Best Kept Secret 2024

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Disclosure lijkt me van de 4 grote namen juist de meest duidelijke headliner, hebben ook al eens LL en Dtrh geheadlined. Het zou ook kunnen dat ze voor 6 kleinere headliners gaan en dat er nog 2 bekend moeten worden (maar misschien is dat te veel gevraagd).
Overigens vind ik deze 4 ook wel prima, maar dan moeten er nog echt wel meer stevige namen in de midcard bij, bv categorie Slowdive ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.968
8.615
Als dit klopt ben ik toch een beetje teleurgesteld eigenlijk. Pulp springt er natuurlijk uit, maar voor de rest een redelijk mager lijstje als je ziet wat er allemaal tourt.

DTRH kan de bal wel makkelijk binnen koppen gok ik.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Als ik het zo lees roept Disclosure vergelijkbaar warme gevoelens op als Goldband. Ik ben er zelf iets milder over, maar als headliner zou het voor mij ook een kleine teleurstelling zijn. De PJ dag ben ik er sowieso.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Als dit klopt ben ik toch een beetje teleurgesteld eigenlijk. Pulp springt er natuurlijk uit, maar voor de rest een redelijk mager lijstje als je ziet wat er allemaal tourt.

DTRH kan de bal wel makkelijk binnen koppen gok ik.
Eens. Pulp en PJ zijn mooi maar verder niet erg onder de indruk hiervan .
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik denk niet dat ze beide op 1 dag gaan zetten. De dance act gaat altijd als laatste eindigen in ieder geval, en dan is het aan je zelf wie je de headliner noemt denk ik ;).
Op die gedachte zat ik eerst ook, maar toen bedacht ik me opeens dat ze er zo maar een dance zaterdag van kunnen maken. Verkoopt ook lekker dagkaarten. Maar toen ging ik nog wat verder denken (je het hield niet op) en nu vrees ik dat je gelijk hebt.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.831
Blijkbaar is BKS dan toch niet mijn type festival. Alleen PJ en Slowdive kunnen me bekoren. Slowdive zie ik al in Köln en PJ heb ik al vaak genoeg gezien.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
PJ doet trouwens een eigen show in Gunnersbury Park met Big Thief als opener. Fijne dag lijkt me dat.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
107
133
Zei toevallig vanmiddag nog tegen een vriend dat m'n grootste vrees zou zijn dat the national naar down the rabbit hole gaat en disclosure de dance headliner zou zijn...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Oprecht geen idee, ik stond echt ver weg want het was niet normaal druk daar die avond.
Ik dacht tot een half uur geleden eerlijk gezegd dat Disclosure min of meer vergane glorie was en uitsluitend mocht komen opdraven als een soort dance versie van Editors. Moet ik mijn beeld toch even stevig bijdraaien.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
561
418
Ik dacht tot een half uur geleden eerlijk gezegd dat Disclosure min of meer vergane glorie was en uitsluitend mocht komen opdraven als een soort dance versie van Editors. Moet ik mijn beeld toch even stevig bijdraaien.
Wat een naam voor BKS. Disclosure toevallig in Indonesië gezien een aantal weken terug. Maar het is maar weinig bijzonder, staple 'house' dj. Sloot af met gimme! Van ABBA.

Verder wel mooie namen voor BKS hoor!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.167
5.498
Wat een naam voor BKS. Disclosure toevallig in Indonesië gezien een aantal weken terug. Maar het is maar weinig bijzonder, staple 'house' dj. Sloot af met gimme! Van ABBA.

Verder wel mooie namen. Voor BKS hoor!
Het is dat louter dj gegeven dat stoort he. Bovendien is het ook maar 1 van de 2 broertjes nog. De andere heeft paniekaanvallen door het vele touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
682
619
Hmm dit valt toch een klein beetje tegen voor mij. Het wegblijven van The National doet wel pijn en Disclosure kan toch echt niet meer..
Verder weinig sub namen die de kar trekken. PJ Harvey, Pulp en Justice zijn wel namen die ik eigenlijk niet goed ken maar wel erg benieuwd naar ben.
Slowdive ook een mooie boeking maar ga ik in januari al in Paradiso zien.
Verder Amyl and the Sniffers en Badbadnotgood wel vet, maar deze line up trekt me nog zeker niet over de streep om een ticket te kopen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken