Best Kept Secret 2025

3voor12 heeft temidden van alle ophef met Kneecap gesproken. Al gaat het niet echt over de twee uitspraken waar nu alle discussie over gaat:

Ierstalige rapgroep trekt een spoor van ophef richting Best Kept Secret​

Nee klopt, maar het gevaar van cancellen lijkt hiermee wel te zijn geweken.
Zelf ook maar even :poop:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Eefje! Na killer AFAS-show enorm benieuwd hoe het bij de ONE zal voelen.
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Ik hoop dat de koffiekar bij de TWO na een jaar afwezigheid weer nitro heeft. Dan ben ik positief verrast. Beste alcoholvrije Guinness-alternatief ;). Muzikaal: Long Fling
Wat ga je (in ieder geval) eten? Karma en waarschijnlijke alle andere vegan opties die ik kan vinden.
Wat ga jij vooral drinken? Water, koffie en 0% biertjes.
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Kae Tempest
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Jacob Alon & jasmine.4.t
Op wat voor weer hoop je? 20-25 graden met afwisselend zon en wolkjes
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? De immer heerlijke koffie
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Deftones :devilish:
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Deftones blaast het zand van het strand
Waar kijk je tegenop? Keuzes maken.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Op de bank van m'n slaapplek.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Altijd open voor een mooi shirtje.
Dat Long Fling, wat kunnen daar van verwachten dan? Eigenlijk best wel bijzonder toch, mogen spelen op één van de grotere alternatieve festival van Nederland zonder dat we er één noot van kennen.

Dat Long Fling, wat kunnen daar van verwachten dan? Eigenlijk best wel bijzonder toch, mogen spelen op één van de grotere alternatieve festival van Nederland zonder dat we er één noot van kennen.

Personal Trainer en Pip Blom zitten allebei bij Friendly Fire. BKS is zo ongeveer hun thuisfestival.

Ze doen daarvoor al wel wat shows, o.a. in de Doelen. Dit kun je verwachten:
Long Fling is Pip Blom en Willem Smit. Van respectievelijk Pip Blom en Personal Trainer. De twee maken charmante, offbeat gitaar-en-drum-computer anthems over sokken, schoenen en thuisblijven. Duetten, maar alleen in de technische zin van het woord, want ze bevatten geen samenkomende kreten van verlangen, geen climactische uitbetalingen en zelfs geen vocale harmonieën. Ongrijpbaar en moeiteloos cool op alle verkeerde manieren, en ze roepen meer vragen op dan ze beantwoorden. Kunnen we een plaat DIY noemen als de mensen die het hebben gemaakt dit duidelijk al eerder hebben gedaan? Hoe moet je het woord “can't” uitspreken? En ga zo maar door. Op het podium vormen Pip en Willem samen met Camiel Muiser, Darek Mercks en Tender Blom een vijfkoppige rockband.

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Eefje de Visser maar ook erg benieuw naar Nilufer Yanya en verder is dit voor mij de enige interessante dag om ook even the Floor the checken bij Erol Alkan en Palmbomen II

Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Dat ik Frost Children zo vet vind dat ik het begin van Eefje ga missen

Wat ga je (in ieder geval) eten?

Maakt me eigenlijk geen reet uit, ik eet vegetarisch bij een standje waar de rij niet te lang is

Wat ga jij vooral drinken?
Bier en groene ijsthee (of die rabarber soda als ze die nog hebben)

Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Caribou want die nog niet live gezien (Soulwax en TV on the Radio ook top maar beide vorig jaar nog gezien)

Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Het zou me verassen als The Streets niet ontzettend kut is live

Op wat voor weer hoop je?
20 graden, droog en half bewolkt

Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Het thuis in bed slapen in plaats van op de camping

Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Michael Kiwanuka

Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
They are gutting a body of water

Waar kijk je tegenop?
Hopelijk is het niet nodig maar ik vind het verschrikkelijk als ik op het festival moet poepen. En dat Wilco na een uur klaar is met hun set.

Waar ben jij 's nachts te vinden?
Heerlijk thuis in bed (we rijden iedere dag op en neer). Festivals zijn fantastisch, camperen is de hel.

Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)?
Eventueel een plaat van een band nadat ik ze een goed optreden heb zien geven

Laatst bewerkt:
Nee klopt, maar het gevaar van cancellen lijkt hiermee wel te zijn geweken.

Pip en Willem samen lijkt me gewoon heel vet. Kan me niet anders voorstellen dan dat ze een knallende show neerzetten. Ik weet verder niet echt wat ik moet verwachten, maar dat vind ik ook leuk. Gelukkig ook geen clashes voor mij op dat tijdstip.

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Glass Beams
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Divorce.
Wat ga je (in ieder geval) eten? Zo gevarieerd mogelijk.
Wat ga jij vooral drinken? Biertjes
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? WITCH
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? TVOD
Op wat voor weer hoop je? 20 à 25 graden. Een paar dagen voor het festival mag het nog goed regenen. Zodat het stof niet te veel opwaait.
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Gewoon wat ronddwalen op het terrein.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Wilco
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Dummy
Waar kijk je tegenop? De keuze tussen This Is Lorelei en Waxahatchee maken
Waar ben jij 's nachts te vinden? Casbah of Floor tot de benen het niet meer trekken.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Misschien een shirt

Het zou me verassen als The Streets niet ontzettend kut is live
Dat valt eigenlijk best mee. Heb hem nu 2x gezien en was beide keren echt goed. Muzikaal is het niet super hoogstaand natuurlijk (wel met live band wat bij dat soort act wel echt een grote meerwaarde is). Het hele typetje (althans ik hoop dat het een typetje is :p) dat hij speelt zorgt voor nog wat grappige momenten. Dat samen met de goed gevulde back catalog maakt het best vermakelijk. Ik vraag me wel af hoe dat gaat werken zo vroeg op de ONE. Had hem zelf liever in de TWO gezien.

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
Dat valt eigenlijk best mee. Heb hem nu 2x gezien en was beide keren echt goed. Muzikaal is het niet super hoogstaand natuurlijk (wel met live band wat bij dat soort act wel echt een grote meerwaarde is). Het hele typetje (althans ik hoop dat het een typetje is :p) dat hij speelt zorgt voor nog wat grappige momenten. Dat samen met de goed gevulde back catalog maakt het best vermakelijk. Ik vraag me wel af hoe dat gaat werken zo vroeg op de ONE. Had hem zelf liever in de TWO gezien.
Ik hoop het, heb ze ooit gezien en dat viel me tegen maar het is heel lang geleden dus ga ze weer een kans geven.

• Leuk
Waarderingen: submarine
Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Horsegirl! hoop dat de Casbah niet te klein is.
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Wu Lyf, een band die ik niet goed ken maar toch een allure heeft.
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Broodje kroket sws, Ducktruck is ook een must.
Wat ga jij vooral drinken?
Cola en water denk ik
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Soulwax. Denk dat dat heel goed gaat werken op het strand.
Ugly, ben heel benieuwd hoe dat live gaat klinken.
Op wat voor weer hoop je?
23 graden, droog, zwoel briesje.
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Eten en slapen.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Wilco, nog nooit live gezien.
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Djo. Voelt wel als meer dan een tiktok-artiest.
Waar kijk je tegenop?
WITCH missen :(
Waar ben jij 's nachts te vinden?
In bed :)
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)?
Horsegirl shirt.

2x live gezien, 2x erg goed! Gaat gewoon een toffe show worden!
Vijf keer gezien inmiddels. In Brixton Academy na zijn tweede album was geweldig, vorig jaar op Lowlands was uitstekend en met veel plezier gespeeld. Daarom heb ik wel veel vertrouwen in dit optreden. Denk dat ie nu wel weet wat er gevraagd wordt voor een goed optreden.

Maar ik zag hem ook de eerste keer op Lowlands en dat was natuurlijk een grove schande. Heeft wel een liedje opgeleverd uiteindelijk: Fake Street Hats.

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Nilufer Yanya (nog nooit live gezien en vind haar laatste twee albums erg goed)
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? het TBA slot
Wat ga je (in ieder geval) eten? Killer Kapsalon
Wat ga jij vooral drinken? Water
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? The Streets (want nog nooit live gezien)
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Ik hoop TVOTR, want de 2x dat ik ze tot nu toe zag (lang geleden) vielen tegen
Op wat voor weer hoop je? Licht briesje, 20-25 graden en half bewolkt
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? De food line-up (eten dus)
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Geen echte must sees voor mij, maar Deftones omdat ik die nog nooit gezien heb
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Ik sta ervoor open erg verrast te worden door Magdalena Bay. Kan er op plaat weinig mee, maar hoor/lees te veel mensen er erg enthousiast over hier
Waar kijk je tegenop? Borrelpraat tijdens Cassandra Jenkins op de vrijdag
Waar ben jij 's nachts te vinden? Geen nachtbraker hier, dus in mijn Airbnb in Downtown Tilburg
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Hooguit oordopjes als ik ze vergeet of kwijt ben

P.s. krijg er wel weer veel zin in door dit in te vullen!!

Vijf keer gezien inmiddels. In Brixton Academy na zijn tweede album was geweldig, vorig jaar op Lowlands was uitstekend en met veel plezier gespeeld. Daarom heb ik wel veel vertrouwen in dit optreden. Denk dat ie nu wel weet wat er gevraagd wordt voor een goed optreden.

Maar ik zag hem ook de eerste keer op Lowlands en dat was natuurlijk een grove schande. Heeft wel een liedje opgeleverd uiteindelijk: Fake Street Hats.
Ja die eerste (en ook tweede keer) Lowlands was memorabel. 🍺

Users who are viewing this thread