Best Kept Secret 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Ik vraag me af hoe lang BKS nog met hun 'headliner' gaat wachten. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat mensen een ticket voor bijvoorbeeld PP of Rock Werchter kopen.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
59
Hoop nog steeds op de shoegaze van Trentemoller….
Daarnaast mag Søwt wat mij betreft ook op de programmering.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik vraag me af hoe lang BKS nog met hun 'headliner' gaat wachten. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat mensen een ticket voor bijvoorbeeld PP of Rock Werchter kopen.
Nou denk ik dat de overlap in publiek tussen BKS en PP24 vrij beperkt zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.255
2.197
Tamelijk briljante line-up zeg
Die augustusfestivals zien er goed uit hoor. Oya heeft ook al een mooie line up. Benieuwd wat daarvan meegaat naar Lowlands en of er nog een aantal namen zijn die toch nog in het voorjaar naar Nederland komen. Een Soulwax zie ik (zeker na het cancellen van hun optreden in 2022) nog wel naar BKS komen.

Ik zag dat er in augustus ook een Portugees festival is dat Postal Service en Death Cab for Cutie heeft geboekt...
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
609
449
Ik denk eerlijk gezegd dat we nog maar een of twee echt grote namen mogen verwachten en voor de rest gewoon leveltje undercard. En denk dat die grote namen niet degene gaan zijn die we nu in Augustus zien touren in Europa.

Overigens wat ingeluisterd wederom, die undercard punkbandjes zijn helemaal prima! Maarja, die kan je dan ook weer zien op dingen als Sniester, denk ik dan...
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Sleep Token is druk bezig de wereld te veroveren. Die gaan denk ik wel groot worden. Het zou tof zijn als een Nederlands festival ze zal weten te strikken volgend jaar. Zeker nu ze nog redelijk onbekend zijn.
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Even een andere vraag tussendoor: wanneer wordt doorgaans de dagindeling bekend gemaakt? Is dat al voordat de volledige lineup bekend is gemaakt?
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
En alhoewel ik inzie dat dtrh tot nu toe met betere worp namen is gekomen, zijn het over het algemeen geen namen die mijn hart sneller doen kloppen.

Ik hoop voor bks nog op namen die mij over de streep trekken, zoals Turnstile (!), Yves Tumor, King Krule, Nation of Language, Big Thief, DEADLETTER, Protomartyr, black midi, IDLES, Sampha en Fontaines DC. (One can dream).

Edit: en doe eens gek: Boygenius!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dutchman

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.786
3.736
En alhoewel ik inzie dat dtrh tot nu toe met betere worp namen is gekomen, zijn het over het algemeen geen namen die mijn hart sneller doen kloppen.

Ik hoop voor bks nog op namen die mij over de streep trekken, zoals Turnstile (!), Yves Tumor, King Krule, Nation of Language, Big Thief, DEADLETTER, Protomartyr, black midi, IDLES, Sampha en Fontaines DC. (One can dream).

Edit: en doe eens gek: Boygenius!
NoL was er dit jaar toch al
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Durven jullie al te gokken welke namen er op de grote podia gaan staan? Een De Jeugd en een Parcels lijken me een nobrainer op de ONE, maar Warhaus, Slowdive zouden ook prima op de TWO kunnen wat mij betreft. Het zou het ook niet gek zijn om ze op ONE te zetten, al zou ik dat vooral bij Slowdive wel jammerlijk vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken