acts in de nacht te zien, maar lekker op mijn favoriete festival

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Over welke acts heb je het dan? En wat voor muziek draaien die?
Jan Koster (groot talent, verschillende genres met hoge energie), Kurashi (Caribische opzwepende ritmes, aanrader voor de mensen die twee jaar terug genoten van Pongo), Maey (soulful hiphop beats), Tourist Trap (indie sleaze/punky), LRRY (ghetto house/tech, beuken met swag).

Vooral leuk contrast met the Floor namen vind ik.

Nog een kleine klacht en dan houd ik er mee op maar als ik naar de timetable kijk dan zie ik alle energiekere namen overdag/s'avonds staan. Zo'n Jan Koster is wel leuk, en zou ik graag heen gaan s'nachts, maar die staat nu bijvoorbeeld tijdens kneecap, en s'nachts staat daar dan tragere afrohouse en latin tegenover. Ik was eigenlijk altijd alleen s'nachts bij coney island, maar hoef persoonlijk niet voor latin 2 uur langer te blijven, terwijl ik dat voor wat meer UK bass/techno dingen wel zou doen. Zaterdag is dat wel iets beter met bijvoorbeeld STYN, wat eigenlijk gewoon bubbling is, maar nog steeds. Snap vooral de keuze voor wie wanneer staat ook niet zo, maar wie weet, misschien pakt het fantastisch uit.

Gezien de programma’s van de twee dj stages vraag ik me af of er misschien nog een stage gaat komen met wat hardere elektronische muziek. Aangezien ze zeggen ook nog een area aan te kondigen

Jan Koster (groot talent, verschillende genres met hoge energie), Kurashi (Caribische opzwepende ritmes, aanrader voor de mensen die twee jaar terug genoten van Pongo), Maey (soulful hiphop beats), Tourist Trap (indie sleaze/punky), LRRY (ghetto house/tech, beuken met swag).

Vooral leuk contrast met the Floor namen vind ik.
Bedankt, Jan Koster & LRRY klinken wel nog interessant voor mij, maar zie al meteen dat die overlappen met zaken die ik zeker wil zien.
Beetje jammer, zoals Synt aangeeft, dat de energieke namen niet diep in de nacht staan. Is namelijk dan dat ik het meeste nood heb aan een boost om nog eens goed door te zakken & hevig te dansen.

En denk dat we niet echt nog een area kunnen verwachten waar muziek centraal gaat staan, maar ik hoop toch mee.

Voor mij wel echt een downgrade ten opzichte van vorige jaren deze namen, RadioRadio nam wel wat avontuurlijkere dingen mee hier en daar
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Er is voor mij in ieder geval aardig wat avontuurlijks geboekt. Leuk genoeg om af en toe in te checken. Zwaartepunt zal toch liggen bij de andere stages.

Nala ziet er wel leuk uit op basis van de teksten acid en d&B? Sjamsjoedin kan ook leuk zijn. Die ken ik van Boemklatsch. Dat was altijd top.
NOT A FAN, BONNE REIJN, zou op basis van de teksten electroclash uit 00 ook wel leuk kunnen zijn?
Is dat muziek a la boysnoize, joost van bellen rauw feesten?

Nala ziet er wel leuk uit op basis van de teksten acid en d&B? Sjamsjoedin kan ook leuk zijn. Die ken ik van Boemklatsch. Dat was altijd top.
NOT A FAN, BONNE REIJN, zou op basis van de teksten electroclash uit 00 ook wel leuk kunnen zijn?
beetje wel ja

(ja dat is Gotu Jim)

ola, na na de eerste drop aanvankelijk gedacht te hebben niet te gaan, heeft de tweede drop/timetable en een leuke deal via resale ons toch over de streep gehaald, we gaan! Nog steeds weinig hype voor de headliners (behalve Soulwax!!), maar des te meer hype voor de mid- en undercard

nu wel een vraagje; wij overwegen dit jaar om met de trein en fiets te komen. Kan je met je volbepakte fiets tot aan de camping komen, of moet je die eerder al stallen? Iemand ervaring met de fiets en/of bus? Ik vind in het kader van duurzaamheid *en de extra moeite die je doet de prijs van een pendelbusticket wel spijtig (€14 pp, DTRH is het gewoon gratis), en het is ver lopen met al je spullen

nu wel een vraagje; wij overwegen dit jaar om met de trein en fiets te komen. Kan je met je volbepakte fiets tot aan de camping komen, of moet je die eerder al stallen? Iemand ervaring met de fiets en/of bus? Ik vind in het kader van duurzaamheid *en de extra moeite die je doet de prijs van een pendelbusticket wel spijtig (€14 pp, DTRH is het gewoon gratis), en het is ver lopen met al je spullen
Grappig, dit overweeg ik dit jaar ook. Vooral omdat ik de laatste jaren best lang moest wachten in de rij voor de pendelbus (op de heenweg). De fietsenstallingen zag ik de laatste jaren steeds staan vlak bij de plek waar je je polsbandje krijgt (in die bocht waar de parallelweg naast de N-weg afbuigt naar rechts).

• Geweldig
Waarderingen: Mimi
ola, na na de eerste drop aanvankelijk gedacht te hebben niet te gaan, heeft de tweede drop/timetable en een leuke deal via resale ons toch over de streep gehaald, we gaan! Nog steeds weinig hype voor de headliners (behalve Soulwax!!), maar des te meer hype voor de mid- en undercard

De fietsenstalling is inderdaad net voor de polsbandjestent. Daarna moet je ook door die poortjes van security, dus vanaf de fietsenstalling is het even sjouwen.

• Leuk
Waarderingen: splinter013 en Mimi
Tenzij je met een vouwfiets komt (wat niet logisch is als je bepakt aankomt) is het meenemen van een fiets in de trein 7,95 per rit. Bereken daar de terugweg bij in en het is per saldo duurder dan die 14 euro voor de pendelbus.

Verder vind ik het ook best bizar dat er nog 14 euro extra gerekend wordt voor de pendelbus. Is toch eigenlijk een service die er standaard bij in moet zitten.

Tenzij je met een vouwfiets komt (wat niet logisch is als je bepakt aankomt) is het meenemen van een fiets in de trein 7,95 per rit. Bereken daar de terugweg bij in en het is per saldo duurder dan die 14 euro voor de pendelbus.

Verder vind ik het ook best bizar dat er nog 14 euro extra gerekend wordt voor de pendelbus. Is toch eigenlijk een service die er standaard bij in moet zitten.
twee euro duurder is een half biertje, daar doen we het wel voor

• Leuk
Waarderingen: Zappa-papa

Users who are viewing this thread

• Bubba