Best Kept Secret 2025

Beetje off topic, maar nu je er toch over begint: De Grote Podcastlas is echt een dikke aanrader voor iedereen die enigzins is geïnteresseerd in geografie, topografie, demografie, geschiedenis en cultuur. Locale muziek is een vast onderdeel binnen de verschillende afleveringen.
Festileaks & De Grote Podcatlas is de crossover die ik nodig had vandaag. Dankje

Helemaal mee eens. Al ben ik benieuwd of ze het strand bij de ONE vol gaan houden, of dat veel mensen vroeg afhaken voor Kneecap.
Voor de mensen die TVotR bovenaan de prioriteitenlijst hebben: is dat vooral gebaseerd op oeuvre (/naam/exculisiviteit) of ook op live-reputatie?

En hoe denken jullie zelf vooraf over TVotR tot het einde kijken vs eerder afhaken voor Kneecap?

Voor de mensen die TVotR bovenaan de prioriteitenlijst hebben: is dat vooral gebaseerd op oeuvre (/naam/exculisiviteit) of ook op live-reputatie?

En hoe denken jullie zelf vooraf over TVotR tot het einde kijken vs eerder afhaken voor Kneecap?
Zal voor mij persoonlijk van zowel de show als mijn mood op dat moment afhangen. Als TVotR mij weet te raken blijf ik zeker hangen. Mocht ik iets meer in een party mood zijn dan haak ik mogelijk sneller af om op tijd bij Kneecap te zijn

Heb Kneecap vorig jaar op DTRH al gezien dus ik prioriteer TV on the Radio. Ben vooral meer benieuwd naar hen omdat ik ze nog niet heb gezien, vind de muziek goed, verhalen van de liveshows zijn goed, en die recente Tiny Desk smaakt naar meer.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs

Het optreden van TVotR is sowieso een stuk unieker na hun lange afwezigheid en het is ook gewoon een legendarische act uit de buitencategorie met hun mix van rock en zwarte muziek. Vrijwel al hun platen bleken jaarlijstjes materiaal. Ik sta sowieso tot het eind bij hen dus Kneecap kijken zal er niet inzitten gezien de te verwachten drukte.

• Leuk

Ik heb TVOTR vroeger 2x live gezien en vond dat beide keren wat tegenvallen. Maar aangezien er niets tegenover staat wat ik wil zien ga ik ze nu graag weer bekijken. Hopelijk kunnen ze me nu verrassen!

Wat je tweede vraag betreft is mijn insteek altijd om nooit ergens (vroegtijdig) weg te gaan (voor wat anders) als je het heel erg tof vindt. Zal dus afhangen van hoe leuk ik het TVOTR optreden op dat moment vind...

• Leuk
Belangrijk BKS-nieuws:

Choose from our endless variety of culinary options, ready to satisfy every craving. We’ll be sharing more about our unique food offerings in the coming weeks! And if you download the BKS app now, you can find every food vendor on our interactive festival map later this month.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Glow en teunajax

Users who are viewing this thread