Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Dat plaatje van Matt komt omdat iemand op Facebook dat letterlijk zo gepost heeft als comment op een post van BKS zelf... dus vals alarm.
Helder. Omdat een insider hier Pulp al had ontkent leek het mij ook al een wat raar bericht.

Vandaag maar afwachten wat er verder naar boven komt.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Zo wordt het wel een teleurstelling natuurlijk als je telkens verkeerde namen doorkrijgt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.332
1.347
Disclosure vind ik eigenlijk nog erger dan Goldband.

Geen Pulp is een enorme domper dan. Justice-Disclosure- PJ Harvey de headliners? Zou wel erg mager zijn. Kleinere namen doen me vooralsnog ook nog niet veel. Teleurstellend wel.
Vind ik ook. Het staat voor mijn gevoel zo ver af van wat BKS probeert te zijn. Volgende stap is Gorgon City? Duke Dumont? Oliver Heldens?

Ik was ook vrij overtuigd van mijn bezoek aan BKS, maar dit trekt mij allerminst over de streep. Helemaal zonder Pulp. Dat is voor mij een must.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.114
Goldband en fucking Maan was nog een grotere diepte punt hoor. Disclosure heeft tenminste nog 1 ok album uitgebracht met Settle.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.210
Goldband en fucking Maan was nog een grotere diepte punt hoor. Disclosure heeft tenminste nog 1 ok album uitgebracht met Settle.
Da's dan ook alweer 10 jaar geleden hoor. Bovendien zijn die laatste ep's en albums wel echt de moeite. Alleen jammer dat het qua show nooit iets anders of meer is geworden. Dan heb je met iedere opgenoemde dance-headliner wel méér. Daarnaast, op DTRH was dat ook echt een zwakke headliner. En dat festival sluit dan meer aan bij de doelgroep.. Waarom hier dan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.114
Da's dan ook alweer 10 jaar geleden hoor. Bovendien zijn die laatste ep's en albums wel echt de moeite. Alleen jammer dat het qua show nooit iets anders of meer is geworden. Dan heb je met iedere opgenoemde dance-headliner wel méér. Daarnaast, op DTRH was dat ook echt een zwakke headliner. En dat festival sluit dan meer aan bij de doelgroep.. Waarom hier dan.
Helemaal mee eens... maar erger dan Goldband en Maan... nee dat niet.
 

Martijn76

Playlistbediener
2 feb 2023
13
27
Helemaal mee eens... maar erger dan Goldband en Maan... nee dat niet.
Goldband speelde tijdens het eten. Als Disclosure headliner blijkt te zijn, vind ik dat nog net effe kutter hoor. Ook omdat er genoeg leuks tourt om niet bij deze slappe dansact uit te komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Goldband en fucking Maan was nog een grotere diepte punt hoor. Disclosure heeft tenminste nog 1 ok album uitgebracht met Settle.
Heb ik ook met Justice. En dat ene album is nog ouder… Na het nieuws van hun terugkeer ook nog maar eens naar Cross geluisterd en vind dat het eindelijk ook niet mooi verouderd is. Snap niet goed wat die mannen nog bovenaan lineups staan te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn76

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
312
316
ik wacht metspanning af of het ontbreken van namen ook echt zo is. Niet alleen met de namen van vandaag maar er volgen er nog veelmeer later. ik had ook even snel gepuzzeld met die afbeeldingen en reverse search. Ik kan me voorstellen dat nog lang niet alles gevonden is en dat Massive Attack toch blijkt te komen. En ik mis echt nog een naam als Charli XCX, Roisin Murphy.
voor mij dus een uitgestelde teleurstelling of een zucht van verlichting.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.618
2.105
Heb ik ook met Justice. En dat ene album is nog ouder… Na het nieuws van hun terugkeer ook nog maar eens naar Cross geluisterd en vind dat het eindelijk ook niet mooi verouderd is. Snap niet goed wat die mannen nog bovenaan lineups staan te doen.
Ik vind Audio, Video, Disco ook een fijn album. En heb bij Justice nog het idee dat ik naar live muziek zit te kijken, dat kan ik van Disclosure niet zeggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.210
Heb ik ook met Justice. En dat ene album is nog ouder… Na het nieuws van hun terugkeer ook nog maar eens naar Cross geluisterd en vind dat het eindelijk ook niet mooi verouderd is. Snap niet goed wat die mannen nog bovenaan lineups staan te doen.
Door die live show? Die hebben er tenminste een, Disclosure niet. Wel al vijftien jaar dezelfde. Ma bon. 😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken