Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Als zelfs de oud-woordvoerder en mede-oprichter van BKS niet weet wat er aan de hand is dan geeft dat wel te denken wat er aan de hand is. Is er echt paniek? Of wordt er nog onderhandeld met een naam die echt niet naar buiten mag komen? Dadelijk heeft Matthijs gewoon gelijkt met SAULT....
Maar ook SAULT (leuke naam, zal niemand wat van zeggen) is toch zo groot om dit zo op deze manier aan te pakken. Ik denk dat zo'n Niels hier ook wel zijn bedenken over heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Als de verkoop inderdaad donderdag begint, dan heb je straks ook nog eens dat de Lowlands namen de dag daarvoor worden aangekondigd (dat is meestal op de woensdag). Ook niet het meest gunstige scenario denk ik.
Nuja, de vorige keer was het nog absurder, toen kwamen de BKS- en DTRH-lineups op dezelfde dag.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Ik vraag me wel af welke namen er dan dankzij PS Madrid aan BKS voorbij zouden gaan eigenlijk...

Bij Blur heeft BKS last van Primavera Porto.
Depeche Mode doet alleen de Primavera's; Kendrick gaat naar Woo Hah, Calvin Harris, Pet Shop Boys en Halsey lijken mij echt geen BKS-namen.
Blijft Rosalia over... Of in de rij daaronder een FKA Twigs.

Juist in de undercard zitten een hoop mooie namen die prima BKS mee kunnen pakken.
Ik vind het nou juist gelden voor die undercard. Had eens een lijstje gemaakt met namen die ik van de PS poster graag zou zien. Daar viel echt veel van af omdat ze dat weekend Madrid doen. Een grote band kan dan op zondag nog wel overvliegen maar klein grut dat met een gammel tourbusje door
europa trekt, daarvan zullen er maar weinigen bereid zijn om op zaterdagnacht of zondagmorgen nog even naar Hilvarenbeek te rijden.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
359
283
Primavera zou toch sowieso SAULT hebben dan, niet?
Ik verwacht het ook niet echt hoor, idd o.a. om deze reden. Waarom ik toch een beetje aan SAULT moest denken: ik zou me daarbij nog kunnen voorstellen dat ze de hype juist via eerst wat middelgrote festivals nog verder willen opbouwen naar de grootste spots volgend jaar. Maar nogmaals: ik acht de kans zelf erg klein hoor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Als we nu wachten op een naam die nog niet is aangekondigd, kunnen het dan één (of meerdere) van onderstaand rijtje zijn? :

Tyler the Creator (schijnt nieuw album aan te komen)
Pulp (Glasto ook nog niet aangekondigd)
Lana Del Rey (nieuw album, nog geen tour)
The National (alleen zaalshows vooralsnog)
Lorde (ook nog geen tourdata, stond vorig jaar al op Primavera)
Tame Impala (geen tourdata, stond vorig jaar al op Primavera)
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Er zijn geruchten dat Lana del Rey op Mita festival speelt in Rio eind mei en 3/4 juni in Sao Paulo. Ik denk dat dit de kansen op BKS doet slinken, alhoewel Brazil > NL prima te doen is in een week, maar zij is dan niet de naam waar Forbidden Fruit én BKS (en evt andere festivals) samen op wachten. (Als die theorie uberhaupt waar blijkt natuurlijk.)
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Nog een naam in de categorie Björk/Frank Ocean (uitgesloten, komt niet, maar dromen mag), en ook in de categorie Boygenius/The Smile (hey, die kennen we ergens anders van): Thomas Bangalter. Komt met een nieuw album in April. (Maar dat is wel een ballet, zou wel een leuke twist geven als Björk een dag met orkest komt, en Bangalter andere dag met een ballet.)
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Met mijn allerlaatste sprankje hoop hoop ik toch nog op namen vandaag. En anders ben ik gewoon een beetje verbitterd om de waardeloze marketing van BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken