Best Kept Secret 2023

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
734
1.485
Nog maximaal 4 nachtjes slapen en dan hebben we namen (hopelijk)!

Ik hoop wederom ook dat we vandaag wat info krijgen... maar het zal wel een volle week radiostilte worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.853
5.991
Ik vraag me wel af welke namen er dan dankzij PS Madrid aan BKS voorbij zouden gaan eigenlijk...

Bij Blur heeft BKS last van Primavera Porto.
Depeche Mode doet alleen de Primavera's; Kendrick gaat naar Woo Hah, Calvin Harris, Pet Shop Boys en Halsey lijken mij echt geen BKS-namen.
Blijft Rosalia over... Of in de rij daaronder een FKA Twigs.

Juist in de undercard zitten een hoop mooie namen die prima BKS mee kunnen pakken.
Denk dat jullie zich te veel vastpinnen op Primavera en te weinig naar de derde week van juni. Ook dingen als Melt, Sonar, Huricane etc. vinden plaats hè ondanks Primavera.
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
Damien Rice ook onwaarschijnlijk..want staat eind mei in korea op een jazz festival..lijkt me niet het type om voor een enkel festival even een retourtje korea te doen. Dat zou niet helemaal passen in de lijn touren per boot. ;-)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Nog een long-shot waarbij het wel past dat er wat mysterie omheen hangt: SAULT?
Dat zou ik echt geweldig vinden. Helaas ook totaal onwaarschijnlijk en volgens mij verkoop je er precies nul kaartjes extra door, maar persoonlijk zou ik het briljant vinden. Mijn hoop op PJ Harvey is ondertussen min of meer verdwenen. Dus zoals iedereen hier tast ik volledig in het duister over de line up. Kan er niets van maken.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Overigens, wie van alle Frank Ocean fanboys/girls in deze mega draad heeft de beste man ooit live gezien? Ik heb dat wel en dat viel me niet mee.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
79
48
Dit is overigens wel uniek... zo laat.. en ook geen bands die per ongeluk iets lekken op hun eigen website...
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.988
3.660
Haha, zelfs Little Simz en Loyle Carner komen niet. North Sea Jazz heeft hen. Blijft we nog iéts over??
 
  • Verdrietig
Waarderingen: koekebakker

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Er blijft nog meer dan genoeg over maar we weten niet wat er daadwerkelijk komt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.484
10.496
Maarrrr ook daar geen Rosalia. Toch een van de weinige iets grotere BKS kanshebbers hoor.
Die had je, vrij zeker, ook helemaal niet op NSJ hoeven verwachten. Tuurlijk, NSJ programmeert wel breed, maar Rosalia zit toch wel buiten dat spectrum.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
The Walkmen 29 & 30 augustus in Londen en eerder die maand in Portugal. Die kunnen we ook stilaan schrappen voor BKS.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: pongolesi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken