Alcatraz Open Air 2024

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
331
678
Denk dat ze dat vanaf/na de covid-jaren niet meer hebben teruggebracht.

Herinner me nog een bobblehead en een sleutelhanger (van handboeien meen ik). En volgens mij ook nog een Franky DSVD poncho of iets dergelijks.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.762
3.686
Nu is ie bij mij verdwenen... 😅

Kreeg je afgelopen jaren nog steeds een souvenir bij je combi-ticket, die je dan ergens op het terrein kon ophalen?
Ja hoor, vorig jaar en dit jaar kreeg je bij aankomst een prachtige eco-coin die je wel weer moest afgeven bij het eerste drankje dat je bestelde.
Op het einde van het festival kon je je laatste beker / eco-coin omruilen voor een "leuk gadget"; het eerste jaar was dat een erg mooie metalen alcatraz sleutelhanger & flessenopener - dit jaar... was het een sticker; iets minder indrukwekkend hahaha.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
De website is aangepast met de line-up pagina:
Europe staat nu bovenaan tussen Amon Amarth en Architects in. Aan de hand van een eerder bericht hier met Amon op de vrijdag en Architects op de zondag ook mooi op volgorde.

Zou dat iets kunnen betekenen voor de bands die eronder staan qua dagindeling? @xydroh misschien weet jij iets meer over het drietal eronder, Opeth, Saxon en Epica op eenzelfde volgorde van dagen?

Daaronder gaat het al per 4 per rijtje.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.735
5.087
De website is aangepast met de line-up pagina:
Europe staat nu bovenaan tussen Amon Amarth en Architects in. Aan de hand van een eerder bericht hier met Amon op de vrijdag en Architects op de zondag ook mooi op volgorde.

Zou dat iets kunnen betekenen voor de bands die eronder staan qua dagindeling? @xydroh misschien weet jij iets meer over het drietal eronder, Opeth, Saxon en Epica op eenzelfde volgorde van dagen?

Daaronder gaat het al per 4 per rijtje.
Ik weet geen dagindeling jammer genoeg.

Maar op dit moment ben je even goed af om rechtstreeks een berichtje te sturen 😂
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.735
5.087
Na vanavond hoop ik wel dat thrown geboekt wordt en gewoon de morgue afsluit ofzo. Wat een band
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
199
235
Heb geprobeerd een mail te sturen een tijdje terug, maar geen reactie helaas
Misschien komen ze binnen kort met nieuws als ze veranderingen aan de site doen. vorige jaar was het tegen midden december de dag indeling bekent gemaakt als ik me niet vergis. Ik hoop dat je gelijk hebt met je idee dat Amon amarth en Opeth samen op een dag vallen en Arcitects en Epica vind ik wel een zalige combinatie :D.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Misschien komen ze binnen kort met nieuws als ze veranderingen aan de site doen. vorige jaar was het tegen midden december de dag indeling bekent gemaakt als ik me niet vergis. Ik hoop dat je gelijk hebt met je idee dat Amon amarth en Opeth samen op een dag vallen en Arcitects en Epica vind ik wel een zalige combinatie :D.

Ja, de combinaties zijn ook best logisch, ook Europe en Saxon past prima bij elkaar. Misschien zijn die drie sub allemaal
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.733
8.074
Ja, de combinaties zijn ook best logisch, ook Europe en Saxon past prima bij elkaar. Misschien zijn die drie sub allemaal
Van Opeth is al bekend dat ze de Swamp afsluiten. Heeft de organisatie zelf bevestigd.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Misschien komen ze binnen kort met nieuws als ze veranderingen aan de site doen. vorige jaar was het tegen midden december de dag indeling bekent gemaakt als ik me niet vergis. Ik hoop dat je gelijk hebt met je idee dat Amon amarth en Opeth samen op een dag vallen en Arcitects en Epica vind ik wel een zalige combinatie :D.
Ja daar zat ik ook aan te denken. Alcatraz is altijd snel met het blokkenschema. Dit zou zomaar kunnen betekenen dat we ergens in december nog een pakketje krijgen met dagindeling en blokkenschema. Kunnen we gaan puzzelen, leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
285
499
Ik verwacht volgende week ook wel nog een pakketje namen.

Op editie 2023 stonden er 108 namen op Alcatraz (36 per dag)

Voor 2024 zijn er reeds 77 namen bekendgemaakt, wat wil zeggen dat er nog 31 namen moeten volgen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Ik verwacht volgende week ook wel nog een pakketje namen.

Op editie 2023 stonden er 108 namen op Alcatraz (36 per dag)

Voor 2024 zijn er reeds 77 namen bekendgemaakt, wat wil zeggen dat er nog 31 namen moeten volgen.

Al is dat wel voornamelijk de kleine namen en een stuk of 3 middelgrote namen nog. Kan m'n post zo snel niet terug vinden, maar heb t hier toen nog gepost

Edit: Een Swamp headliner, Helldorado headliner en twee vroege mainstage namen zag ik in ieder geval, de rest was vooral klein spul
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
586
804
Al is dat wel voornamelijk de kleine namen en een stuk of 3 middelgrote namen nog. Kan m'n post zo snel niet terug vinden, maar heb t hier toen nog gepost

Edit: Een Swamp headliner, Helldorado headliner en twee vroege mainstage namen zag ik in ieder geval, de rest was vooral klein spul
Ministry Helldorado head?
Dimmu Borgir Swamp head?

Was er al ergens een clashfinder van Alcatraz geknutseld?
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken