Best Kept Secret 2025

Beetje off topic, maar nu je er toch over begint: De Grote Podcastlas is echt een dikke aanrader voor iedereen die enigzins is geïnteresseerd in geografie, topografie, demografie, geschiedenis en cultuur. Locale muziek is een vast onderdeel binnen de verschillende afleveringen.
Festileaks & De Grote Podcatlas is de crossover die ik nodig had vandaag. Dankje

Helemaal mee eens. Al ben ik benieuwd of ze het strand bij de ONE vol gaan houden, of dat veel mensen vroeg afhaken voor Kneecap.
Voor de mensen die TVotR bovenaan de prioriteitenlijst hebben: is dat vooral gebaseerd op oeuvre (/naam/exculisiviteit) of ook op live-reputatie?

En hoe denken jullie zelf vooraf over TVotR tot het einde kijken vs eerder afhaken voor Kneecap?

Voor de mensen die TVotR bovenaan de prioriteitenlijst hebben: is dat vooral gebaseerd op oeuvre (/naam/exculisiviteit) of ook op live-reputatie?

En hoe denken jullie zelf vooraf over TVotR tot het einde kijken vs eerder afhaken voor Kneecap?
Zal voor mij persoonlijk van zowel de show als mijn mood op dat moment afhangen. Als TVotR mij weet te raken blijf ik zeker hangen. Mocht ik iets meer in een party mood zijn dan haak ik mogelijk sneller af om op tijd bij Kneecap te zijn

Heb Kneecap vorig jaar op DTRH al gezien dus ik prioriteer TV on the Radio. Ben vooral meer benieuwd naar hen omdat ik ze nog niet heb gezien, vind de muziek goed, verhalen van de liveshows zijn goed, en die recente Tiny Desk smaakt naar meer.

Users who are viewing this thread