Alcatraz & Dynamo Hurt/Heal

Ghost - 70 (-7)
Machine Head - 116
Nightwish - 22 (+2)
Opeth - 39 (-1)

Ghost - 71 (+1)
Machine Head - 116
Nightwish - 22
Opeth - 10 (-9)

finish him video games GIF

• Leuk
  • Grrr
Waarderingen: @3*#, Jimmeh07 en won666
Ghost - 92
Machine Head - 121
Nightwish - 30 (+10)
Opeth - 40

Kom op, top 3 op z'n minst!
@Koekdoos, Opeth moet er dus eerst uit. Make the magic happen or sleep on the couch for the next two weeks! 😆

Edit. Tegelijk gepost met pistache Koekdoos. Daar gaat mijn mop. Over toeval gesproken
Maar toch nog steeds 2 nachten zetel @Koekdoos wegens Ghost plussen ipv Nightwish!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
@Koekdoos, Opeth moet er dus eerst uit. Make the magic happen or sleep on the couch for the next two weeks! 😆

Edit. Tegelijk gepost met pistache Koekdoos. Daar gaat mijn mop. Over toeval gesproken
Maar toch nog steeds 2 nachten zetel @Koekdoos wegens Ghost plussen ipv Nightwish!

Pluspunten voor Ghost zijn geen straf waard in huize Koekdoos :LOL:

• Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny
Dus Ghost of Machine Head als waarschijnlijke winnaars. Bijzonder duo. De ene lag er al bijna uit en de tweede waarschijnlijk onbesproken genoeg om er zonder aandacht doorheen te glippen

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dus Ghost of Machine Head als waarschijnlijke winnaars. Bijzonder duo. De ene lag er al bijna uit en de tweede waarschijnlijk onbesproken genoeg om er zonder aandacht doorheen te glippen
Vind zowel Ghost als MH echt een top HL voor Dynamo/alcatraz. Zeker MH is ook gewoon een realistische optie (zie vorig jaar Alcatraz) en zetten ook gewoon een goede show neer. Zou beide terecht vinden, maar persoonlijk MH wel een betere winnaar vinden.

• Leuk
Wel een top3 waar ik een combi ticket voor zou kunnen halen, afhankelijk van de rest van de lineup, hoe lang de hiatussen duren en of ze tussentijds op Graspop zijn verschenen.

• Leuk
Ook al waren ze op Alcatraz laatste keer geen headliner, met Opeth in de top 3 had het er een stuk mooier uitgezien dan met dat suffe Nightwish, wat mij betreft. Na jaren redelijk stabiel te zijn geweest in grootte heeft het laatste album Opeth toch ook naar grotere zalen gebracht, dus als ze die groei wat vasthouden sluit ik niet uit dat ze een keer de Prison gaan afsluiten in de toekomst. En op Dynamo dus al een bewezen headliner.

Hoe dan ook, benieuwd hoe de strijd om de eerste plaats uit gaat vallen. Ghost heeft meer voor- en tegenstanders gehad in dit spel, Machine Head is redelijk onder de radar gebleven zoals Jos al opmerkte, zou het beide mooie winnaars vinden. Kan me gelukkig nog een dagje beraden welk van de twee mijn voorkeur heeft.

Users who are viewing this thread