Alcatraz Open Air 2026

witch club satan is voor mij een perfecte Alactraz band, zou die er nog graag bij hebben

witch club satan is voor mij een perfecte Alactraz band, zou die er nog graag bij hebben
Die kun je volgens mij enkel kwijt in de Morgue, en laat dat net de enige stage zijn zonder security. Dat zie ik niet goedkomen als een of andere zatlap bronstig gaat doen op het podium als de dames hun tetjes gaan flashen.

Die kun je volgens mij enkel kwijt in de Morgue, en laat dat net de enige stage zijn zonder security. Dat zie ik niet goedkomen als een of andere zatlap bronstig gaat doen op het podium als de dames hun tetjes gaan flashen.
Volgens mij kun je dit ook wel vroeg in de swamp kwijt.

heeel blij met primus, en komt ook uit het niets precies

𝗡𝗘𝗪 𝗔𝗗𝗗𝗜𝗧𝗜𝗢𝗡𝗦:
𝗣𝗿𝗶𝗺𝘂𝘀, 𝗖𝗿𝗼𝘄𝗯𝗮𝗿, 𝗛𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵, 𝗣𝗲𝗻𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺, 𝗠𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿𝗽𝗹𝗮𝗻, 𝗙𝗶𝗿𝗲𝘄𝗶𝗻𝗱, 𝗠𝗶𝘀þ𝘆𝗿𝗺𝗶𝗻𝗴 & 𝗡𝗲𝗿𝗴𝗮𝗹, 𝗙𝘂𝗻𝗲𝗿𝗮𝗹 𝗗𝗿𝗲𝘀𝘀, Cyclone, Cowboys & Aliens, Mortal Sin, Wings of Steel, Witch Club Satan, Tailgunner, The Troops of Doom, Insanity Alert, Nefarious, Graphic Nature, Izegrim, Aeveris, Hemelbestormer, Hope Erodes, Your Highness, Ronker, Modder, A Thousand Sufferings, Sons of Lioth, Divided, Poseydon, Encounters, Turpentine Valley & Steengruis!
581244045_18538238353019316_7878973143521682671_n.jpg

staan dus toch gewoon op de morgue, ik vermoed dat ze zelf ook wel crew hebben die een oogje in het zeil zal houden

Leuke worp trouwens. Heb de indruk dat er wat post-metal/doom/sludge bijgekomen is. Misschien niet dé hoogvliegers, maar veel in de 'te ontdekken'-categorie.

Modder en Hope Erodes kijk ik alvast naar uit. Hemelbestormer altijd top.

Nog 3 bands te gaan volgens het facebookbericht.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
heeel blij met primus, en komt ook uit het niets precies

𝗡𝗘𝗪 𝗔𝗗𝗗𝗜𝗧𝗜𝗢𝗡𝗦:
𝗣𝗿𝗶𝗺𝘂𝘀, 𝗖𝗿𝗼𝘄𝗯𝗮𝗿, 𝗛𝗲𝗮𝗹𝘁𝗵, 𝗣𝗲𝗻𝘁𝗮𝗴𝗿𝗮𝗺, 𝗠𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿𝗽𝗹𝗮𝗻, 𝗙𝗶𝗿𝗲𝘄𝗶𝗻𝗱, 𝗠𝗶𝘀þ𝘆𝗿𝗺𝗶𝗻𝗴 & 𝗡𝗲𝗿𝗴𝗮𝗹, 𝗙𝘂𝗻𝗲𝗿𝗮𝗹 𝗗𝗿𝗲𝘀𝘀, Cyclone, Cowboys & Aliens, Mortal Sin, Wings of Steel, Witch Club Satan, Tailgunner, The Troops of Doom, Insanity Alert, Nefarious, Graphic Nature, Izegrim, Aeveris, Hemelbestormer, Hope Erodes, Your Highness, Ronker, Modder, A Thousand Sufferings, Sons of Lioth, Divided, Poseydon, Encounters, Turpentine Valley & Steengruis!
581244045_18538238353019316_7878973143521682671_n.jpg
ow Wow! Primus op Alcatraz zag ik echt echt niet aankomen! Wat een toffe boeking.

En ook Modder en Hemelbestormer zijn fijne toevoegingen, evanals Mythyrming & Nergal.

Ook fijn dat we de podiumindeling al hebben. Nu al verheugen op de Morgue headline shows van Der Weg Einer Freiheit en Kylesa!

• Leuk
Waarderingen: duck en MetalLimbo
ow Wow! Primus op Alcatraz zag ik echt echt niet aankomen! Wat een toffe boeking.

En ook Modder en Hemelbestormer zijn fijne toevoegingen, evanals Mythyrming & Nergal.

Ook fijn dat we de podiumindeling al hebben. Nu al verheugen op de Morgue headline shows van Der Weg Einer Freiheit en Kylesa!
Check zeker turpentine valley ook eens

• Leuk
Waarderingen: wess en Joslittel
Omg, Your Highness is terug. Voor de liefhebbers van Psychonaut en dergelijke, check deze Antwerpse band zeker uit. Het is meer sludgy, maar wel een van de voorlopers zeg maar ongeveer van Psychonaut. Hoewel ze eigenlijk rond dezelfde tijd zijn opgericht, is YH lang van de kaart geweest maar ze komen uit dezelfde regio ongeveer (Antwerpen, Psychonaut Mechelen maar repeteert ook vaak in Antwerpen geloof ik en Antwerp Music City is zowat hun thuisbasis net als Your Highness, gitarist en zanger Stefan van Psychonaut heeft van AMC trouwens altijd een tanktop aan op het podium) en de muziek heeft veel meer raakvlakken. YH is wel meer recht toe recht aan en de songs zijn korter.

Ik zet ze alvast op mijn lijstje

Andere bands waarmee ik blij ben zijn Firewind, Funeral Dress, Cyclone, Tailgunner, Izegrim, Aeveris en Poseydon

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Ik ben dus al gestopt met checken als ik al 5 tba's zag eh. Alcatraz heeft gezegd nog 3
Er zal vast nog genoeg niet kloppen, maar het geeft wel een mooi beeld van hoe de al bekende namen ongeveer geplaatst kunnen gaan worden toch, op basis van de podium indelingen van vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: won666
Er zal vast nog genoeg niet kloppen, maar het geeft wel een mooi beeld van hoe de al bekende namen ongeveer geplaatst kunnen gaan worden toch, op basis van de podium indelingen van vorig jaar.
die imminence - alestorm overlap doet mij toch pijn

Ik heb er persoonlijk geen problemen mee (hoef geen van beiden te zien), maar Thy Art Is Murder en Slaughter To Prevail tegelijk zetten, zou ronduit bizar zijn. Dat is hetzelfde als Graspop die Architects in een tent laten optreden, tegelijk met BMTH.

Verder wel blij met Masterplan. En alle dagen in de Swamp zijn erg sterk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread