Best Kept Secret 2025

Dit waren de afgelopen 2 edities de grootste namen in het laatste pakketje (heel vluchtig opgezocht, dus hoop dat het klopt wat ik zeg):

2024: Merol
2023: Young Fathers, De Staat

Als ik het me goed herinner waren The Raconteurs ook een vrij late onverwachte toevoeging. Toen was ik echt verrast.
Die zaten in pakket 2 toch? Die hebben we al gehad.

Is dit de complete Floor line-up? Of stonden er vorig jaar meer namen? Vind het overigens ook vreemd dat er over Coney Island nog niks bekend is. Festival is over twee maanden en we zitten nog met zoveel vragen 😬

• Haha
Waarderingen: Ferraroo
Is dit de complete Floor line-up? Of stonden er vorig jaar meer namen? Vind het overigens ook vreemd dat er over Coney Island nog niks bekend is. Festival is over twee maanden en we zitten nog met zoveel vragen 😬
Het zijn dit jaar 19 namen op The Floor tov 22 vorig jaar, misschien dat er nog wat bij komt

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Sommige users zitten maar in 1 topic dus ik ga toch even off-topic in een aantal topics. Momenteel zijn wij als sfeerbeheer bezig met een enquête om het forum te verbeteren:

Je zou ons heel erg helpen als je hem even invult! Kost maar paar minuutjes van je tijd!
Voor degene die hem al ingevuld hebben, hartelijk dank!

Met de nieuwe EP vind ik het toch jammer dat ik Gallus niet kan gaan zien in de Melkweg volgende week.

Dan maar hopen dat ze nog op festivals komen.

• Leuk
Waarderingen: team-0
TJE is een van de nog missende namen op de zondag: link

Op de website van Friendly Fire staan ook al wat speeltijden van een paar artiesten. Zo speelt Caribou van 23:45-01:00, L.A. Sagne van 14:00-14:45, Blanco White van 14:15-15:00 en Youth Lagoon van 20:00-20:45.
Het puzzelen kan stilaan beginnen.

Tje -> Muziekgieterij
Caribou -> TWO
LA Sagne -> Casbah
Youth Lagoon -> Secret

Blanco White is wat moeilijker-> Hij opent misschien de ONE? 14u TWO lijkt me wat een lage spot voor hem.

TJE is een van de nog missende namen op de zondag: link

Op de website van Friendly Fire staan ook al wat speeltijden van een paar artiesten. Zo speelt Caribou van 23:45-01:00, L.A. Sagne van 14:00-14:45, Blanco White van 14:15-15:00 en Youth Lagoon van 20:00-20:45.
Bijzonder dat Friendly Fire zelf een naam lekt. Maar aangezien bij het tijdstip 'avond' staat lijkt Muziekgieterij wel logisch voor TJE.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Kaartjes op de Resale zijn rond de 265,-
Verwachten jullie nog stevige prijsverlagingen of is dit een beetje waar het om en nabij op uitkomt?

Is er al een BKS solo gangers groepje waar ik kan aansluiten?
Ik kan niet zie gauw iets vinden in de topics. Nou ben ik geen expert op dat gebied.

Zijn er mensen die in het verleden gebruik hebben gemaakt van de carpool functie Slinger?
Alvast bedankt voor tips.

Ik heb tot heden nog geen busreizen gevonden. Misschien nog even geduld hebben.

Verwachten jullie nog stevige prijsverlagingen of is dit een beetje waar het om en nabij op uitkomt?

Ik kan niet zie gauw iets vinden in de topics. Nou ben ik geen expert op dat gebied.

Zijn er mensen die in het verleden gebruik hebben gemaakt van de carpool functie Slinger?

Vorig jaar zijn ze niet veel lager gegaan dan dat, op het laagst rond de 250,-. De week van het festival schoten ze weer omhoog en waren ze weer ongeveer de oorspronkelijke prijs.

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Vorig jaar kwam de timetable op 25 april. Mogen we hopen op laatste worp en timetable volgende week?
Als Friendly Fire op haar eigen site al nieuwe act gaat lekken zou je denken dat het volgende week moet gaan gebeuren. Maar de timetables werden in 2023 en 2022 op resp 16 mei en 3 mei bekend gemaakt. Volgende week zou mooi zijn, maar ga er geen weddenschap op afsluiten.

• Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler

Prijzen van tickets zakken over het algemeen altijd tot ongeveer 1 à 2 weken voor het festival, wanneer de prijzen weer wat stijgen. Als ik het goed heb onthouden.

Slinger heb ik ooit gebruikt, als bestuurder. Ik heb nadat ik twee mails van geïnteresseerden kreeg, ze eerst terug gemaild met de vraag of ze me wilden bellen om even te checken wie er mee wilden rijden.
Verder is het natuurlijk afhankelijk van wie er meerijdt, hoe je ervaring is. Maar voor mij werkte het goed. Ik heb de passagiers opgepikt en weer voor de deur afgezet, zij betaalden mijn eten en drank die dag. Prima deal, vond ik.

Als Friendly Fire op haar eigen site al nieuwe act gaat lekken zou je denken dat het volgende week moet gaan gebeuren. Maar de timetables werden in 2023 en 2022 op resp 16 mei en 3 mei bekend gemaakt. Volgende week zou mooi zijn, maar ga er geen weddenschap op afsluiten.
Afgelopen jaren waren alle muzieknamen, de namen van Coney Island (of de varianten daarop) en het culture-programma bekend voordat er een timetable was. En dat er bij de FF-namen alleen bij sommigen al een tijdstip staat is misschien ook wel teken dat ze nog aan het puzzelen zijn.

Omdat alles dit jaar laat is verwacht ik dat schema pas half mei, na de meivakanties.

Users who are viewing this thread