Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Alles in dat bericht wijst op een of andere wazige 3daagse belevenis. Dit gaat echt volledig de foute kant op
Op zich kan een wazige 3daagse belevenis nog steeds vol staan met top artiesten natuurlijk. Ik blijf hopen op een goed programma, de communicatie is belabberd maar dat hoeft niet uit te sluiten dat de boekers wel puik werk geleverd hebben natuurlijk. Hoop ik.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Ik ben erg content dat ik de keuze heb gemaakt om iig een ander festival te doen dit jaar, wat een zooitje.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.618
Enige wat het inderdaad nog goed kan maken is een top programma, maar eerst zien en dan pas geloven.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Als ik zie welke namen er in het Lowlands VoorSpel voorbij komen, begin ik wel steeds meer daar naar te kijken ja. Als hun kaartverkoop start voordat BKS ook maar een naam gelost heeft gaan ze echt een dramatische verkoop tegemoet ben ik bang. Veel te veel mensen die hun festival budget dan al aan DTRH/RW/Lowlands besteed hebben…
Die voorspellingen zijn doorgaans stuk optimistischer dan de werkelijkheid straks rechtvaardigt hoor ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
Hoe grappig zou het zijn, als de line up toch weer uit lekt deze week. Zoals de afgelopen paar edities.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Enige wat het inderdaad nog goed kan maken is een top programma, maar eerst zien en dan pas geloven.
Ja, het leuke is dat het volgende week een waanzinnige line-up zou kunnen zijn, en dat ze dan gewoon lachend gaan uitverkopen en al deze communicatie geen reet uitmaakt.

(Maar ik verwacht dat niet zozeer meer.)
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Ja, het leuke is dat het volgende week een waanzinnige line-up zou kunnen zijn, en dat ze dan gewoon lachend gaan uitverkopen en al deze communicatie geen reet uitmaakt.

(Maar ik verwacht dat niet zozeer meer.)
Het is wat dat betreft jammer dat we waarschijnlijk nooit zullen weten waarom het zo vertraagd is, maar het is wat eerder al gezegd is: LL en DTRH zijn dan reeds uitverkocht en zelfs met een topaffiche heb je dan al veel potentiele kaartkopers die dan afgehaakt zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken