Best Kept Secret 2025

St paul wordt ook niet genoemd. Zou vorig jaar zijn laatste jaar zijn geweest?
Het valt me op dat hier ook geen DJ sets bij staan, wat zou kunnen wijzen op dat dat later pas komt en dit dus vooral meer muzieknamen zijn en daar er dus minder van kunnen verwachten later.

Nilufer Yanya, Waxahatchee, King Hannah, Cassandra Jenkins. Allemaal raak.
Zijn toch allemaal best kleine namen? Pakweg King Hannah staat gewoon in de VierNulVier. Vind het ook toffe acts hoor (Nilufer Yanya een van mijn favo platen van het jaar), maar ik had het vooral over het hoofd- en middensegment die wel érg klein begint uit te vallen tegenover wat je ervoor betaalt.

Ik ben eigenlijk best wel positief op het eerste gezicht! Van de 6 'grote' namen heb ik alleen Wilco wel eens gezien (stuk of 4 keer), alle andere vijf nog niet. Mij doet het er niet zo toe dat het wat kleinere namen zijn, zo lang ze maar leveren. En geen van die 5 is echt een must (naja, TV On the Radio wel), maar allemaal lijken we me wel interessant.

Midcard ben ik echt enthousiast over! En er staan ook nog genoeg namen om de komende weken te ontdekken. :)

Ja, het is allemaal best duur, maar de vergelijking met festivals met minstens twee keer zo veel publiek: als je naar BKS gaat, betaal je natuurlijk ook voor de niet al te grote drukte/schaal.

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Brundlecat
Nu maar eens gaan puzzelen of we sommige acts al kunnen indelen op de dagen

De bovenste 6 namen kunnen me niets schelen. Alles daaronder heel blij mee. Wel verrast dat dit dus evenveel kost als een DTRH en ben benieuwd hoe hard de tickets zullen gaan. Mis vooral de drieklapper van vorig jaar: St. Vincent - Slowdive - PJ Harvey.
Met Wilco - TV On The Radio is dat minstens een tweeklapper toch?

• Leuk
Waarderingen: Martijn76
Bovenaan die poster is toch gewoon nog een gat voor drie headliners? Een grafisch vormgever kan daar nog wel wat mee hoor.

Zo, even laten bezinken. De namen gedropt in de app met vijftien liefhebbers. Iedereen is teleurgesteld. Eigenlijk zit er geen grote verrassing tussen. Na zeven keer BKS en tweemaal DTRH slaan we komende zomer even over. Zonde. Gevoelsmatig zes headliners die geen headliner zijn. Had Barry en Wilco ingeruild voor LCD of Beach House en het algemene gevoel was waarschijnlijk al anders geweest. Verder inderdaad veel herhalende namen van DTRH van vorige jaar.

Is die Barry geen DJ?
Bedoel meer dat er vorig jaar in de eerste drop bijvoorbeeld Library Card en Library Card (DJ set) werd genoemd, en dat dat tweede dus wees op een set op de Floor. De namen die nu gedeeld zijn lijken me vooral namen voor op de One, Two, Secret, en Cashbah en dat dus alle namen voor de Floor missen.

Met Wilco - TV On The Radio is dat minstens een tweeklapper toch?
Als die twee na elkaar staan in de TWO, koop ik graag een dagkaartje. Maar vind voorlaatste in de TWO ook wel best hoog voor een niche naam als TVOTR.

Eefje als headliner is kneitertof. En TV on the Radio!!!

En dat is het dan ook wel.

De prijsverhouding mbt wat je krijgt is echt scheef. DTRH overduidelijk wederom de betere van de twee.
Precies, dit is het ook een beetje. Opzich een prima lineup voor een festival waar je +/- 230 euro voor betaald. Voor dit bedrag lopen de andere majors ver vooruit.

Helaas toch gelijk gekregen over Deftones 😅

Zitten wel wat pareltjes tussen, maar vooral in de lagere rijen. TV On The Radio heel erg blij mee, maar verder niets met die 'grotere' namen.

Kneecap, Caribou, L'imperatrice, Amenra, Big Special, Droom Dit, Nia Archives, Wine Lips, Witch zijn wel allemaal acts die ik direct zou omcirkelen in mn blokkenschema, dus dat is geen slechte oogst voor een eerste worp.

Of ik het de ticketprijs waard vind moet je me later nog maar eens vragen

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Tof dat Gouge Away er staat, geweldige plaat en dit jaar waren ze ook erg goed live toen ik ze zag met Angel Dust. Echt zo band die perfect op BKS past. Deftones natuurlijk ook altijd welkom.

Tv on the radio is wel een heel goede boeking maar voor de rest zitten er wel echt heel veel dingen tussen die vaak in Nederland spelen of recent tours hebben gehad(King Hannah heeft bijvoorbeeld dit jaar al o.a in Breda en Eindhoven gestaan, Kin'Gongolo Kiniata staat in maart nog in de effenaar) De echt exclusieve namen ontbreken wel zo.

Denk geen Amenra op roadburn zo, zal wel een exclusity clause aan hangen

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread