Best Kept Secret 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Toch wel opvallend dat er heel veel gehoopt werd op Pulp en nu ze komen er vrijwel evenveel geklaagd wordt dat het een oubollige boeking zou zijn..... Overigens zou ik het wel heel grappig vinden als BKS dit express zo opgezet heeft om ons te sarren en morgen met een hele andere aankondiging komt.
Oh, erg blij met Pulp hoor. Maar voor een ontdekfestival vind ik Pulp - Disclosure en Justice niet perse logische headliners.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
699
638
Max Cooper is fantastisch maar headliner op BKS?

Zit ook maar ff out of the box te denken haha. Eigenlijk meer iets voor de TWO om middernacht natuurlijk, maar in het kader van spannende dance headliners wat BKS graag wilt anno 2024, zou zoiets helemaal niet misstaan imo
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.602
2.087
Ik snap werkelijk waar niet waarom fucking Disclosure wordt geboekt... Die gaan niet headliner staan lijkt mij? Dat is echt Pinkpop meuk.
Als een act headlinet op DTRH, dan headlinet een act ook op BKS. Maar stom genoeg ook echt een boeking waar ik me kwaad om kan maken. :LOL:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
Zit ook maar ff out of the box te denken haha. Eigenlijk meer iets voor de TWO om middernacht natuurlijk, maar in het kader van spannende dance headliners wat BKS graag wilt anno 2024, zou zoiets helemaal niet misstaan imo
Oh zou zeker schitterende boeking zijn, heb je helemaal goed.
Maar als headliner te onbekend.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.330
1.346
Als een act headlinet op DTRH, dan headlinet een act ook op BKS. Maar stom genoeg ook echt een boeking waar ik me kwaad om kan maken. :LOL:
Ik zie niet waarom ze nu nog net zo relevant zijn als 2 jaar gelezen. Edit: Bicep is inmiddels ook al 1237489317293 keer in NL geweest afgelopen 2 jaar maar zijn nog veel interessanter dan die radio 538 muziekartiesten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.391
5.086
Ik vind de reactie op Disclosure ietswat overdreven om eerlijk te zijn. Ik snap wel dat men wat anders wil, maar zo vreselijk is het ook niet. Moet ook zeggen dat ik ze niet op DTRH heb gezien, dus het is weer even geleden.

Persoonlijk erg blij om Pulp eindelijk eens aan het werk te zien, stond hoog op mijn bucketlist. PJ Harvey op een of andere manier ook nog nooit live gezien dus ook prima. Justice heb ik altijd te gek gevonden, zeker hun eerste album. Als ze daar nog veel van doen is het prima te behappen.

Slowdive en BadBadNotGood voelt als herhaling voor mij, en ik zie deze beide best een hoge spot pakken. Amyl recentelijk ook iets te vaak gezien, wel leuke band maar niets unieks. Alles wat daaronder zit vind ik minder of ken ik niet.

Er mag zeker nog wel wat bij, hopelijk hebben ze de lek gezien en geven ze toch her en der iets extra's mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Maar de headliners waren toch vanaf het begin al niet de nieuwste ontdeknamen? Damien Rice, Sigur Ros en Arctic Monkeys waren ook al even bezig in 2013...

(P.s. Rodelantaarnreferentie? :) )
Eens, maar het waren wel iets alternatievere namen dan Justice, Disclosure of OATW. Op een echt ontdekkingsfestival zouden overigens natuurlijk helemaal geen headliners staan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.330
1.346
Ik vind de reactie op Disclosure ietswat overdreven om eerlijk te zijn. Ik snap wel dat men wat anders wil, maar zo vreselijk is het ook niet. Moet ook zeggen dat ik ze niet op DTRH heb gezien, dus het is weer even geleden.

Dan vind ik ook dat je niet al te veel mag zeggen over onze reacties tbh. Ja, de eerste keer op LL was het prima. Tweede keer was al stuk minder en over DTRH hebben we al vaak genoeg wat gezegd.
 

hallodaar

Playlistbediener
29 jan 2018
21
90
Amy and the sniffers
Badbadnotgood
Baxter Dury
Beeldjutters
Disclosure
English Teacher
Etran de L'air
Fatnotronic
Jop Vissers
Julie Byrne
Kalaallit Nunaat
Katy Kirby
Libianca
Library Card
Minyo Crusaders
PJ Harvey
Slow Pulp
Slowdive
St. Paul and the Broken Bones
The Mysterines
Water from your eyes
YHWH NAILGUN

BKS had de site bijna helemaal goed staan dit jaar. Maar de site maakt een plaatje automatisch aan op basis van een id-nummer dat automatisch omhoog gaat (dat kon je zien in de plaatjes die er al staan). Zo krijg je bij https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=5994 een plaatje van Badbadnotgood. En als je er steeds 10 of 15 bijdoet dan krijg je weer een ander plaatje. Met reverse image search kwam ik op dit lijstje. Ik kan er een paar gemist hebben.

https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=5845 het plaatje waar veel mensen op zaten te wachten. Ik ken er in ieder geval eentje.

Dit plaatje kwam bij reverse image search niets op terug: https://assets.bestkeptsecret.nl/im.../Schermafbeelding-2023-11-24-om-20.43.04.webp

Pulp stond onterecht in het lijstje begrijp ik van een inforummant. Plaatje was PJ en Pulp bij de reverse image search. Excuus voor de valse hoop. Het is alleen Polly Jean.

De band onderin is inderdaad Justice.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
392
308
Eens, maar het waren wel iets alternatievere namen dan Justice, Disclosure of OATW. Op een echt ontdekkingsfestival zouden overigens natuurlijk helemaal geen headliners staan.
Justice vind ik wel wat meer credible. Wel eens met Disclosure en OATW. Ergens denk ik dat ze bij BKS - al dan niet terecht - menen enkele van die namen op ONE nodig te hebben om wat mensen uit de omgeving en wat vrienden-van over de streep te trekken en zo genoeg kaarten en drank te verkopen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.917
1.858
Ik vind de reactie op Disclosure ietswat overdreven om eerlijk te zijn. Ik snap wel dat men wat anders wil, maar zo vreselijk is het ook niet. Moet ook zeggen dat ik ze niet op DTRH heb gezien, dus het is weer even geleden.
Mijn reacties zijn vooral gebaseerd op die set op DTRH. Er is echt wel een boeker van BKS aanwezig geweest daar, en die hebben ook wel kunnen zien dat Disclosure het gewoon niet meer is. Dat ze dan alsnog geboekt worden is werkelijkwaar onbegrijpelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.650
11.446
Pulp stond onterecht in het lijstje begrijp ik van een inforummant. Plaatje was PJ en Pulp bij de reverse image search. Excuus voor de valse hoop. Het is alleen Polly Jean.

De band onderin is inderdaad Justice.
Dus... wat voor straf staat hierop?
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
392
308
Pulp stond onterecht in het lijstje begrijp ik van een inforummant. Plaatje was PJ en Pulp bij de reverse image search. Excuus voor de valse hoop. Het is alleen Polly Jean.

De band onderin is inderdaad Justice.
Oei, dat zou mijn enthousiasme wel wat minder groot maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken