Alcatraz Open Air 2026

Metalheads, we’ve got your back
🤘
🔥

Camping at Alcatraz just leveled up: there’s now a 24/7 supermarket right on-site. No more dragging tons of food and drinks to the campsite. Just grab what you need, whenever you need it.
Fuel up with fresh fruit, yogurt & dairy, bread and pastries, plus water, soft drinks, chips, snacks, beer, wine, and ready-to-eat meals.
Eat. Drink. Rage. Repeat.
🖤

zelfde concept als op graspop, supermarkt met basisbehoeften op de camping aanwezig sinds dit jaar
Dat is inderdaad wel erg fijn nieuws! Blij mee!
En bier kunnen kopen op de camping, stel je voor :D

Werkt dit ook met munten of gewoon cash?

Mooie timing: Monolord komt 29 mei met een nieuw album en heeft vandaag een nieuwe single van dat album gereleased.

Ik moet toegeven: klinkt erg goed! Hiermee stijgen ze wel weer een plaatsje op mijn want to see lijst.
Ah alweer een single, nice, laatst ook al een die eveneens lekker klonk. Hopelijk vallen ze goed in de clashfinder!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Hope Erodes: niks voor mij

200 Stab Wounds: niks voor mij

Revocation: cava nog wel, maar geen grote fan. Gewoon gezien als voorprogramma eerder dit jaar van Sylosis. Als het uitkomt misschien

Merauder: niks voor mij

Chelsea Grin: cancelled, maar ik ging toch niet kijken

Alien Ant Farm: absoluut uitgesloten

Ill Nino: Misschien, evt bij gebrek aan beters

Bleed From Within: dit vind ik een heerlijke band!

Thy Art Is Murder: ook dit vind ik een heerlijke band!

• Leuk
Hope Erodes: Is niks van blijven plakken bij het inluisteren. Zal ik overslaan.

200 Stab Wounds: I love the sound of zompige death metal in de morning! Hier ga ik zeker kijken.

Revocation: Een van de verrassingen bij het inluisteren. Erg goede technische, bijna progressieve death metal. Hier ga ik zonder twijfel heen!

Merauder: Ook niks van blijven plakken dus ga ik overslaan.

Chelsea Grin: Jammer van de cancel, vind dat ze wel een fijne brute sound hebben.

Alien Ant Farm: Wat was dit beschamend slecht op Graspop, poe. Toen heb ik het niet uitgehouden tot de Jackson cover. Misschien ga ik nu de laatste 10 minuten kijken om dat bucketlist dingetje toch eens af te vinken. Wat werd ik vroeger doodgegooid met dat nummer op tv..

Ill Nino: Lekkere nu-metal. Als het even kan ga ik daar wel kijken.

Bleed From Within: Ja top band! En dit kan een knalset worden in de Helldorado. Die tent heeft toch al wel bewezen erg goed te werken met dit soort bands. Dus ga zeker mijn best doen om hierbij te zijn op deze toch wel drukbezette avond.

Thy Art Is Murder: Beetje dooddoener als headliner van deze tent. Heeft me nooit echt kunnen bekoren.

• Leuk
Waarderingen: redbaron
Niet echt zaken die ik absoluut wil zien in de Helldorado, maar zal waarschijnlijk wel een aantal bands kijken die niet clashen met iets anders dus nog even de timetable afwachten , in eerste instantie denk ik dan aan Ill Nino & Bleed From Within

• Leuk
Goh, ik kan hier kort over zijn. Mogelijk even bij Revocation kijken omdat ik daar positieve dingen over hoor, de rest zal ik aan mij voorbij laten gaan.
Ik kan me hier wel bij aansluiten, met de aanvulling dat ik één van diegenen ben die positief is over Revocation en daar dus graag bij ga kijken. Verder is 200 Stab Wounds nog wel een optie, mits het tijdschema het toelaat. De rest van het vrijdagprogramma in de Helldorado laat ik sowieso aan me voorbij gaan. Stuk voor stuk acts waar ik niets mee heb.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik kan me hier wel bij aansluiten, met de aanvulling dat ik één van diegenen ben die positief is over Revocation en daar dus graag bij ga kijken. Verder is 200 Stab Wounds nog wel een optie, mits het tijdschema het toelaat. De rest van het vrijdagprogramma in de Helldorado laat ik sowieso aan me voorbij gaan. Stuk voor stuk acts waar ik niets mee heb.
Hmm ja 200 Stab Wounds komt misschien in de “might see” ipv de stellige “won’t see” categorie maar de praktijk leert dat deze bands het vaak afleggen tegen een broodnodig rust moment 😅

• Leuk
Waarderingen: nikita en Jamel
Een tipje dat ik u wil geven, aangezien u fan bent van Sylosis. Sylosis en Bleed From Within delen dezelfde drummer ;).

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Een tipje dat ik u wil geven, aangezien u fan bent van Sylosis. Sylosis en Bleed From Within delen dezelfde drummer ;).
Ah, dank voor de tip! Zal BFW nog eens aanslingeren ergens de komende maanden. Maar de kans is heel groot dat ik ze sowieso laat schieten zo tussen Igorrr en Amenra in. Bij Amenra wil ik sowieso een goede plek, dus ik blijf een beetje in (de buurt van) de Swamp hangen. Hooguit dat ik even een paar nummers van Slaughter to Prevail ga checken.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en won666

Users who are viewing this thread

• Nico