Best Kept Secret 2025

Ai, ik had interesse in de zondag wegens Magdalena Bay, Fcukers en Gouge Away. Die overlappen met z'n drieën elkaar.
Het zal weer geen BKS worden voor mij.

AmenrA om half 8 is ook wel lekker. Dat was vorige keer ook zo geinig toen ze de dag openden. Al die mensen met hun goede gedrag die 'even ging kijken' en al heel snel rechtsomkeert maakten nadat ze doorhadden wat voor teringherrie dat is.

• Haha
Waarderingen: Ferraroo
Eerste ingeving:

Vrijdag: stukje Droom Dit - Divorce - dan even kijken, geen musts, wel dingen leuk lijken - Daniele Pes (misschien daarvoor nog 20 minuutjes Jenkins) - Horsegirl - Barry Can't Swim - van het moment laten afhangen of het de show van Eefje wordt of de gok van Frost Children en Kabeushe in Casbah - Nia Archives

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Zondag: Dummy - Spellling - Waxahatchee - Big Special - Wilco - dan een blokje acts die wel in mijn inluisterlijst staan, maar waarvan ik had gedacht dat ze op de volle zondag zouden sneuvelen - Magdalena Bay - Michael Kiwanuka - Yin Yin

• Leuk
Waarderingen: yeaghi
Vrij desastreuze timetable voor mij, had heel veel acts die ik wel wilde zien maar volgens mij kan ik max de helft ervan zien door overlap...

Kan met dit schema zeker wel uit de voeten.

Zondag is echt een topdag, jammer dat ik waarschijnlijk Gouge Away en They Are A Gutting Body Of Water ga missen. Had die elke andere dag sowieso wel gezien.

Verder ben ik niet helemaal uit The Dare / Nia Archives op vrijdag.

Wie heeft de overlap van TV on the Radio met Amenra, King Hannah en WITCH verzonnen? Trouwens ook belachelijk dat die maar een uurtje krijgen. Had meer ingezeten.
Het lijkt erop dat die zaterdag in het schema de blokken van de One niet goed staan. De tijden staan er wel goed. Geen overlap met Amenra en TV on the Radio.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread