Nee klopt, maar het gevaar van cancellen lijkt hiermee wel te zijn geweken.3voor12 heeft temidden van alle ophef met Kneecap gesproken. Al gaat het niet echt over de twee uitspraken waar nu alle discussie over gaat:
Ierstalige rapgroep trekt een spoor van ophef richting Best Kept Secret
![]()
Kneecap: ‘Geshockeerd raken van woorden en niet van bommen is gestoord’
Kneecap trapt graag een heilig huisje omver. Thuis in Belfast maakt de rapgroep een vuist voor Ierse taalrechten. En op Coachella wakkerden ze met hun expliciete pro-Palestina boodschap een flinke mediastorm aan. In juni staan ze op Best Kept Secret en in september in Paradiso. DJ Próvaí en...3voor12.vpro.nl
Dat Long Fling, wat kunnen daar van verwachten dan? Eigenlijk best wel bijzonder toch, mogen spelen op één van de grotere alternatieve festival van Nederland zonder dat we er één noot van kennen.Zelf ook maar even
Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Eefje! Na killer AFAS-show enorm benieuwd hoe het bij de ONE zal voelen.
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Ik hoop dat de koffiekar bij de TWO na een jaar afwezigheid weer nitro heeft. Dan ben ik positief verrast. Beste alcoholvrije Guinness-alternatief. Muzikaal: Long Fling
Wat ga je (in ieder geval) eten? Karma en waarschijnlijke alle andere vegan opties die ik kan vinden.
Wat ga jij vooral drinken? Water, koffie en 0% biertjes.
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Kae Tempest
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Jacob Alon & jasmine.4.t
Op wat voor weer hoop je? 20-25 graden met afwisselend zon en wolkjes
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? De immer heerlijke koffie
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Deftones
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Deftones blaast het zand van het strand
Waar kijk je tegenop? Keuzes maken.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Op de bank van m'n slaapplek.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Altijd open voor een mooi shirtje.