Best Kept Secret 2024

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Animal Collective (?)
Zijn niet zo groot hier in Nederland. Alweer enkele jaren geleden lukte het ze niet om de Melkweg uit te verkopen en dat terwijl als je een jaarlidmaatschap had je er gratis naartoe mocht. Van mij mogen ze komen, maar dan zie ik ze hooguit in de middag op TWO of wat later op de dag in The Secret.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
108
135
Spiritualized in Paradiso gisteren was weer meesterlijk, mogen van mij ook wel weer langskomen!
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
381
301
Ik was dinsdag bij Blur in de Ziggo. Dat was leuk, maar ik dacht vooral: man, wat hadden Blur en de zaterdagavond van Best Kept Secret elkaar goed kunnen gebruiken zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: splinter013

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
105
202
Dat nieuwe album komt eraan, dus misschien pakken ze volgende zomer nog een paar festivals mee? Ik zou er ook voor tekenen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Eerste concrete geruchten kunnen we opschrijven: touren in de UK met Foo Fighters een week na Best Kept Secret: Courtney Barnett, Wet Leg, Honeyblood en Shame.

Ik zie zeker die eerste (aangezien niet van de UK zelf) eerst een eigen run doen in mainland EU.
Lijken mij allemaal logische namen. Wet Leg zou bovendien ook een goede naam zijn om overdag wat leven te brengen op ONE.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
312
Ik was dinsdag bij Blur in de Ziggo. Dat was leuk, maar ik dacht vooral: man, wat hadden Blur en de zaterdagavond van Best Kept Secret elkaar goed kunnen gebruiken zeg.
Nee joh, de zaterdag was perfect met afsluiter Oscar and the Wolf. De zondag zou mooi zijn geweest voor Blur dit jaar. Maar goed dat was niet hè.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
306
312
Ik zag hier een paar keer de voorkeur uitgesproken worden voor the Smile. Heb die show van hen gisteren op NPO extra bekeken maar wordt daar niet enthousiast van, integendeel. Ik trek dat niet en zal dan ook niet vooraan gaan staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Ik zag hier een paar keer de voorkeur uitgesproken worden voor the Smile. Heb die show van hen gisteren op NPO extra bekeken maar wordt daar niet enthousiast van, integendeel. Ik trek dat niet en zal dan ook niet vooraan gaan staan.
Ik geef het aan ze door. Thom zal niet blij zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en splinter013

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Bij DTRH vorig jaar waren ze nog een soort oefensessie aan t doen. En de interactie met t publiek is ook echt "des Yorkes", maar de klasse druipt r wel van af vind ik. Laat maar komen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
Op TW Classic vond ik het vorig jaar al top, in de volle regen. Laat maar komen volgend jaar als DTRH of BKS headliner en Barn head.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
334
337
Interessante acts met nieuwe albums dit jaar volgens Pitchfork:
Blur: The Ballad of Darren [Parlophone]
Kode9 & Burial: Infirmary / Unknown Summer EP [Fabric Originals]
Jessy Lanza: Love Hallucination [Hyperdub]
Jon Batiste: World Music Radio [Verve/Interscope]
Slowdive: Everything Is Alive [Dead Oceans]
Speedy Ortiz: Rabbit Rabbit [Wax Nine]
James Blake: Playing Robots Into Heaven [Republic]
Romy: Mid Air [Young]
LSDXOXO: Delusions of Grandeur (D.O.G.) EP [F.A.G.]
Jorja Smith: Falling or Flying [Famm]
Holly Humberstone: Paint My Bedroom Black [Polydor/Darkroom/Geffen]
Pip Blom: Bobbie [Heavenly]

Misschien zie ik nog wat over het hoofd wat interessant is voor BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

submarine

Playlistbediener
30 apr 2019
28
23
Interessante acts met nieuwe albums dit jaar volgens Pitchfork:
Blur: The Ballad of Darren [Parlophone]
Kode9 & Burial: Infirmary / Unknown Summer EP [Fabric Originals]
Jessy Lanza: Love Hallucination [Hyperdub]
Jon Batiste: World Music Radio [Verve/Interscope]
Slowdive: Everything Is Alive [Dead Oceans]
Speedy Ortiz: Rabbit Rabbit [Wax Nine]
James Blake: Playing Robots Into Heaven [Republic]
Romy: Mid Air [Young]
LSDXOXO: Delusions of Grandeur (D.O.G.) EP [F.A.G.]
Jorja Smith: Falling or Flying [Famm]
Holly Humberstone: Paint My Bedroom Black [Polydor/Darkroom/Geffen]
Pip Blom: Bobbie [Heavenly]

Misschien zie ik nog wat over het hoofd wat interessant is voor BKS.

Osees, Yussef Dayes, Buck Meek, Genesis Owusu, Animal Collective en Bombay Bicycle Club komen ook met nieuwe albums binnenkort
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken