Best Kept Secret 2024

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Wat een naam voor BKS. Disclosure toevallig in Indonesië gezien een aantal weken terug. Maar het is maar weinig bijzonder, staple 'house' dj. Sloot af met gimme! Van ABBA.

Verder wel mooie namen. Voor BKS hoor!
Ben er ook niet enthousiast over hoor (ben ik sowieso zelden voor dance acts), maar eigenlijk ken ik alleen hun eerste album en dat vind ik wel lekker stukje muziek. Op BKS zie ik graag iets heel anders. Alleen zijn we dat station sinds vorig jaar gepasseerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
720
593
Dat hoorde ik ook maar ik weet het niet zeker. Heb Disclosure overgeslagen.

Ging hetzelfde verhaal niet rond over Chemical Brothers?
Vwb Disclosure stond er idd maar eentje bij het optreden waar ik het net over had. Wel gewoon geadverteerd als Disclosure enz.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Dat hoorde ik ook maar ik weet het niet zeker. Heb Disclosure overgeslagen.

Ging hetzelfde verhaal niet rond over Chemical Brothers?
Oh, dat verhaal over Chem Bros heb ik nooit gehoord. Heb overigens wel ooit Oasis op Pinkpop met uitsluitend Dorpsgek Gallagher ondergaan zodat ik i.i.g. kan kan zeggen het aller aller ALLER slechtste concert van mijn leven gelukkig achter de rug te hebben. Kom maar door met Disclosure in dat opzicht.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.170
3.098
Flink zwaktebod lijkt het wel op het eerste gezicht. Pulp en PJ Harvey ken ik nog niet goed genoeg. Heb zelf een zwak voor Justice en Slowdive vind ik top. De rest vind ik matig of ken ik niet.

Disclosure is een act waarvan ik, eigenlijk al jaren, hoop dat organisaties er gewoon mee gaan stoppen. Vraag me dan al helemaal af op basis van wat BKS denkt dat te moeten boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

Bardiebart

Playlistbediener
7 feb 2023
20
61
Amy and the sniffers
Badbadnotgood
Baxter Dury
Beeldjutters
Disclosure
English Teacher
Etran de L'air
Fatnotronic
Jop Vissers
Julie Byrne
Kalaallit Nunaat
Katy Kirby
Libianca
Library Card
Minyo Crusaders
PJ Harvey
Pulp
Slow Pulp
Slowdive
St. Paul and the Broken Bones
The Mysterines
Water from your eyes
YHWH NAILGUN

BKS had de site bijna helemaal goed staan dit jaar. Maar de site maakt een plaatje automatisch aan op basis van een id-nummer dat automatisch omhoog gaat (dat kon je zien in de plaatjes die er al staan). Zo krijg je bij https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=5994 een plaatje van Badbadnotgood. En als je er steeds 10 of 15 bijdoet dan krijg je weer een ander plaatje. Met reverse image search kwam ik op dit lijstje. Ik kan er een paar gemist hebben.

https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=5845 het plaatje waar veel mensen op zaten te wachten. Ik ken er in ieder geval eentje.

Dit plaatje kwam bij reverse image search niets op terug: https://assets.bestkeptsecret.nl/im.../Schermafbeelding-2023-11-24-om-20.43.04.webp
My god wat een bagger line up zeg, voor mij dan... :-(

Pulp vind ik tof. Julie Byrne heeft echt wel een mooi album gemaakt recent. Disclosure al tig x gezien en niet bijzonder boeiend. PJ Harvey, ik waardeer haar als artiest, maar luister er weinig naar. Pakt mij niet. Slowdive lijkt mij nog wel goed maar vind ik echt geen headliner of subheadliner.

Alle andere artiesten kende ik óf niet óf moest ik echt even beluisteren of het wat is. En tuurlijk zitten er leuke rammelbandjes tussen, maar niets om echt kaarten voor te kopen.

Mega balen dit. Data allang in de agenda, alle vrienden houden weekend vrij. Vrouw voor het eerst mee. Oppas al geregeld. En dan weinig om enthousiast van te worden. Super zonde.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Flink zwaktebod lijkt het wel op het eerste gezicht. Pulp en PJ Harvey ken ik nog niet goed genoeg. Heb zelf een zwak voor Justice en Slowdive vind ik top. De rest vind ik matig of ken ik niet.

Disclosure is een act waarvan ik, eigenlijk al jaren, hoop dat organisaties er gewoon mee gaan stoppen. Vraag me dan al helemaal af op basis van wat BKS denkt dat te moeten boeken.
Voor een festival dat vooral in de breedte wil gaan programmeren is dit wel weinig breedte inderdaad. Maar wie weet komen ze met meer interessante drops dan vorig jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Ik dacht tot een half uur geleden eerlijk gezegd dat Disclosure min of meer vergane glorie was en uitsluitend mocht komen opdraven als een soort dance versie van Editors. Moet ik mijn beeld toch even stevig bijdraaien.
Het was heel druk, maar ook heel matig. Je beeld van dat het de Goldband van dit jaar wordt ben ik het wel gedeeltelijk mee eens. Ergens nog de hoop dat er aankomend jaar nog een bocht linksaf wordt gemaakt met de shows van Disclosure, maar denk t niet.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Het zijn wel aardig oudbollige headliners voor een festival als BKS of niet?
Nou is Pulp wel iets dat heel veel mensen hier graag wilden zien en ook best een bijzondere boeking. En ik wilde graag PJ en die vind ik echt een BKS act voor het festival zoals BKS ooit ontstond.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.872
3.225
Pulp en PJ zijn gewoon hele mooie BKS namen, een paar mooie indie acts, maar daarnaast weinig dat echt wow doet zeggen. Disclosure is een beetje die baco die na het feestje nog 2 dagen buiten in de zon heeft gestaan maar je toch maar even opdrinkt. Makkelijk, was ooit wel lekker, maar nu is het een bittere pil.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
524
493
Disclosure vind ik ook kut, maar ik verbaas me verder wel erg over de vele negatieve reacties hier. Teleurstelling dat The National en The Smile er niet staan? PJ, Pulp en Justice liggen toch heel mooi in de lijn van grotere namen die BKS vanaf het begin beoogde te boeken? Slowdive, BBNG, Amyl en Julie Byrne is ook typische BKS-midcard. De wat kleinere namen lijken me op het eerste gehoor ook nagenoeg allemaal prima passen in de lijn van voorgaande edities?

Plus: dit is een veel kleinere eerste worp dan de eerste worp van vorig jaar. Nu moet er echt nog flink wat bijkomen, ook in de midcard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken