Best Kept Secret 2025

Nog lang niet klaar met alles goed te luisteren maar voorlopig zijn dit mijn keuzes.

Zeker zien: Eefje de Visser, Droom Dit, Fcukers, Kabeaushé, Magdalena Bay, Kneecap, Big Special
Waarschijnlijk zien: The Dare, Michael Kiwanuka, Djo, l’impératrice, Nilüfur Yanya, Nia Archives, Jasmine.4.t
Misschien zien: Brihang, TV on the Radio, King Hannah, Waxahatchee, Brass rave unit

Onbeslist nog: Blanco White, Cassandra Jenkins, the Backseat lovers, Wilco, Divorce, Sean Kuti & Egypt 80, This is Lorelei, Witch

En als je de playlist van best kept secret zelf gebruikt: ze zijn Dummy vergeten. Edit…inmiddels toegevoegd

Laatst bewerkt:
Het lijkt er op dat Barry mogelijk toch een tour probeert te bouwen die wat meer 'headline' waardig is. Deze opname toont wat mij betreft een verhoging aan van het niveau op Lowlands qua productie en live elementen, dus mogelijk komt dit door?

Poosje zitten kijken. Die productie zal dan meer headliner waardig zijn, het blijft qua muziek toch iets waar ik,net als bij Disclosure, met een grote boog om heen ga lopen. Eefje prima, Kiwanuka, nou vooruit. Maar dit?

Het lijkt er op dat Barry mogelijk toch een tour probeert te bouwen die wat meer 'headline' waardig is. Deze opname toont wat mij betreft een verhoging aan van het niveau op Lowlands qua productie en live elementen, dus mogelijk komt dit door?
Ik ga die show is bekijken. Op Lowlands vond ik de set tegenvallen. Volgens mij was een groot deel een tape-act.

Ah, sip zeg, ik zie nu pas dat MJ Lenderman in de VS zit ten tijde van BKS 2025.
Voor alsnog maar een weekje in Europa voordat hij weer terug gaat naar de VS.
Ik had nog stiekeme hoop op het duet met Waxahatchee. Prachtig nummer, dat Right Back To It.
Dan zal de kerel vast op Lowlands staan, aangezien hij begin augustus Scandinavië aandoet.

Zijn er inmiddels andere gemiste kansen bijgekomen? Of nieuwe kanshebbers opgedoken?

Ah, sip zeg, ik zie nu pas dat MJ Lenderman in de VS zit ten tijde van BKS 2025.
Ik had nog stiekeme hoop op het duet met Waxahatchee. Prachtig nummer, dat Right Back To It.
Dan zal de kerel vast op Lowlands staan, aangezien hij begin augustus Scandinavië aandoet.

Zijn er inmiddels andere gemiste kansen bijgekomen? Of nieuwe kanshebbers opgedoken?
Bonnaroo heeft z'n eerste twee clues gegeven, blijkbaar Glass Animals en Hot Mulligan. Die zijn dus in het BKS weekend in de USA. Benieuwd wanneer zij met (een groter deel van) de lineup gaan komen.

Op zijn eigen site zie ik VS pas vanaf 18 juni, waar staat hij dan in het BKS-weekend?

Ah ja, ik was een beetje in de war met de data blijkbaar.
Het is dus nog wel mogelijk, maar lijkt mij best onwaarschijnlijk.
Zijn geen zaalshows aangekondigd in Europa na 4-6 en hij neemt doorgaans geen meerdaagse pauzes, tenzij hij van continent wisselt.

Hoopvol; nee, mogelijk; jawel.

Ah ja, ik was een beetje in de war met de data blijkbaar.
Het is dus nog wel mogelijk, maar lijkt mij best onwaarschijnlijk.
Zijn geen zaalshows aangekondigd in Europa na 4-6 en hij neemt doorgaans geen meerdaagse pauzes, tenzij hij van continent wisselt.

Hoopvol; nee, mogelijk; jawel.
Had ongetwijfeld bij de eerste namen gezeten. De aanvulling op de line up zal niet uit Primavera komen denk ik.

• Leuk
Waarderingen: tampie
Vorig jaar zaten iig Royel Otis, Ratboys en Sofia Kourtesis nog in een tweede BKS-worp van de Primaveranamen. Het is dus zeker niet uitgesloten dat er nog iets uit Barcelona overkomt. De kans dat dat dan MJ is lijkt idd niet heel groot.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Dillinger2.0

Ziet er uit als een act dat goed past bij de zonsondergang aan het strand, maar goh, wat is dit saai!

Ik zou Hang Youth trouwens ook wel leuk vinden qua Nederlandse namen. Die hebben ook net weer een nieuw albumpje op zak.

• Leuk
Waarderingen: Brundlecat

Users who are viewing this thread