Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Ook al waren ze op Alcatraz laatste keer geen headliner, met Opeth in de top 3 had het er een stuk mooier uitgezien dan met dat suffe Nightwish, wat mij betreft.
Animated GIF

Vind Machine Head persoonlijk echt zo'n band die wel oké klinkt, maar niets ervan blijft hangen en alle liedjes klinken wat hetzelfde 😅 Dus een van de andere 2 zal mijn stem krijgen.

Heel simpel: het is alle drie kut. Zo, einde discussie.
Beste Wenteldave,

Zoals u weet was ik grote fan van uw debuutplaat "onaangekondigde concerten aankondigen". En ook de vervolgplaat naar het Kane debaccle, "Onaangekondige concerten aankondigen volume 2" mocht er zeker zijn.

Maar zoals bij vele legendarische heavy metal bands, begint het bij uw derde plaat, "Over Zagen en Klagen" toch serieus mijn kloten uit te hangen. Het begint me allemaal te commercieel te worden.

Gelieve bij uw vierde album nog eens naar uw twee eerste platen te luisteren. U zou uw fans er een groot plezier mee doen.

WON666
Uw ex grootste fan en nu nog gewoon fan

Ghost - 69 (-2)
Machine Head - 111 (+5)
Nightwish - 9 (-3)

Heb helemaal niets met de symfonische metal van Nightwish, Ghost is inmiddels te groot geworden om het festival te headlinen, Machine Head heeft vorig jaar bewezen dat ze een Alcatraz-dag succesvol kunnen afronden (nadat ze dat eerder al 2 jaar op rij voor Graspop deden).

• Sad
Waarderingen: InsaniTiny
Ghost - 69
Machine Head - 111
Nightwish - 0 (-9)

Als ik de 38 deelnemers zou moeten rangschikken op hoe leuk ik ze vind, dan staan Ghost en Machine Head in de top 10 en Nightwish niet in de top 30, geen al te moeilijke keuze. Ligt trouwens niet aan het genre, want Epica of Within Temptation zouden wel bij de bovenste helft staan, weet niet waarom maar ik vind Nightwish erg irritant.

Ghost - 69
Machine Head - 111
Nightwish - 0 (-9)

Als ik de 38 deelnemers zou moeten rangschikken op hoe leuk ik ze vind, dan staan Ghost en Machine Head in de top 10 en Nightwish niet in de top 30, geen al te moeilijke keuze. Ligt trouwens niet aan het genre, want Epica of Within Temptation zouden wel bij de bovenste helft staan, weet niet waarom maar ik vind Nightwish erg irritant.
Spongebob Squarepants Thumbs Down GIF

Ghost - 69
Machine Head - 111
Nightwish - 0 (-9)

Je hebt nog één puntje over om uit te delen, als je dat wenst.

Users who are viewing this thread