Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ga de zondag er heen. Lijkt erop dat er weer een Tilburg ingang is. Maar dat is natuurlijk makkelijker bij dit soort festivals. Bij BKS is er een veel grotere logistieke uitdaging met alle bands die af en aan rijden.
Volgens mij komen er op Awakenings wel wat meer bezoekers.. dus geen idee of dat logistiek zoveel makkelijker is.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Ga zondag wel kijken hoe ze het geregeld hebben. Lijkt mij dat bezoekers met de auto vooral via de zuid ingang gaan. De shuttlebussen via de noord ingang?
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Different Class staat bij mij op #1 op MuMe. Werelds album. This is Hardcore is een prima opvolger maar niet alles daarop is raak. Ik hoop echt hee erg dat ik Jarvis ooit nog eens zie met Pulp. Die Reading 2011 liveshow op YouTube is ook geweldig.

Hoewel ik zelf Different Class ook hun beste vind, vind ik alles op This Is Hardcore ook wel raak. Een 25th Anniversary tour zou fantastisch zijn. Maar goed, voor mij zou een Pulpreünie is elke vorm fantastisch zijn. :)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Het is toch gewoon een een hele sterke headliner? Zal op geen enkel festival sub zijn en helemaal niet op BKS.
Als ze besluiten om alleen te komen als headliner zullen ze nergens sub zijn nee. Wordt dan wel festivals als Cactus festival of BKS buiten de UK voor ze. Op RW mogen ze blij zijn met sub, wat ik al niet zie gebeuren.
Neemt niet weg dat ik ze graag zou zien. Maar ben bang dat de realiteit van hun grootte toch anders ligt dan jouw overtuiging.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zie The Strokes. Dan lijkt Pulp me in BE en NL toch nog een veel kleinere band te zijn hoor. Zou zelf als organisatie alvast het risico niet nemen om die als headliner neer te zetten. Wel een interessante naam om in de gaten te houden waar ze zo overal gaan spelen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Als ze besluiten om alleen te komen als headliner zullen ze nergens sub zijn nee. Wordt dan wel festivals als Cactus festival of BKS buiten de UK voor ze. Op RW mogen ze blij zijn met sub, wat ik al niet zie gebeuren.
Neemt niet weg dat ik ze graag zou zien. Maar ben bang dat de realiteit van hun grootte toch anders ligt dan jouw overtuiging.
Op Werchter wellicht inderdaad een ander verhaal, maar daar zetten ze gewoon 2 headliners neer en dan hebben ze dat ook weer boekhoudkundig mooi neergezet.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Zie The Strokes. Dan lijkt Pulp me in BE en NL toch nog een veel kleinere band te zijn hoor. Zou zelf als organisatie alvast het risico niet nemen om die als headliner neer te zetten. Wel een interessante naam om in de gaten te houden waar ze zo overal gaan spelen.
Dit, Pulp als headliner zou echt the Strokes in het kwadraat zijn. Zegt ook genoeg dat ze bij de vorige reünie überhaupt niet in Nederland stonden en er op Dour niet gek veel meer dan 100 man op afkwam. Waren toen wel echt goed, maar zie in de Britpop hoek eerder Blur nog eens passeren als BKS headliner.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Ah, ik had ze veel hoger ingeschat. Prima, hoe kleiner de venue, des te sfeervoller. Bizar hoe groot ze pakweg 200km over de Noordzee zijn in de vergelijking die jij schetst over Dour. Vind ze zelf ook véél meer dan de twee 90s klassiekers die ze hebben. Niet te vergelijken met Blur en Oasis natuurlijk, maar het helpt niet mee in populariteit op het vaste land.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Ik zie Pulp toch als potentiële headliner voor BKS eigenlijk. Al ben ik misschien bevooroordeeld als grote fan. Maar is een reünietour van Pulp, mogelijk misschien Benelux exclusive, kleiner qua naam dan een Alt J voor een festival als BKS?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Ik denk dat de fans de populariteit van Pulp en daarmee de kaartverkoop van BKS nogal overschatten. Van mij mogen ze headlinen want een aantal geweldige britpop platen gemaakt maar denk niet dat het gaat gebeuren.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Bks is voor mij het festival dat gecreëerd is om acts als Pulp als headliner neer te zetten. Juist net die acts die commercieel niet de grootste zijn maar qua muziek wel tot de grootste behoren. Hopelijk durven ze het aan
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ik zou Pulp een waardige BKS-headliner vinden maar commercieel denk ik dat het alleen zou werken als de kleinere van de drie headliners. Dan moet je nog wel twee grotere namen daarnaast zetten. Dat wil zeggen, als Pulp perse wil headlinen. Als afsluiter van de TWO zou het helemaal prachtig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Bks is voor mij het festival dat gecreëerd is om acts als Pulp als headliner neer te zetten. Juist net die acts die commercieel niet de grootste zijn maar qua muziek wel tot de grootste behoren. Hopelijk durven ze het aan
De laatste jaren lijken ze toch tot de conclusie gekomen dat ze grote headliners nodig hebben. In elk geval toch twee van de drie dagen. Maar goed, ze lijken daar nu weer aan te twijfelen, al dan niet vanuit financiële motieven. Dus misschien zou het dan toch passen bij een eventueel veranderende koers. Ik denk wel dat je met headliners als Pulp behoorlijk gaat inleveren qua bezoekersaantallen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De laatste jaren lijken ze toch tot de conclusie gekomen dat ze grote headliners nodig hebben. In elk geval toch twee van de drie dagen. Maar goed, ze lijken daar nu weer aan te twijfelen, al dan niet vanuit financiële motieven. Dus misschien zou het dan toch passen bij een eventueel veranderende koers. Ik denk wel dat je met headliners als Pulp behoorlijk gaat inleveren qua bezoekersaantallen.
Bks is juist een festival die niet alleen teert op de headliners maar juist ook op de middle en undercard. Dus met een stevige affiche eromheen hoeven ze zich denk ik geen zorgen te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Seventheen Seconds

Gebruikers die dit onderwerp bekijken