Alcatraz Open Air 2026

1784105580487.png

Werd door iemand anders al in het Graspop topic geplaatst maar ik plaats het ook hier want hun headliner Arch Enemy van dit jaar staat op Alcatraz dit jaar ;)

Weet iemand hoever de ticketverkoop staat? Ik wacht nog op iemands bevestiging om twee combi's te kopen maar begin bang te worden dat ik net te laat ga zijn.

Weet iemand hoever de ticketverkoop staat? Ik wacht nog op iemands bevestiging om twee combi's te kopen maar begin bang te worden dat ik net te laat ga zijn.
Laat het gaan, heeft geen zin om op zo iemand te moeten wachten.
Als ze echt graag zouden willen gaan, dan hadden ze allang tickets gekocht.
Gewoon zelf laten kopen, en als ze te laat zijn, jammer dan.. 💁‍♂️;)

• Leuk
Waarderingen: Kapitein Knorpot
vanavond tussen 8 en 9 een uurtje alcatraz op stubru te horen.
749286962_1736906137658408_5724952213535503405_n.png

Volgens mij zou Bruce Dickinson een sterke headliner voor het festival zijn en op zaterdag goed aansluiten bij een publiek van 50 tot 65 jaar.

Volgens mij zou Bruce Dickinson een sterke headliner voor het festival zijn en op zaterdag goed aansluiten bij een publiek van 50 tot 65 jaar.
Het lijkt wel als of Bruce gaat voor headline spots en dus de kleinere festivals afgaat. Dus tenzij Graspop de band opeens wil laten headlinen, denk ik dat Alcatraz een beter plekje gaat zijn?

Verwacht hem toch eerder op Graspop gezien de sterke band met het festival, maar hij is ook zeker welkom in Kortrijk! Misschien wel liever als sub dan als headliner. Dat is ook meer het uur waarop hij graag speelt met Maiden.

Uurtje Stubru geluisterd, dit zijn de nieuwtjes:

1. Er komt een nieuwe look voor de Prison stage
2. Er komt een deathride over de weide, zo’n 300 mensen per dag zouden dit kunnen doen
3. Nieuwe merch, ook iets met persoonlijk 3d printen maar begreep niet goed wat ze bedoelde, zouden dit zoals de poppetjes van vorige jaren zijn?

Dat waren de updates die ik er uit kon halen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread